Lapsi löytyi!
Jumalalle kiitos, lapsi löytyi ja kunnossa! Voi ihanaa, ihanaa....
Kommentit (57)
Kiitos Jeesus, siunaa poikaa ja vanhempiaan <3
Jumala ja Jeesus on kovia poikia etsimään ihmisiä, kun ensin hukkaavat.
Jeesusko sen löysi? Kiitos hyvinkoulutetun koiran ja hajuaistin! Haku ja jälki ovat mainioita harrastuksia, suosittelen jokaiselle koiraharrastajalle, jonain päivänä siitä voi olla iso hyöty!
Ihanaa! Nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan kun olen tätä ahdistuneena koko illan seurannut. Tippa tuli silmään kun luin löytymisestä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:23"]
[/quote]
Pilkkaa sinä vain, minä kiitän Jumalaa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:24"]
Jeesusko sen löysi? Kiitos hyvinkoulutetun koiran ja hajuaistin! Haku ja jälki ovat mainioita harrastuksia, suosittelen jokaiselle koiraharrastajalle, jonain päivänä siitä voi olla iso hyöty!
[/quote]
Minä kiitän Jeesusta varjeluksesta. Minä ja sinä emme eläisi juuri nyt, ellei Jumala niin haluaisi. Ei olisi niitä koiriakaan nuuhkimassa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:23"]
[/quote]
;D
Kiitos koira ja sen ohjaaja!
Ja kaikki jotka etsivät.
No kenen käsissä se oli, että piti kaksivuotiaan edes eksyä? Että ihminen hukkaa ja aiheuttaa itselleen surkeata surua ja sitten korkea voima lähettää paikalle Vapepan ja koiran? Voi jehna.
Ihan sama minulle ketä kiität. Minä kiitän tosielämän sankaria, eli sankarikoiraa ja hänen ohjaajaansa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:24"]
[/quote]
totta :) ja kiitos tosiaan ensisijaisesti etsintään aktiivisesti osallistuneille työntekijöille ja vapaaehtoisille!
Kiitos Jumalalle joka pisti pienen lapsen eksymään ja hukkaan ja piti tätä märissä vaatteissa ja kylmissään ja peloissaan metsässä! Kiitti hitosti! Onneksi ihmiset osoittivat aavistuksen enemmän sankaruutta etsimällä kaikin voimin pientä, mitä Jeesus viimeisen viiden tunnin aikana.
Näin pääsi käymään, vanhemmat eivät varmaan kaipaa lisäsyyttelyä. Jumala kuulee rukoukset. Miksi Jumalaa ja Jeesusta pitää vihata ja pilkata? Mistä lähtien olette alkaneet pilkkaamaan? Olitteko jo ekalla luokalla tuollaisia? Jumala on ylpeitä vastaan, mutta antaa nöyrille armon, sanotaan Raamatussa.
Jeesus on niin bisi etsiessään länsimaisia pulleita taaperoita ettei se huomaa ollenkaan että joka kolmas sekunti lapsi kuolee nälkään.
Miksi tää aihe kiinnosti selvästi eniten uskovaisia? :o Vai katosiko lapsi Oulunsalossa?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:35"]
Jeesus on niin bisi etsiessään länsimaisia pulleita taaperoita ettei se huomaa ollenkaan että joka kolmas sekunti lapsi kuolee nälkään.
[/quote]
Aivan. Ja samaan syyllistyy Allah. Ai, ai ai...
Kiitos Jeesus!