Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vessassa oli ilmeisesti ainakin toisessa pöntössä elmukelmu, mutta jotain muutakin taisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Roope on aivan ihana. <3 Ainakin eilisen perusteella tykkään, ihanan kohtelias ja sovinnollinen tyyppi. Tänään en oo vielä kattonut mitä taloon kuuluu.
Oon pähkäillyt kuka mun tulee siitä mieleen, sen eleistä ja tyylistä jne, nyt tajusin. Se sohvaperunien homopariskunnan puheliaampi puoli, ne joilla on ne täplikkäät koirat (dementia iskee, en muista koirarotua), ihan sen oloinen.
Mikäs vessakälli tuolla talon puolella on tehty ? Käänsin just sinne ja kauhea kalabaliikki menossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi suntio aivan dille? Sanoi että vanhempansa (Karjalan evakot) tulivat Suomeen MAAHANMUUTTAJINA. Haloo!!!
Aika idiootti jos noin sanoi.
Harmittaa kun mulla pyörii, juuri kun kurkkasin sinne sisällä olijoiden puolelle, se sasa kysyi onko muita kuin suomitaustaisia, niin tämä suntio alkoi jotain jauhamaan, mutta ei minulla ruutu toiminut ollenkaan, sillon varmaan sanoi tämän suuntaista.
HUHHUH. Kyllä karjalaiset on ihan suomalaisia, mutta olenkin aistivinani suntion huivin ja olemuksen perusteella, että hänellä on joku missio heittääntyä joksikin muuksi kuin suomalaiseksi, sen vain näkee heti kun joku vetää jonkun huivin päähän. Onhan somessakin jo joku hihhuli tubettaja, joka vaahtoaa siellä että hän on karjalainen, ei suomalainen, tämä suntio taitaa olla samaa sakkia sitten.
Minä evakkojen jälkeläisenä olen kyllä täysin eri mieltä, olen todellakin suomalainen.
tuonne olis pitänyt ottaa paljo kauniita nuorii naisii. kristiina on paras, annan hänelle paljon ääniä. liikaa miehiä, nuoria, kauniita laihoja, muodokkaita naisia me sinne halutaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, Timo kärähti! Väitti olevansa täysvegaani ja nyt mainostaa Venäjän jotain hunajakakkuja.
"Ne on tosia hyviä teen kanssa, ja yllättävän terveellisiäkin."
Timo ulos vegaanisääntöjen rikkomisesta! Hunaja ei nimittäin ole vegaanista.
No, hän kyllä myös eilen kertoi, että eipä periaatteessa saisi vegaanina käyttää nahkakenkiä, mutta kokee silti järkevämpänä sen mikä on pitkään kestävä käytössä.
Niin, ja mitä pahaa muutama kabanossikaan tekee, kun Timon vaan tekee mieli saada sisuksiin kunnon makkaraa!
Mitä on vegaanisäännöt ja kuka ne on määritellyt? Eiköhän jokainen saa ihan itse määritellä mitä ja miten elää kunhan ei vahingoita muita. Ruokavalio voi muilta osin olla vegaaninen, vaikka hunajaa söisikin. Siinähän ei tapeta ketään, eikä mehiläisiä kasvateta ruokateollisuutta varten. Sama pätee nahkakenkiinkin. Turkiseläimiä lukuunottamatta mitään eläimiä ei kasvateta pelkästään nahkakenkien vuoksi, nahka on sivutuote. Mutta tehkää toki ongelma asiasta, joka ei muille kuulu pätkääkään.
”Vegaanisäännöt” kaikessa yksinkertaisuudessaan ovat, että vegaani ei syö mitään eläinkunnasta peräisin olevaa eikä osta eläinperäisiä vaatteita kuten mm nahkaa ja villaa.
Jos ei näiden mukaan toimi, ei voi sanoa olevansa vegaani. Voi sanoa vaikka olevansa vegaanipainotteisesti syövä kasvissyöjä tai ihan yksinkertaisesti kasvissyöjä. Jos syö lihaa silloin tälloin on kasvispainotteisesti syövä sekaani.
Nyt näemme olohuoneen sohvalla malliesimerkin homososiaalisesta bondaamisesta. AListuja kalju, Joelko sen nimi on, mielistelee makeilevalla äänellä insinööri-rokkaria, kehuskelee miten se ei keskeytä kenenkään juttuja vaan antaa muiden puhua. Olinkin aistivinani jo eilen Joelissa epämääräistä pehmeyttä. Tilaisuuden tullen epäilemättä Joel antaisi jonkun miehisen miehen korkata tulipunaisen ruusunsa.
T: Psygologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, Timo kärähti! Väitti olevansa täysvegaani ja nyt mainostaa Venäjän jotain hunajakakkuja.
No, hän kyllä myös eilen kertoi, että eipä periaatteessa saisi vegaanina käyttää nahkakenkiä, mutta kokee silti järkevämpänä sen mikä on pitkään kestävä käytössä.
Niin, ja mitä pahaa muutama kabanossikaan tekee, kun Timon vaan tekee mieli saada sisuksiin kunnon makkaraa!
Mitä on vegaanisäännöt ja kuka ne on määritellyt? Eiköhän jokainen saa ihan itse määritellä mitä ja miten elää kunhan ei vahingoita muita. Ruokavalio voi muilta osin olla vegaaninen, vaikka hunajaa söisikin. Siinähän ei tapeta ketään, eikä mehiläisiä kasvateta ruokateollisuutta varten. Sama pätee nahkakenkiinkin. Turkiseläimiä lukuunottamatta mitään eläimiä ei kasvateta pelkästään nahkakenkien vuoksi, nahka on sivutuote. Mutta tehkää toki ongelma asiasta, joka ei muille kuulu pätkääkään.
”Vegaanisäännöt” kaikessa yksinkertaisuudessaan ovat, että vegaani ei syö mitään eläinkunnasta peräisin olevaa eikä osta eläinperäisiä vaatteita kuten mm nahkaa ja villaa.
Jos ei näiden mukaan toimi, ei voi sanoa olevansa vegaani. Voi sanoa vaikka olevansa vegaanipainotteisesti syövä kasvissyöjä tai ihan yksinkertaisesti kasvissyöjä. Jos syö lihaa silloin tälloin on kasvispainotteisesti syövä sekaani.
Epäilyttävää on myös se, että Timon pitää oikein alleviivata "vegaaniuttaan", kun on tatskannut käsivarteensa sanan Vegan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo möykkäävä puntsi edes ole oikea kauppatieteilijä. Paljasti lukevansa kauppatieteitä AVOIMEN YLIOPISTON puolella. Sinnehän pääsee opiskelemaan kaikki hakijat.
On teidän akateemisfanien elämä TYLSÄÄ, ei helvetti.
Ketä tämmöiset tittelit voi kiinnostaa. Voi luoja. Minä arvostan roskakuskia paljon enemmän tittelinä kuin jotain "kauppatieteilijää", maisteria yms hölynpölyä. Mitä ne edes tekee, kuka edes tietää, roskakuski taas tekee konkreettista tärkeää työtä, jota ilman emme tule toimeen.
Onneksi mökkiläiset ei jauha mitään akateemispaskaa.
Kristiina voittaa BB:n! Mukavan soljuva luonne tuolla porukassa, pirteä, iloinen ja joukkuepelaaja
Vierailija kirjoitti:
Valepsykologin titteli ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko sanoi oopeelle, että alunperin hän on Vaasasta.
Ai sieltäkö toi beirutin aksentti on peräisin. XDIranissa syntynyt.
Kolmevuotiaasta asunut Suomessa.Omissa porukoissaan pitkälti varmaan pyörinyt kun suomi on asumisaikaan nähden suhteellisen huonoa...
Onkohan puhunut ruotsia länsirannikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää nämä ”vegaanit”, jotka sanovat olevansa vegaaneja kun se kuulostaa hienommalta ja ylevämmältä kuin tavan kasvisruokailija. Kun ei jakseta olla vegaaneja, kun ”ei se niin nokonuukaa ole”, niin ei voi myöskään sanoa olevansa vegaani. Silloin on kasvisruokailija.
Minuakin ärsyttää tämä. Eivätkö tiedä että voi olla ihan vain kasvissyöjäkin, vegetaristi, ei tarvitse vegaaniksi heittäytyä, jos kerta ei ole vegaani... Vegaanit on hyvin äärimmäisiä hihhuleita, mutta nykyään tuntuu että jokainen kasvisruokaa enemmän syövä sanoo itteään vegaaniksi, varsinkin bb:ssä, viime vuonnakin... jopa sellaset jotka syövät kalaakin.
Halloo.Minä en syö lihaa, kalaa ja kaikkea muuta kyllä laidasta laitaan munista maitotuotteisiin, bb-logiikalla minäkin väittäsin itteäni siellä vegaaniksi.
Minua taas ärsyttää sellaiset vegaanit, joilla ei ole järjen hiventäkään, vaan eivät voi koskeakaan mitään eläinperäistä, ja joskus se johtaa jopa suurempiin luontotuhoihin kuin se, että nyt vain kerta kaikkiaan joskus jossakin tuotteessa olisi vähän jotain eläinperäistä.
Kaks sanaa.... VILTTI......MARKO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo möykkäävä puntsi edes ole oikea kauppatieteilijä. Paljasti lukevansa kauppatieteitä AVOIMEN YLIOPISTON puolella. Sinnehän pääsee opiskelemaan kaikki hakijat.
On teidän akateemisfanien elämä TYLSÄÄ, ei helvetti.
Ketä tämmöiset tittelit voi kiinnostaa. Voi luoja. Minä arvostan roskakuskia paljon enemmän tittelinä kuin jotain "kauppatieteilijää", maisteria yms hölynpölyä. Mitä ne edes tekee, kuka edes tietää, roskakuski taas tekee konkreettista tärkeää työtä, jota ilman emme tule toimeen.Onneksi mökkiläiset ei jauha mitään akateemispaskaa.
Kandiksi asti on opiskellut. Nyt maisterikoulutus kesken. Minua kiinnostaa kyllä, ja siis en ole akateeminen itse. Itselleni ainakin on ollut rikkaus, että omaan ystävä- ja tuttavapiiriin mahtuu hyvin monenlaisesti koulutettuja ja eri elämäntilanteessakin olevia ihmisiä.
Enpä ois uskonut että Niko on Vikings-fani. Huusi Ragnarin nimeä ihan rakastuneena. Ohhoh.
Miksi tuo yksi mökkiläinen saakin nyt nukkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää nämä ”vegaanit”, jotka sanovat olevansa vegaaneja kun se kuulostaa hienommalta ja ylevämmältä kuin tavan kasvisruokailija. Kun ei jakseta olla vegaaneja, kun ”ei se niin nokonuukaa ole”, niin ei voi myöskään sanoa olevansa vegaani. Silloin on kasvisruokailija.
Minuakin ärsyttää tämä. Eivätkö tiedä että voi olla ihan vain kasvissyöjäkin, vegetaristi, ei tarvitse vegaaniksi heittäytyä, jos kerta ei ole vegaani... Vegaanit on hyvin äärimmäisiä hihhuleita, mutta nykyään tuntuu että jokainen kasvisruokaa enemmän syövä sanoo itteään vegaaniksi, varsinkin bb:ssä, viime vuonnakin... jopa sellaset jotka syövät kalaakin.
Halloo.Minä en syö lihaa, kalaa ja kaikkea muuta kyllä laidasta laitaan munista maitotuotteisiin, bb-logiikalla minäkin väittäsin itteäni siellä vegaaniksi.
Minua taas ärsyttää sellaiset vegaanit, joilla ei ole järjen hiventäkään, vaan eivät voi koskeakaan mitään eläinperäistä, ja joskus se johtaa jopa suurempiin luontotuhoihin kuin se, että nyt vain kerta kaikkiaan joskus jossakin tuotteessa olisi vähän jotain eläinperäistä.
Mä olen nyt se tylsä puolueeton. Ymmärrän ton ärsytyksen, että voi antaa väärää kuvaa veganismista, jos kertoo olevansa vegaani ja tekee kuitenkin paljon asioita, jotka eivät veganismiin kuulu. Vaikka taas koen hyväksi, että tekee fiksuja valintoja ja esim. voisi käyttää noita vähemmän luonnonvaroja kuluttavia vaihtoehtoja. Mutta silloin ei kai pitäisi sitä vegaani sanaa käyttää, vaan puhua juuri, että pyrkii vegaaniseen ruokavalioon. Ehkä Timo on sen tuolla sanonutkin, en ole seurannut kaikkea mitä on puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valepsykologin titteli ?
Ei suinkaan. Vaan aito sertifioitu Psygologi.
Hienompi muoto psykologista.
En ole niin perehtynyt tohon mökkiin, saako noiden lasien eteen jonkin peitteen. Jos esim. tuotanto käy tekemässä jotain pihalla niin miten estävät heitä näkemästä ?