Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mopopojat riesana kielletyillä reiteillä ja leikkipaikoilla Tapaninvainiolla.

Vierailija
05.07.2013 |

Ihanaa kun vanhemmillta löytyy rahaa menopelin ostoon, minun mielestäni rahan olisi voinut käyttää muutamien älypäitten kohdalla paremminkin. Tiedätkö itse missä mopoileva lapsesi liikkuu varmuudella??? Olisiko syytä varmistaa vähän pelisääntöjä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kauhea riesa mopopojista, jotka ajeli esim. talomme ohi menevällä pyörätiellä, missä mopoilu ei ole sallittu. Ja syystäkin, siinä on jyrkkä alamäki ja mutka, mutkan takaa tulee pyöräilijä lujaa ja näytti ihan kamalalle kun mopoilijat painoi viritetyillä peleillään kuuttakymppiä ylämäkeen siihen samaiseen mutkaan. Jätin monta viestiä poliisin palauteosioon heidän nettisivuille ja ilmeisesti nyt alkukesästä on jonain päivänä ratsattu ja sakotettu kun mopoilu on loppunut ihan kokonaan. Se keino siis ainakin jollain aikavälillä näyttäisi toimivan. 

Vierailija
2/3 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan alueella mutta lapsillamme ei ole mopoa. Itse en ole kyllä huomannut mitään ongelmia. Kyllä yleisillä paikoilla saa minusta oleskella jos ei aiheuta mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Tapanilan kävelyteitä ajelee puistolasta tulevat mopoilijat.  Tämä on ohikulkureitti varsinkin iltaisin. Tien kautta on niin pitkät kiertomatkat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi