Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä missukat tosiaan näin kevyitä? Ks linkki

Vierailija
21.07.2013 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013072117283755_vi.shtml

Rintavia ja paksureisisiä mun mielestä kaikki, eivätkä muutenkaan mitään hoikkia tyttösiä.... ja silti jokainen heistä painaa tosi vähän?!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksillä ja koulutustasolla on vahva yhteys. Keskimäärin hoikimpia ovat koulutetut naiset. Heitä taas on Suomessa eniten Helsingissä, erityisesti kantakaupungissa. Näin se nyt vaan on. Ja omat havaintoni kyllä tukevat tätä. Teillä Tammisalossa en ole koskaan käynyt, mutta täällä kantakaupungin reunamilla, jossa asuu paljon koulutettuja ihmisiä, ollaan kyllä hoikkia ihan valtaosaltaan. Hyvin harvoja lihavia ihmisiä tulee tuttavapiiristä ja naapurustusta mieleen. Meitä on täällä niin paljoin autottomiakin, että arkiliikuntaa tulee kuin huomaamatta kun kävellään ja pyöräillään. Lasteni päiväkodissa on joku vähän pullea lapsi, lihavia ei ainuttakaan, hoikkia ovat ylivoimaisesti suurin osa. En myöskään nyt ymmärrä tuota väitettä, että helsinkiläiset olisivat persjalkaisempia kuin muut. Tuskinpa vaan. Helsinkiläisten geeniperimä tulee niin monipuolisesti eri puolilta Suomea, että en käsitä kuinka me olisimme muutamassa sukupolvessa degeneroituneet persjalkaisiksi. (: 

Vierailija
42/49 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon, että istuma-asento tekee reidet leveämmän näköiseksi, ja tissit saa puristettua muhkeiksi helposti tuollaisilla yläosilla.

Mutta tosiaan, kyllä noista ainakin 8 ja 9 ovat vähätelleet painojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi isoja tissejä 52kg naisilla....

Vierailija
44/49 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:03"]

[/quote] Suhteutettuna siihen että pituus on teletappiluokkaa niin on ne tosiaan vähän erinäköisiä kun saman painoisilla misseillä....

Vierailija
45/49 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:03"]

[/quote]

Minä painan noin 52 kiloa, olen 157-senttinen ja kuppikoko on 70dd. Aika ison näköiseksi saisi nämäkin tissit puristettua, jos tuollaisia kuvia pitäisi ottaa.

Vierailija
46/49 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pistä oudosti silmään kenenkään ilmoittamat mitat. Olivat kuitenkin lähes kaikki tosi lyhyitä. Normaalipainoisia kaikki, jopa hoikkia, joten ei painoissa ole mitään outoa.

Senhän tuossa huomaa, että treenaamattomia ovat, lihasta ja ryhdikkyyttä kropassa on tosi vähän. Lihaksen myötä painoakin voisi olla enemmän ja silti näyttää samalta/hoikemmalta.

Vierailija
47/49 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ihan nätti muuten en sano mitään...

Vierailija
48/49 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne minunkin mielestä painavat aika vähän o.O

Vierailija
49/49 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165 cm, painpo 56 kg, en harrasta sen kummemmin liikuntaa (jotain pientä, muttei mitään treenausta) ja mun kroppaan verrattuna ei tullut mitään "huijausta!"-fiilistä, moni nista oli mua lyhyempikin joten ei painot sinälläänkään ihmetä. Niin ja tissit on mulla 70D, ja nee saa näyttämään hyvinkin isoilta riippuen liiveistä ja vaatteista eli ei mikään mahdottomuus sekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä