Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, Timo kärähti! Väitti olevansa täysvegaani ja nyt mainostaa Venäjän jotain hunajakakkuja.
"Ne on tosia hyviä teen kanssa, ja yllättävän terveellisiäkin."
Timo ulos vegaanisääntöjen rikkomisesta! Hunaja ei nimittäin ole vegaanista.
No, hän kyllä myös eilen kertoi, että eipä periaatteessa saisi vegaanina käyttää nahkakenkiä, mutta kokee silti järkevämpänä sen mikä on pitkään kestävä käytössä.
Mua ärsyttää nämä ”vegaanit”, jotka sanovat olevansa vegaaneja kun se kuulostaa hienommalta ja ylevämmältä kuin tavan kasvisruokailija. Kun ei jakseta olla vegaaneja, kun ”ei se niin nokonuukaa ole”, niin ei voi myöskään sanoa olevansa vegaani. Silloin on kasvisruokailija.
Minuakin ärsyttää tämä. Eivätkö tiedä että voi olla ihan vain kasvissyöjäkin, vegetaristi, ei tarvitse vegaaniksi heittäytyä, jos kerta ei ole vegaani... Vegaanit on hyvin äärimmäisiä hihhuleita, mutta nykyään tuntuu että jokainen kasvisruokaa enemmän syövä sanoo itteään vegaaniksi, varsinkin bb:ssä, viime vuonnakin... jopa sellaset jotka syövät kalaakin.
Halloo.Minä en syö lihaa, kalaa ja kaikkea muuta kyllä laidasta laitaan munista maitotuotteisiin, bb-logiikalla minäkin väittäsin itteäni siellä vegaaniksi.
Minua taas ärsyttää sellaiset vegaanit, joilla ei ole järjen hiventäkään, vaan eivät voi koskeakaan mitään eläinperäistä, ja joskus se johtaa jopa suurempiin luontotuhoihin kuin se, että nyt vain kerta kaikkiaan joskus jossakin tuotteessa olisi vähän jotain eläinperäistä.
No mutta kun sellasia just vegaanit ovat.
Minua ärsyttää se, että normikasvissyöjät kustuu itseään vegaaneiksi, vaikkeivat ole sellasia hihhuleita mitä oikeat vegaanit ovat.
Minkä Paula sanoi lempisarjakseen/-leffakseen? Lausui kai "koopra kaid"-
Miten monta kertaa Timo on jo alottanu keskustelun käärmeistä???
Vierailija kirjoitti:
palstan rumat akat ei kestä sitä, ku Kristiina on niin kaunis. hajotkaa. XD
Höpöhöpö. Mun tulee Kristiinasta mieleen Doro Pesch nuorena, metalli-idolini. Kaunis, pieni ja ystävällinen/mukava,, hyvis.
T. RUMAÄMMÄ 48V
Vauvalaisille tiedoksi, että me Ylilaudassa löydettiin Kristiinan Insta. Me annetaan ääniä hänelle. Ja paljon.
-Ylilautalainen vuodesta 2016
Vierailija kirjoitti:
Minusta Krsitiina vaikuttaa mukavalta ja fiksulta. Voisitko olla haukkumatta meitä epäviehättävän näköisiä naisia rumiksi akoiksi, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Niin on pieni ja nätti. Oman lapseni ikäinen muuten, hyvä ikä :)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Kristiinasta, vaikka olen ruma akka. Mitä muuta Porvooseen kuuluu?
Onko Niko kertonut olevansa muslimi? Kiroilee, juo, haluaa purkaa Alkon monopolin eikä ole ruokarajotteita. Joillain täällä näkyisi jonkin sortin rajotteita olevan, kun luullaan, että kaikki tuolta suunnalta kotoisin olevat ovat muslimeja.
Miksi tuo yks saa nukkua mökillä?
Mökkiläiset (mun suosikit):
Ville keskilä, Pirjo Lonka, Pekka Siitoin, Doro Pesch, Sohvaperunoiden koirapariskunnan homo...
Onko Kristiina nuorin? Vaikuttaa fiksulta.
Vierailija kirjoitti:
Mökkiläiset (mun suosikit):
Ville keskilä, Pirjo Lonka, Pekka Siitoin, Doro Pesch, Sohvaperunoiden koirapariskunnan homo...
Ville Keskilä ja Pekka Siitoin =D =D Aika nappiin. =D
Kessu ei pidä edes Trumpista, hyvä tyyppi se on, vaikka alussa esitti jotain äärioikeistolaista trollia.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kristiina nuorin? Vaikuttaa fiksulta.
21 v muistaakseni, aika nuori.
Cobra Kai on sarja netflixissä.
Vierailija kirjoitti:
Kessu ei pidä edes Trumpista, hyvä tyyppi se on, vaikka alussa esitti jotain äärioikeistolaista trollia.
siellä se jo esitteli yhtenäisyyden elettäkin.
Pelle äijä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tyyppi ollu vasemmistoliiton listoilla?
Välillä molemmilla puolilla on yhtä aikaa hyvä keskustelu, jolloin katsoja jää aina paitsi jostain. Voisivat vaihdella eri puolten ohjelmaa niin, että samaan aikaan vain toisella puolella on tilaisuus luoda tiivistä keskustelua ja toisella keskitytään johonkin tekemiseen.