Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22 -vuotias nainen ja mieheni on 31.

Vierailija
20.07.2013 |

Onko hän siis häiriintynyt ja jälkeenjäänyt? (Miksi ihmeessä ollaan heti tuomitsemassa, jos pariskunnalla on vähän isompi ikäero??) 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on ainakin lapsellinen ikäisekseen vaikka meillä ikäeroa vaan 7v. En vielä tajunnut sitä itse silloin kun pariuduttiin kun olin päälle 20v.. Tuntuu siltä että olisin kasvanut hänen ohi. Mutta ei voi mitään, naimisissa ollaan ja lapsiakin on. Ja kyllä onneks häntä silti rakastankin.

Vierailija
22/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 23 mies 31 so?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan jotain vanhaa kurppaa katselisi kovin pitkään. Tuon iän jälkeen alkaa jo kaikki paikat vaan rapistumaan, tämä on tieteellisestikin todistettu. Mieluummin nuorta jäntevää lihaksikasta ja timmiä urosta, niitä on rannat täynnä näin kesäisin. Itse aion ainakin vaihtaa nuorempaan tasaisin väliajoin. T: puuma 

Vierailija
24/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:39"]

13!

Ihan sujuvasti ottaa eteen ja mies vain komistuu. Harmahtavaa charmia... Nam! Grrrrr...! ;-)

t: 10

[/quote]

Sama täällä, mies on vuosi vuodelta komeampi ja seksikkäämpi vaikka tokihan kroppa ns. rapistuu ajan myötä, mutta niin se kuule tapahtuu naisellakin. Sitä kun vaan hyväksyy elämän faktat niin yhdessäolo ja seksielämäkin vaan muuttuu paremmaksi ja paremmaksi.

Hitto muutenkin ärsyttää tommoset ulkonäköön koskevat epäilyt. Tuo sama mies, joka siis on minuu 15 v vanhempi, on sen lisäksi että on ikäisensä näköinen, 10 v takaisen onnettomuuden jäljiltä myös leikattu, "kursittu kasaan", eli arpia (leikkaus- ja palohaava-) löytyy, selkäranka hieman vino. Silti se on seksikkäin mies jonka tiiän. Se on minun ihana rakas, minun ihana sielunkumppani. En katsoisikaan muita päin.

[/quote]

Ihanaa! Sydanta lammitti lukea tuo viestisi :) Onnea!

Vierailija
25/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:14"]

Ja minä olen sitten kai arkeologi ja mieheni on kehdonryöstäjä???

Meillä 2 yhteistä lasta ja yhdessä ollaan oltu 5v (tai 6v laskutavasta riippuen).

t: N33, mies 51v :)

[/quote]

Meillä ihan sama ikäero ja ollaan oltu yhdessä viisi vuotta. Sillä erotuksella, että meillä on vasta yksi lapsi, mutta toista yritetään ja toivotaan :)

Vierailija
26/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:14"]

Ja minä olen sitten kai arkeologi ja mieheni on kehdonryöstäjä???

Meillä 2 yhteistä lasta ja yhdessä ollaan oltu 5v (tai 6v laskutavasta riippuen).

t: N33, mies 51v :)

[/quote]

Meillä ihan sama ikäero ja ollaan oltu yhdessä viisi vuotta. Sillä erotuksella, että meillä on vasta yksi lapsi, mutta toista yritetään ja toivotaan :)

[/quote]

Tai siis ollaan ihan saman ikäisiä. Minä  ja mies täyttää 51... Ilmaisinpa taas selkeästi itseäni :) Kukaan ei ole ihmetellyt ikäeroamme ainakaan suoraa, tuskin selän takanakaan. Kaikki toimii meillä ja mies aidosti on hulluna minuun vieläkin, on uskollinen, hellä, komea ja vaan ihana :)

Vierailija
27/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni, kun olin 22v. Nyt ollaan oltu yhdessä jo reiska 10 vuotta. Ei meitä kukaan ihmetellyt silloin eikä nytkään. Meillä on neljä lasta. Antaa palaa siis jos siltä tuntuu ;-)

Vierailija
28/29 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:44"]

No eikai tuo nyt ole edes ihmeellinen ikäero. Itse olen 21 ja mieheni 32, meillä on kaksi ihanaa lasta (2, 0,5v) ja menimme tänä kesänä naimisiin. Ja kukaan ei missään vaiheessa ole katsonut kieroon.

[/quote]Viimeistään 9 -vuoden kuluttua tajuat, että mies on ikäistään lapsellisempi. 

Vierailija
29/29 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 21:52"]

No mun mies on ainakin lapsellinen ikäisekseen vaikka meillä ikäeroa vaan 7v. En vielä tajunnut sitä itse silloin kun pariuduttiin kun olin päälle 20v.. Tuntuu siltä että olisin kasvanut hänen ohi. Mutta ei voi mitään, naimisissa ollaan ja lapsiakin on. Ja kyllä onneks häntä silti rakastankin.

[/quote]Yksinkertaista: mies on jämähtänyt parikymppisen tasolle. Sen vuoksi sinusta tuntuu, että olet kasvanut hänen ohitseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi