Mitä ammattia mielestäsi ei arvosteta?
Minulla tulee mieleen monta, mutta kerron sitten omani muiden jälkeen.
Kommentit (6)
Yleisesti ottaen yksityisellä puolella uurastavat eivät saa sitä arvoa, minkä he ansaitsisivat ylläpitäessään tätä kaikkea ns. "hyvinvointia".
Jos joku yksittäinen ryhmä pitäisi vielä nostaa erikseen, niin insinöörit eli he, joiden ansiosta Nokian ihmekin oli mahdollinen... ja joiden ansiosta Nokia vielä voisi nousta, jos mammat eivät olisi seuranpettäjiä Samsungeineen ja hedelmäpeleineen.
Paskakuski! Tulee mieleen, kun tuossa taannoin meillä oli likakaivot täynnä ja pöntöt sen takia ei vetäneet tavaraa alas, niin kyllä siinä sai miettiä, että mihin tässä käy paskalla. Ja pyykkiä/astioita ei voinut pestä. Kyllä kiittelin siinä sitten, kun kaivot tyhjennettiin, että onneksi paskakuskeja on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 09:07"]
Paskakuski! Tulee mieleen, kun tuossa taannoin meillä oli likakaivot täynnä ja pöntöt sen takia ei vetäneet tavaraa alas, niin kyllä siinä sai miettiä, että mihin tässä käy paskalla. Ja pyykkiä/astioita ei voinut pestä. Kyllä kiittelin siinä sitten, kun kaivot tyhjennettiin, että onneksi paskakuskeja on olemassa.
niin ja jos joku ei tuota paskakuskia ymmärtäny, niin oikea nimike sille on loka-autonkuljettaja.
[/quote]
No eihän mitään nykyään enää arvosteta. Poliisille voi huutaa päin naamaa vaikka mitä, vaikkei ois syytäkään. Lääkäriä voi haukkua, kun ollaan itse diagnosoitu sairaus netistä Ja itse tiedetään joka asia paremmin. Opettajalle voi mennä opettamaan ja oikomaan siitä miten omaa hävytöntä kullannuppua on kohdeltu niin väärin. Siis suomalainenhan on töykeä ja röyhkeä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 09:20"]
No eihän mitään nykyään enää arvosteta. Poliisille voi huutaa päin naamaa vaikka mitä, vaikkei ois syytäkään. Lääkäriä voi haukkua, kun ollaan itse diagnosoitu sairaus netistä Ja itse tiedetään joka asia paremmin. Opettajalle voi mennä opettamaan ja oikomaan siitä miten omaa hävytöntä kullannuppua on kohdeltu niin väärin. Siis suomalainenhan on töykeä ja röyhkeä.
[/quote]
Tämä on kyllä totta, en kyllä aikoihin ole kuullut kenenkään suusta kuinka mahtavaa työtä joku tekee. Vaan odotas vaan jos joku ei miellytä, niin kyllä ollaan valittamassa heti..
No siivooja ainakin. Ja roskakuskit myös.