Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut mahdottomasn mieheen, kestänkö tämän?

Vierailija
30.05.2013 |

Tapailimme ja olimme hetken erossa, koska aajattelin, että mies on mulle liikaa. Nyt tapasimme taas ja olen yhtä ihastunut kuin akemminkin.

Hänellä on takana aika paljon elettyä elämää, en luota täysin ja kaikin puolin henkilö on haastava. Välivaltaa suhteeseen ei liity eikä mies juo. Hän on hurmaava hetken lapsi ja taivaanrannan maalari ja juuri sitä heittäytymisen kykyä hänessä rakastan.

Kertokaa siis viisaat ja kokeneet av:t, onko tässä mitään järkeä? En odota miehen muuttuvan miksikään, mutta en ole varma kestänkö suhdetta hänen kanssaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just nää sua rupee niin vituttaan jossain vaiheessa, koska nämähän on synonyymi sanalle vastuuton luuseri = Hän on hurmaava hetken lapsi ja taivaanrannan maalari ja juuri sitä heittäytymisen kykyä hänessä rakastan.

Vierailija
2/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti silmääni tuo, ettet voi luottaa häneen.. Miksi heittäytyä suhteeseen, josta luottamus puuttuu heti alusta. Toiseen luottaminen on kuitenkin toimivan suhteen yksi peruskivistä, joten jos luotto puuttuu jo tuossa vaiheessa niin vaikea kuvitella, että tuosta mitään vakavaa ja pitkäkestoista syntyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on henkilö joka toimii impulsiivisesti raha- ja työasioissa tai on jo sössinyt ne, niin unohda.

Vierailija
4/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 12:34"]

Tapailimme ja olimme hetken erossa, koska aajattelin, että mies on mulle liikaa. Nyt tapasimme taas ja olen yhtä ihastunut kuin akemminkin.

Hänellä on takana aika paljon elettyä elämää, en luota täysin ja kaikin puolin henkilö on haastava. Välivaltaa suhteeseen ei liity eikä mies juo. Hän on hurmaava hetken lapsi ja taivaanrannan maalari ja juuri sitä heittäytymisen kykyä hänessä rakastan.

Kertokaa siis viisaat ja kokeneet av:t, onko tässä mitään järkeä? En odota miehen muuttuvan miksikään, mutta en ole varma kestänkö suhdetta hänen kanssaan.

[/quote]

Tuosta voi tulla jotain, jos et oikeasti vaadi mitään, mitä toinen ei tarjoa. Ja toisaalta kestät sen.

Mä en kyllä hetkeäkään usko, että rakastunut nainen oikeasti pystyisi antamaan tilaa ja vapautta toiselle, ja kestäisi sen, että toinen ei koskaan tule olemaan yhtä rakastunut ( sellaisia " hetken lapset" ovat).

Mä voin hyvin kuvitella, kuinka sä kuitenkin haluaisit sääntöjä ja puitteita, joiden mukaan toimitaan, ja mies ei niihin taivu. Lisäksi sun hetken lapsesi tulee kokemaan niitä hetkiä varmasti myös muiden naisten kanssa.

Eli jos haluat mielenkiintoista seuraa ja kenties hyvää seksiä, niin pitäkää suhde sellaisena. Jos haluat puolison johon sitoutua, niin metsään menee.

Vierailija
5/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vastauksia, kiitos niistä. Ehkä heittäydyn varovasti..jos se on mahdollista. Asia on juuri kuten joku kirjoitti: tiedän jo, että se mihin hänessä rakastuin, tulee olemaan syy mihin suhteemme joskus kaatuu.

t. ap

Vierailija
6/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 13:34"]

Se mitä hänessä nyt eniten rakastat, on se asia, josta sinä myöhemmin eroon haluat päästä...

[/quote]

Höpö höpö!!! Minä rakastuin ihanaa taiteelliseen herkkään lumoavaan runoilijaan ja lauluntekijämuusikko taiteilijaan. Just se herkkyys, intohimo ja eletty elämä sytytti. Nyt neljän vuodenkin päästä just samat asiat ovat niitä joita hänessä rakastan eniten. Kaikki käytännön elämän ärsytykset liittyy ihan muihin asioihin. Ja niitäkin on tosi vähän!

Vierailija
7/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

i phonella kirjoittaminen on vaikeaa, sori virheet

Vierailija
8/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saa

Vierailija
9/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan tuohon on ulkopuolisena ottaa kantaa. Vain sinä tiedät omat odotuksesi mitä suhteessa haluat ja sen, pystyykö mies nuo tarpeesi tyydyttämään. 

Voisitteko pysyä ystävinä? Olla läheisiä, mutta ilman intiimiä kanssakäymistä?

Vierailija
10/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys ei onnistu, molemmilla liikaa tunteita. Joko olen hänen kanssaan tai luovun kokonaan. Sydän pakahtuu kun olen niin rakastunut.

Vierailija
11/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 12:58"]

Ystävyys ei onnistu, molemmilla liikaa tunteita. Joko olen hänen kanssaan tai luovun kokonaan. Sydän pakahtuu kun olen niin rakastunut.

[/quote]

No sitten ei auta muu kuin heittäytyä! Jos et sitä tee, tulet luultavasti katumaan. Mitä suuremmat tunteet sitä suurempi riski tulla todella satutetuksi, mutta senhän jo tiesitkin. T. 4

Vierailija
12/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 12:58"]

[/quote]

voiko tuollaista rakkautta mitenkään tukahduttaa, en ainakaan itse pystyisi.

Vierailija
13/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ootte olleet yhdessä? En välttämättä uskoisi sokeasti tuohon väkivallattomuuteen... Näiden 'hetken lapsien' pettymysten- ja arjensietokyky on usein todella surkea.

Vierailija
14/14 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä hänessä nyt eniten rakastat, on se asia, josta sinä myöhemmin eroon haluat päästä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän