Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että tuon pölynimurin ääni on sietämätöntä. Ei tosin läheskään yhtä sietämätöntä kuin Krissen hampaiden harjauksen seuraaminen ykkösstriimissä 10 minuutin ajan 30 kertaa vuorokaudessa.
Suosittelen hankkimaan elämään muuta tekemistä ja sisältöä.
Miksi pitää telkkarista kuunnella jotain pölynimurin ääntä ja ressaantua siitä. Minulla ainakin TV:n kaukosäätimessä on nappula josta äänen saa pinennettyä tai kokonaan pois. Miksi yleensä pitää tuijottaa bb-taloa kekellä päivää, naurettavaa!!!
Studiossa Sainio ja Kristian. Kukahan pääsee???? Arttu tai Paula.
Naisten huorittelija ei minusta ansaitse voittoa. Tämä oma perusteluni miksi ääneni menee Krisselle. Muut tehkööt mitä lystäävät.
Vierailija kirjoitti:
Krissestä tulee sellainen oikea kodin hengetär kun tuosta vielä kasvaa😅
Ai niin ei se enää kasva🤭
Minä olin 10-vuotiaana Krisseä pidempi (153cm) ja mun tissitkin oli silloin isommat kun sillä nyt. Ihan 9-vuotiaasta menisi.
Kyllähän tällä palstalla moni tietää, että Kristiiina tämän kauden voittaa vaikkei sitä ansaitse. Ei se ole edes äänestäjien ansioita tai edes syytä. Se on ikävä kyllä tuotannon tekemä päätös, että tälläsenä kurjana aikana saadaan kansalle se kaikkein kurjin voittaja.
Se että hänet muistetaan esikuvana nuorille ja kaikille suomalaisille:
korona-kauden laiskana, naamastaan ja hampaistaan huolta pitävänä, itseensä käpertyneenä ihmisenä. Tällainen on tärkeä tänä aikana, varsinkin täällä Etelä-Suomessa.
Pysytään tiukasti kotona, neljän seinän sisällä, ei tehdä mitään ylimääräistä.
Kristiinassa nähdään tuotannon mielestä korona-ajan esikuva suomalaisnuorille, älä tee mitään, käskystä muita, pidä huolta vain itsestäsi ja ulkonäöstäsi.
Kristiinasta on otettu jopa kaksi eri kuvaa noihin promokuviin, kun katsotte ”äänestä”-uutisia. Muista asukkaista on aina vaan se yksi ja sama kuva. (Toinen vaihtoehto voittajaksi tuotannolla oli Paula, hänestä on myös kaksi erilaista kuvaa, mutta tuotanto dumppas jo Paulan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ei se enää kasva🤭Minä olin 10-vuotiaana Krisseä pidempi (153cm) ja mun tissitkin oli silloin isommat kun sillä nyt. Ihan 9-vuotiaasta menisi.
Ööö... jaahas. Sillä viisiin. Kuinka isot sinulla nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Kristiina aivan pirun laiska, ei hyvääpäivää .....
Kaikkoaa aina paikalta. Ihme lusmu on on.
Ei ole miniä ainesta tässä tytössä.Ai sä odotat saavas orjan miniän mukana.
😂😂😂 t. Eri
Ps. Anoppi siivootkoot itse ja kun ei voimia riitä niin hankkii siivoojan.
Vierailija kirjoitti:
Joel vois tänään lähteä heilumaan kotiinsa. Ei vaan jaksa tollaista löysää ja kantaaottamatonta, kaikin puolin ympäripyöreää makoilevaa sukankuluttajaa. Oikea huippuesimerkki nuorisolle, kuinka elämän saa menemään makoilemalla ohitse, mikään ei innosta, mitään vastuuta ei tarvitse ottaa mistään, kunhan letkauttelee välillä jotain mukahauskoja kommentteja sohvalta tai sängystä. Ruoka-aikana kuitenkin aina ensimmäisenä mättämässä ruokaa kaksin käsin naamaansa.
Joel on hauska ja verbaalisesti lahjakas . Mukavan tuntuinen mies , olisi hauska tutustua.
Tässäpä kelailen tän aamupäivän tapahtumia. Siellä OP vittuili, että Joel näyttää turvonneelta ja Paula nuoleskeli, että hänestä Joppe näyttää ihan yhtä freesiltä kuin ennenkin. Koomisia nämä ihan pienen pienet hetketkin, kun sieltä vaan puskee aina se, keitä nää tuolla talossa lopulta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertoisko joku että mitä se OP on tuonne tuonut?!
Kieroilua ja selkäänpuukottamista, ne tiedänkin enkä yhtään arvosta, mutta mitä muuta?!
Ei juurikaan puhu ja suorissa lähetyksissä punastelee ja on vaikeana. On hirveän vaikea nähdä OP juttelemassa haastatteluissa juontajille.OP on asukkaiden mielestä selvästi mukavaa seuraa, ja he kai sen parhaiten tietävät.
Itse arvostan tehtäviin panostamista. OP oli lumoava lehmä ja mainio kutojamummo.
Niin kun eivät tiedä, mitä se on selän takana puhunut, ei ole ollut toista OP:n kaltaista, joka haukkuisi ja mustamaalaisi muita, eli OP on haukkunut muita ja vaikuttanut paljon muiden asukkaiden mielipiteisiin toisista asukkaista, mutta kukaan ei ole haukkunut häntä muille ja siksipä hänestä pitävätkin. Mä en millään näe tuollaista kieroilijaa voittajana! Miten muuten luulisit pärjäävän suorissa haastatteluissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, meni maku Joelin sanottua Juliaa tyhjänpäiväiseksi. Enpä suosi enää.
Onko itse olevinaan kovinkin merkittävä.
Joel voi mun puolesta lähteä tänään, vaikka aiemmin suosikkina pidin.Mitä muuta Julia oli kuin tyhjänpäiväinen? Mesosi taloon tullessaan että tuo kontenttia, mutta paljastu lähinnä tyhmyytensä (en enää ihmettele että deittailee tatuoitua huumerikollista), toisti perässä mitä joku muu sanoi ja aiheutti pari riitaa, jotka eivät olleet edes viihdyttävää vaan lähinnä turhaa jankkausta.
Matkona olisi vähän peloissaan kun meni läpsimään Juliaa pepulle, Julian horkkahirvö-bf saattaa vähän kuumottaa.
Marko nimenomaan EI läpsinyt Juliaa pepulle. Mutta Julia kylläkin läpsi Markoa pepulle yksi aamu. Silti Julia oli se joka loukkaantui pepulle läpsimisestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, meni maku Joelin sanottua Juliaa tyhjänpäiväiseksi. Enpä suosi enää.
Onko itse olevinaan kovinkin merkittävä.
Joel voi mun puolesta lähteä tänään, vaikka aiemmin suosikkina pidin.Huumorilla Joel heittää monta hyvää läppää, aivan mainio tyyppi.
Saanko kutsua sinua "huumorilla" HUOR*KSI niin kuin Joppe teki Krisselle?
Vitsikäskö Joel luulee olevansa, kun haukkuu kaikki naispuoliset asukkaat
Sasakin näyttävä komia nuori nainen ja supliikkia löytyi ja iloinen pulppuava ilopilleri.
2 pistettä kylmästi ja lähti ku kuppa Töölöstä.
Jes.
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli tuon Artun JOKAPÄIVÄISTÄ kauhua ja ahdistusta kotiin lähdöstään. Aikuinen ukko ja aivan pazkat housuissa peloissaan. Sitä saa mitä tilaa...
Tuliko liikaa luvattua, lupaukset täytyy pitää. Jos nollilla lähtee, sattaa tulla hiki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Paula on niin häntäpäässä äänestyksessä? Paulahan on osoittautunut tosi hauskaksi tyypiksi. Paljon viihdyttävämpää häntä on seurata kuin esimerkiksi Kristiinaa.
Tätä voi vaan ihmetellä.
Asennetta löytyy tehtäviin heittäytymisissä (erityisesti rooleihin eläytymiset Paulan vahvuus), puhumattakaan Paulan loistavasta retoriikasta.
Viihdyttävä persoona, joka on tarjonnu myös draamankaarta kauden mittaan. Mitä olis bibikset ollu ilman Paulaa?
Näyttäny itsestään erilaisia puolia (niin hyvässä kuin pahassa) ja antanut siten myös itsestään aidon kuvan.
Hyvä huumorintaju!Roolit Paulalta taitaa tosiaan onnistua! Ois vaan ollut hauska nähdä se ihan oikea, aito Paulakin ilman epäilystä. Tai ehkä Paula vaan on niin vaihteleva persoona? Voiko olla? Ei voi tietää!
Paulan päiväkirjaesitykset ovat niin näytelmää. Eikös se jonkun kurssin ole käynytkin?
Järkyttävän kiero ihminen . Nyt sitä ollaan mielin kielin kun ei ole muuta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ei se enää kasva🤭Minä olin 10-vuotiaana Krisseä pidempi (153cm) ja mun tissitkin oli silloin isommat kun sillä nyt. Ihan 9-vuotiaasta menisi.
Ööö... jaahas. Sillä viisiin. Kuinka isot sinulla nyt on?
Ei kovin isot. 75D, mutta ne vaan kehittyi suht. aikasin. Pituutta mulla on nyt 168cm.
Minä olen varmastikin tosikko, mutta itselläni se Jopen hooraksi haukkuminen meni tietyllä tavalla tunteisiin, vaikka olenkin koko ajan pitänyt Joppea yhtenä voittajasuosikkina. En ole sen enempää Kristiinan puolella, mutta jotenkin tuossa tilanteessa Jopen puhtoinen kuori hieman mureni ja päästi varomattomasti suustaan jotain sellaista, mitä saattaa laukoa enemmänkin ulkomaailmassa. Joelissa kun on jotain todella salamyhkäistä silmien takana, mitä ei tuo esille voittopotin häviämisen pelossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Paula on niin häntäpäässä äänestyksessä? Paulahan on osoittautunut tosi hauskaksi tyypiksi. Paljon viihdyttävämpää häntä on seurata kuin esimerkiksi Kristiinaa.
Tätä voi vaan ihmetellä.
Asennetta löytyy tehtäviin heittäytymisissä (erityisesti rooleihin eläytymiset Paulan vahvuus), puhumattakaan Paulan loistavasta retoriikasta.
Viihdyttävä persoona, joka on tarjonnu myös draamankaarta kauden mittaan. Mitä olis bibikset ollu ilman Paulaa?
Näyttäny itsestään erilaisia puolia (niin hyvässä kuin pahassa) ja antanut siten myös itsestään aidon kuvan.
Hyvä huumorintaju!Roolit Paulalta taitaa tosiaan onnistua! Ois vaan ollut hauska nähdä se ihan oikea, aito Paulakin ilman epäilystä. Tai ehkä Paula vaan on niin vaihteleva persoona? Voiko olla? Ei voi tietää!
Paulan päiväkirjaesitykset ovat niin näytelmää. Eikös se jonkun kurssin ole käynytkin?
Ihmisellä yleensä on monta roolia ja ne näkyy eri tavoin. Päiväkirjahuoneessa kommunikoidaan isoveljen - auktoriteetin kanssa,
asukkaiden kanssa sitten ovat enemminkin yhdenvertaisia, samalla viivalla.
Samalla tavalla esim. Joel on melko erilainen pk:ssa, mitä on asukkaiden kesken - hänenkään kohdalla en usko esittämiseen.Joel esiintyy pkvhuoneessa edukseen. Katse kameraan ja hymy huulilla sanoo sanottavansa.
Paulalla vuoden näyttelijä koulutuksesta hyötyä.
Joelilla on sana hallussa, niin päiväkirjahuoneessa kuin talossa.
Joelilta puuttuu empatiakyky. Ei ole mitenkään ilmaissut tunteitaan muuta kuin Timon häädössä.
Ai niin ei se enää kasva🤭