Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22 -vuotias nainen ja mieheni on 31.

Vierailija
20.07.2013 |

Onko hän siis häiriintynyt ja jälkeenjäänyt? (Miksi ihmeessä ollaan heti tuomitsemassa, jos pariskunnalla on vähän isompi ikäero??) 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, palstamammoille tiedoksi: mieheni rakastaa minua aidosti eikä todellakaan etsi pelkkää seksiä. 

Vierailija
2/29 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai tuo nyt ole edes ihmeellinen ikäero. Itse olen 21 ja mieheni 32, meillä on kaksi ihanaa lasta (2, 0,5v) ja menimme tänä kesänä naimisiin. Ja kukaan ei missään vaiheessa ole katsonut kieroon.

Vierailija
4/29 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mutta toihan on ihanteellinen ikäero!

Vierailija
5/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo törkeätä käyttää vanhaa miestä tuolla tavalla hyväksi. En kyllä kehtaisi tuollaista täällä mainostaa. Taitaa olla huono isäsuhde taustalla kun ei oman ikäinen seura kiinnosta.

Vierailija
6/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 14:03"]

No onhan tuo törkeätä käyttää vanhaa miestä tuolla tavalla hyväksi. En kyllä kehtaisi tuollaista täällä mainostaa. Taitaa olla huono isäsuhde taustalla kun ei oman ikäinen seura kiinnosta.

[/quote]31 -vuotias on vanha mies? xD 9 vuoden ikäero ja puhut huonosta isäsuhteesta? Ei huh huh... 

Vierailija
7/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallankohan enää täällä palstalla käydä, kun avovaimoni on minua 20 vuotta nuorempi?

Rakkauden löytäminen on jo muutoinkin sen verran vaikeaa, että en asettele toisarvoisia kriteereitä naiselleni. Muuten jäisin varmasti yksin loppuiäkseni.

Vierailija
8/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ehtinyt edes tuomita. Hyökkäys on paras puolustus... Ja joo, 9 vuotta ei ole iso ikäero. Älä kuvittele olevasi erikoisempi kuin oletkaan.

Vierailija
9/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen sitten kai arkeologi ja mieheni on kehdonryöstäjä???

Meillä 2 yhteistä lasta ja yhdessä ollaan oltu 5v (tai 6v laskutavasta riippuen).

t: N33, mies 51v :)

Vierailija
10/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään ihmeellistä. Itse 35 ja mies 46.

Vierailija
11/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 15 vuotta. Et sinä jälkeenjäänyt ole, hieman ehkä vielä naivi vaan. Mutta hei, olet vasta 21, eli ihan normaalia. Kyllä elämä ja lisääntyvät vuodet kasvattaa.

Vierailija
12/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti kukaan ole katsonut kieroon, edes vanhempanne?

Omani eivät vielä tiedä, että on tässä nyt puoli vuotta tapaillut itseäni 13 vuotta vanhempaa miestä. Olen 22.

Pidän hänestä todella paljon, mutta miltä tulevaisuus näyttää? Mitäs kun hän on 40 ja minä vielä parissakymmenissäni? Alkaako silloin ikäero näkyä suurempana.

En ole kovin pinnallinen, mutta sekin käy mielessä, että tuppaako nuo miehet sitten rupsahtamaan siinä neljänkympin tienoilla, enää ei jaksa pitää itsestään huolta ja ei ota eteen... kokemuksia?

Hyvällä siis tuon lopun tarkoitin, olisi kiva jos saisi kuulla aitoja kokemuksia eikä paheksuntaa :)

Vierailija
13/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, 22... No vuosi sinne tai tänne...

Vierailija
14/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:27"]

Eikö oikeasti kukaan ole katsonut kieroon, edes vanhempanne?

Omani eivät vielä tiedä, että on tässä nyt puoli vuotta tapaillut itseäni 13 vuotta vanhempaa miestä. Olen 22.

Pidän hänestä todella paljon, mutta miltä tulevaisuus näyttää? Mitäs kun hän on 40 ja minä vielä parissakymmenissäni? Alkaako silloin ikäero näkyä suurempana.

En ole kovin pinnallinen, mutta sekin käy mielessä, että tuppaako nuo miehet sitten rupsahtamaan siinä neljänkympin tienoilla, enää ei jaksa pitää itsestään huolta ja ei ota eteen... kokemuksia?

Hyvällä siis tuon lopun tarkoitin, olisi kiva jos saisi kuulla aitoja kokemuksia eikä paheksuntaa :)

[/quote]

Kaikki rupsahtaa aikanaan, jopa sinä. Oletko kuullut sanonnan "rupsahda rauhassa rakkaani". Ei se rakkaus, oikea sellainen, katso ikää tai rupsahtamisen astetta. Rakkaus on aivan jotai muuta, jota et ehkä ole vielä oivaltanut.

Vierailija
15/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13!

Ihan sujuvasti ottaa eteen ja mies vain komistuu. Harmahtavaa charmia... Nam! Grrrrr...! ;-)

t: 10

Vierailija
16/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:39"]

13!

Ihan sujuvasti ottaa eteen ja mies vain komistuu. Harmahtavaa charmia... Nam! Grrrrr...! ;-)

[/quote]

Sama täällä, mies on vuosi vuodelta komeampi ja seksikkäämpi vaikka tokihan kroppa ns. rapistuu ajan myötä, mutta niin se kuule tapahtuu naisellakin. Sitä kun vaan hyväksyy elämän faktat niin yhdessäolo ja seksielämäkin vaan muuttuu paremmaksi ja paremmaksi.

Hitto muutenkin ärsyttää tommoset ulkonäköön koskevat epäilyt. Tuo sama mies, joka siis on minuu 15 v vanhempi, on sen lisäksi että on ikäisensä näköinen, 10 v takaisen onnettomuuden jäljiltä myös leikattu, "kursittu kasaan", eli arpia (leikkaus- ja palohaava-) löytyy, selkäranka hieman vino. Silti se on seksikkäin mies jonka tiiän. Se on minun ihana rakas, minun ihana sielunkumppani. En katsoisikaan muita päin.

Vierailija
17/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:39"]

13!

[/quote]

Sama täällä, mies on vuosi vuodelta komeampi ja seksikkäämpi vaikka tokihan kroppa ns. rapistuu ajan myötä, mutta niin se kuule tapahtuu naisellakin. Sitä kun vaan hyväksyy elämän faktat niin yhdessäolo ja seksielämäkin vaan muuttuu paremmaksi ja paremmaksi.

Hitto muutenkin ärsyttää tommoset ulkonäköön koskevat epäilyt. Tuo sama mies, joka siis on minuu 15 v vanhempi, on sen lisäksi että on ikäisensä näköinen, 10 v takaisen onnettomuuden jäljiltä myös leikattu, "kursittu kasaan", eli arpia (leikkaus- ja palohaava-) löytyy, selkäranka hieman vino. Silti se on seksikkäin mies jonka tiiän. Se on minun ihana rakas, minun ihana sielunkumppani. En katsoisikaan muita päin.

[/quote]

Ihana kuulla teidän onnestanne :) Ja ehkä tuo ulkonäön rupstahtamisesta kysely oli vähän turhaa, lähinnä siis pohdin sellaisia asioita, että jaksaako tuo vielä 40+ iässä hoitaa lapsia, kun haluan kuitenkin omia vasta 7..8 vuoden päästä. Että jaksaako siinä vaiheessa vauva-arkea?

Ja nyt meillä toimii kemiat hyvin yhteen, mutta en ole tavannut kuin osan hänen ystävistään, silloin pelkkiä miehiä koossa. Mitäs kun pitäisi pariskuntien tavata, miten tulen toimeen noissa piireissä; katsovatko nuo kolmevitoset naisen minua kieroon, kun tällainen bimbo parikymppinen liittyy heidän seuraansa. 

Mukava olen kaikille ja arvostettuun ammattiin valmistumassa, ettei heidän kyllä pitäisi nähdä minua pyrkyrinä, joka haluaa kivan elämän miehen kustantamana. Jos heitä sitten muuten vain vituttaa, että tällainen nuori tulee heidän joukkoonsa.....onkohan niiden naikkosten kanssa oikein puhuttavaakaan. Kaikilla jo lapsia, minulla ei.

t. se 13v ikäeroa -parin osapuoli :)

Vierailija
18/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, nainen 18v. taas palstalla. Ootko tehny taas kuinka monta näitä ikäero-aloituksia? Mites kaks'plussalla, kai olet silläkin käynyt kyselemässä näitä hyvinkin mielenkiintoisia ikäerokysymyksiä?

Miksi sulla on tää pakkomielle?

Vierailija
19/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis <3

Vierailija
20/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta vielä ja ikis pääsee tuskistaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän