Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on hassuinta, mitä insinöörimiehesi on tehnyt?

Vierailija
20.07.2013 |

Tai vaihtoehtoisesti insinöörimäisintä, mitä itse olet tehnyt tavallisessa elämässäsi, jos itse olet insinööri/DI.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Seurustelin 5 kk DI kanssa ja oli kyllä riittävästi... Kaikki tekemiset/sanomiset!

Parasta oli ehkä se oletus, että "alemmin koulutetut" kuten kaupan kassat, tarjoilijat, vastaanottovirkailijat jne ovat häntä alempia älyllisesti ja sivistymättömiä. Minä kelpasin vaikka olenkin palvelualalla.. Koska olen esimiehenä. Valitettavasti jouduin toteamaan, että kaikki tapaamani kassaharjoittelijatkin ovat olleet yleissivistyneempiä kuin tämä DI, jonka kanssa ei voinut keskustella yhtään mistään, koska oli aivan pihalla kaikesta. Pakko oli pistää poikki se juttu...

Vierailija
2/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tekee jotain koomisia juttuja ja lapset nauraa kippurassa. Muuten on rakentanut talon, kesämökin, tehnyt omia softia joita myy ja jolla perheemme elää. On hyppinyt benjillä, sukeltanut haiden seassa. Tosin hauskuuttaa vieraita naisia hieman liikaakin mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörimiehen logiikka: Tämä toimii, koska tarkat laskelmat osoittavat, että tämä vehje toimii.

Hupsista, oikeassa elämässä vehje ei toiminutkaan tarkoista laskelmista huolimatta ja homma menee täysin pieleen.

Tässä kohtaa looginen insinööri tutkii vahinkoa ja löytää tukun asioita, joita ei ole otettu laskelmissa ollenkaan huomioon. Tämän jälkeen insinööri esittää uudet laskelmat ja vannoo, että tämä vempele toimii, koska tarkat laskelmat osoittavat niin!

...kunnes, hupsista... Tässä kohtaa ei voi muuta todeta kuin, että tarkat laskelmat osoittavat, että insinööri on viisas!

LOL!

Vierailija
4/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:38"]

Joka päivä tekee jotain koomisia juttuja ja lapset nauraa kippurassa. Muuten on rakentanut talon, kesämökin, tehnyt omia softia joita myy ja jolla perheemme elää. On hyppinyt benjillä, sukeltanut haiden seassa. Tosin hauskuuttaa vieraita naisia hieman liikaakin mielestäni.

[/quote]

voi kuinka söpöä... Toivot varmasti, että vaimosi olisi kirjoittanut yllä olevan kommentin! LOL!

Vierailija
5/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan heti tule mieleen mitään hauskaa mieheni tekemää juttua...

t. insinöörin rouva

Vierailija
6/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, onko mulla insinöörimies??  Missäs se piilottelee.....

Vierailija
7/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja on meidän perheesssä paljon... mies on tyypillinen Insinööri isolla Iillä, todennnäköisesti hakeutui alalle luonteensa vuoksi  :)

Tässäpä tyypillinen esimerkki: 

Mies osti itselleen... anteeksi, 10v tytöllemme, kauko- ohjattavan helikopterin joululahjaksi. Lapsi avasi paketin, isä nappasi laatikon ja ryhtyi innokkaasti asentamaan osia paikalleen. Sitten oli aika tehdä koelento- mutta mitään ei tapahtunut. 

Mies hermostui ja alkoi nykiä liikkuvia osia, haki työkalupakkinsa ja kirosi mitä idiootteja kopterin valmistajat olivat, haukkui myös kaupan jne. tunnekuohussaan. Paska lelu!

(Tässä vaiheessa tytär ja minä siirryimme laittamaan jälkiruokaa)

Loppuillasta tytär sitten otti helikopterin ja teki niinkuin jokainen ei- insinööri tekisi, eli luki käyttöohjeet. Vedettyään patterin päätä suojanneen muoviliuskan pois, kuten käyttöohje neuvoi sivulla 1, kopteri yllättäen lähti toimimaan. 

Olen muuten DI itsekin, mutta veikkaan että se toinen x- kromosomini suojaa minua pahimmilta insinööriysvaurioilta   :))

Vierailija
8/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään! Erosimme.

Vierailija
9/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut pesukoneen ohjekirjan kokonoaan läpi ihmetellen miksei se inahdakaan ja tutkinut sen tarkkaan. Syyn varmaan arvaatte mikä lopulta se oli..ja olen siis insinööri myös itse, nyt puhun itsestäni.