Ovatko nämä missukat tosiaan näin kevyitä? Ks linkki
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013072117283755_vi.shtml
Rintavia ja paksureisisiä mun mielestä kaikki, eivätkä muutenkaan mitään hoikkia tyttösiä.... ja silti jokainen heistä painaa tosi vähän?!
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:36"]
Kamera valehtelee sen 10 kiloa aika helposti. Kamaalan näköisiä kotkia kyllä kaikki, tuollaisia pk-seudun ruusuja.
[/quote]
tää on kyllä totta! joskus oon joitain bloggareita nähnyt livenä ja yllättynyt aina siitä miten pikkuisia ovat! Kuvien perusteella olisin arvioinut ainakin 10kg isommiksi
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:41"]
Noi naiset oli melkein kaikki tosi lyhyitä misseiksi. Alle 160-senttiseen varteen vajaa 60 kiloa ei ole mikään kevyt. Ihan normaalipainoinen toki, mutta mallin mitoissa ei olla.
[/quote]
Suomessa Helsingissä kyllä selvästi läskimmät ja persjalkaisemmat ihmiset. Porukka ei täällä jaksa kävellä edes kilometriä vaan pitää ottaa julkinen käyttöön ja se näkyy naamassa ja perseessä ja reisissä välittömästi.
[/quote]Hahhah. Helsingissä on kyllä Suomen hoikimmat ja hyväkuntoisimmat ihmiset ihan tutkitusti. Persjalkoja löytyy Itä- ja Pohjois-Suomesta.
[/quote]
Häviävät turkulaisille noin 100-0. Helsingissähän porukka on savosta, karjalasta ja kainuusta muuttaneita persjalkaisia maatuskoja.
t.mies
[/quote
Mites minä kun olen muuttanut Turusta Helsinkiin?
SIIS MITÄ! Hehän ovat hoikkia,todella hoikkia vatsoista ja juuri sopivasti pehmeyttä reisissä ja rinnoissa,täydellisiä kroppia ja olisin ikionnellinen tuollaisesta!!!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:35"]
Katsotaanko me nyt ollenkaan samoja kuvia? Eiväthän nuo painot olleet mitenkään ihmeen pieniä ja tytöt sen sijaan melkein kaikki olivat lyhyitä. Ihan normaalipainoisia ja nättejä.
[/quote]
samaa mieltä, huomaattehan kaikki että ovat kuitenkin aika lyhyitä kaikki. Ja osa mun mielestä melko hoikkiakin?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:51"]
Noi naiset oli melkein kaikki tosi lyhyitä misseiksi. Alle 160-senttiseen varteen vajaa 60 kiloa ei ole mikään kevyt. Ihan normaalipainoinen toki, mutta mallin mitoissa ei olla.
[/quote]
Suomessa Helsingissä kyllä selvästi läskimmät ja persjalkaisemmat ihmiset. Porukka ei täällä jaksa kävellä edes kilometriä vaan pitää ottaa julkinen käyttöön ja se näkyy naamassa ja perseessä ja reisissä välittömästi.
[/quote]Hahhah. Helsingissä on kyllä Suomen hoikimmat ja hyväkuntoisimmat ihmiset ihan tutkitusti. Persjalkoja löytyy Itä- ja Pohjois-Suomesta.
[/quote]
Häviävät turkulaisille noin 100-0. Helsingissähän porukka on savosta, karjalasta ja kainuusta muuttaneita persjalkaisia maatuskoja.
t.mies
[/quote]MISSÄ ovat ne turkulaiset pitkäjalkaiset gasellittaret? Kun ei heitä ainakaan ko. kaupungin katukuvassa näy. Paksuja lyhyitä lyhytjalkaisia lyllertäjiä kyllä löytyy senkin edestä. Toiseksi Turun seudulle muutti huomattavan paljon evakkoja Karjalasta, joten sieltäkin sitä itäsuomalaista geeniperimää löytyy.
5 oli ensimmäisissä kuvissa suosikkini. Noissa kuvissa väsyneen näköinen vanha akka.
Kian ja Irinan kuvat on tällä kertaa onnistuneimpia.
onko todella joku jonka mielestä esim. tuo kakkonen on jotenkin pyöreä? :/ huhhuh!
Karseita wannabe-tyrkkyjä kaikki..!
Hyi helvetti. Joku Itiksen miss telaketju-kisa käynnissä.
Noi kuvat sattuu silmiin, hyi saatana minkä näköisiä oksennuksia.
Hahhaa, hauska missikisa! Eroaa todella piristävästi niistä tavallisista. Go girls!
Ps. Tuota suomalaisten painoasiaa on tutkittu. Keskimäärin hoikimmat ihmiset ovat Helsingissä
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 21:18"]
Hahhaa, hauska missikisa! Eroaa todella piristävästi niistä tavallisista. Go girls!
Ps. Tuota suomalaisten painoasiaa on tutkittu. Keskimäärin hoikimmat ihmiset ovat Helsingissä
[/quote] Voi olla kevyimmät kun kaikki on persjalkaista sorttia ja jalat kuin jollain kääpiöillä. Missään päin Suomea en ole niin paljon nähnyt läskejä lapsia kuin Helsingissä ja olen täällä sentään kohta 20 vuotta asunut Tammisalossa. Jos tuollainen tilasto on jossain olemassa nin laitapa lähde kun en millään usko tuohon, ihan ylivoimaisesti ainakin läskeimmät lapset Suomessa.
Kainuu on Suomen lihavin maakunta:
http://yle.fi/uutiset/kainuu_on_suomen_lihavin_maakunta/6304592
tuota 10. painoa ihmettelen, mutta muuten musta ihan uskottavia
Helsingissä on hoikimmat synnyttäjät, Kainuussa lihavimmat:
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288524259008.html?pos=ok-nln&ref=og-ref-kaksplus.fi
Ovat tosi lyhyitä lähes kaikki. Uskon että myös painot ovat ihan oikein. Valokuvissa näyttää muutenkin aina "lihavammalta" kun oikeesti. Itse olen 164/56 enkä näytä mitenkään laihalta... On melko isot tissit ja mistä ottaa kiinni muuallakin.
[/quote]
[/quote]
Ai maalla kävellään kauppaan vai? Siellä vasta autoilla kuljetaankin ja päivät pitkät ajellaan traktorilla. Maalainen ei varmaan kuntosalia ole ikinä nähnytkään.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 21:37"]
Helsingissä on hoikimmat synnyttäjät, Kainuussa lihavimmat:
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288524259008.html?pos=ok-nln&ref=og-ref-kaksplus.fi
[/quote]
Synnyttäjät ei kerro kyllä valitettavasti koko totuutta. Suurin osa vieläpä muuttaneet juuri Helsinkiin töiden perässä. Jos nuorisoa katsoo tai vanhempia ihmisiä niin läskejä on todella todella paljon.
Joo ei kyllä painot ole kohdillaan noissa kuvissa.. Mutta tunnetusti läskihän painaa lihasta vähemmän.. :D
Nuo on lähes kaikki tosi lyhyitä, joten uskoisin, että painot pitävät paikkansa. Monilla myös tosi isot rinnat ja varsinkaan höttöinen luomurinnan rasvakudos ei paina juuri mitään. Olen itse 161cm 59kg ja tiedän, että mulla on vyötärönympärys varmaan 10cm enemmän kuin noilla.