Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
101121/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas 24h katsojia hemmotellaan... Nyt viimeiset hetket täyteen ohjelmaa aivan turha taas tätä sohvallla istuskelua katsoa! Kunnon bileet tms. mistä harmittaa lähteä!

Vierailija
101122/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat ei oo kertoneet intti tarinoita. Eihän noista kukaan oo edes vänä.

Sini on Vänrikki ts RUK: n käynyt ja reservin Luutnantti.

Sini ei päässyt palvelusaikana RUKiin, kävi reservin täydennyskurssin jälki RUKin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101123/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että tuon pölynimurin ääni on sietämätöntä. Ei tosin läheskään yhtä sietämätöntä kuin Krissen hampaiden harjauksen seuraaminen ykkösstriimissä 10 minuutin ajan 30 kertaa vuorokaudessa.

Suosittelen hankkimaan elämään muuta tekemistä ja sisältöä.

Miksi pitää telkkarista kuunnella jotain pölynimurin ääntä ja ressaantua siitä. Minulla ainakin TV:n kaukosäätimessä on nappula josta äänen saa pinennettyä tai kokonaan pois. Miksi yleensä pitää tuijottaa bb-taloa kekellä päivää, naurettavaa!!!

En ymmärrä minäkään. Kytätään vielä erityisesti niitä jotka ärsyttää ja raportoidaan niiden pienimmätkin rikkeet tänne aivan kuin ne olisi jotain elämää suurempia ongelmia! Krisse ei imuroinut juuri silloin kuin katsojan mielestä olisi pitänyt!

Ihan hullua porukkaa! Mitenhän pärjäävät kun tää loppuu..?

Vierailija
101124/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen haukkumiseen muuten aiotte tämän BB:n  loppumisen jälkeen siirtyä ?

Vierailija
101125/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, meni maku Joelin sanottua Juliaa tyhjänpäiväiseksi. Enpä suosi enää.

Onko itse olevinaan kovinkin merkittävä.

Joel voi mun puolesta lähteä tänään, vaikka aiemmin suosikkina pidin.

Huumorilla Joel heittää monta hyvää läppää, aivan mainio tyyppi.

Saanko kutsua sinua "huumorilla" HUOR*KSI niin kuin Joppe teki Krisselle?

Oiskohan kyseinen juttu jo taputeltu.

Ei ole. Tästä puhutaan nyt kunnes Elina julistaa huomenna äänestyksen päättyneeksi. Mutta jos haluatte voimme puhua myös muista Joelin kanssa-asukkaistaan käyttämistä termeistä kuten "hullu akka", "psykopaatti" ja "pelle".

Vierailija
101126/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula ei tänään taia laittaa pyjamaa päälle ennen nukkumakäskyä tänään😂

Johan tuo Paula kottiin joutais.

Vierailija
101127/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta Julia oli kuin tyhjänpäiväinen? Mesosi taloon tullessaan että tuo kontenttia, mutta paljastu lähinnä tyhmyytensä (en enää ihmettele että deittailee tatuoitua huumerikollista), toisti perässä mitä joku muu sanoi ja aiheutti pari riitaa, jotka eivät olleet edes viihdyttävää vaan lähinnä turhaa jankkausta.

Matkona olisi vähän peloissaan kun meni läpsimään Juliaa pepulle, Julian horkkahirvö-bf saattaa vähän kuumottaa.

Marko nimenomaan EI läpsinyt Juliaa pepulle. Mutta Julia kylläkin läpsi Markoa pepulle yksi aamu. Silti Julia oli se joka loukkaantui pepulle läpsimisestä!

Aaa, sen takia Julian piti nostaa asiasta iso haloo ettei vaan Roina-Rami kerkeäisi suuttua asiasta.

Oikeasti, kävin katsomassa tuon Julian poikaystävän instagramin, voiko enemmän wannabe-gangsta white trashia ollakaan. :’D

Vierailija
101128/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on yhtä ala-arvoinen kuin koko kausi, porukka kellottaa jotain imurointeja.

Jos tänne kirjoittelevista pääosa on naisia, niin tosta voi ottaa mallia, miten saa vaimon, ahkerasti siivoamalla näyttämisen takia, vaikkei olisi mitään järkeä, esim. tosiaan imuroida samaa paikkaan moneen kertaan. Minuuteissa lasketaan tekeminen, ei sen mukaan mitä on saatu aikaan.

Pointti oli että yks ei osallistunut ollenkaan, ja toinen pointti oli että tietyt kannattajat herää vasta kl 12 jälkeen.

Meilläkin koko perhe osallistuu viikkosiivoukseen.

Ei oo kotityöt vaan yhden ihmisen homma.

Aamupäivällä tietyn tyypin kannattajat ei vielä ollu heränny alapeukuttamaan näitä ihan järkiviestejä.

Vierailija
101129/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulla näemmä kalsarit ja sukat kaikki likaiset😁

Vierailija
101130/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin en ymmärrä mitä me oikein äänestetään? Miestä joka voi maata lattialla vatsallaan ja samaan aikaan syödä haarukalla ja veitsellä ruokaa, ainavaakatasossa kun mahdollista, kädet sipsipusseissa ja röökiä palaa. Jos ette ole huomanneet hänen humalakäyttäytyminen on aivan yhtä huonoa kuin esimerkiksi Vilin tai Paulan. Ulos

Paitsi että tuo valas ei käytä veistä vaan lappaa loputtomasti ruokaa kuluneiden etuhampaidensa väliin pelkällä haarukalla, pitämällä sitä samanlaisella otteella kuin vauvat tekevät. 

Vierailija
101131/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, usko tai älä, hyvä ystäväni saa kutsua minua vaikka tuolla tavalla. 

Vierailija
101132/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krissestä tulee sellainen oikea kodin hengetär kun tuosta vielä kasvaa😅

Ai niin ei se enää kasva🤭

Minä olin 10-vuotiaana Krisseä pidempi (153cm) ja mun tissitkin oli silloin isommat kun sillä nyt. Ihan 9-vuotiaasta menisi.

Ööö... jaahas. Sillä viisiin. Kuinka isot sinulla nyt on?

Ei kovin isot. 75D, mutta ne vaan kehittyi suht. aikasin. Pituutta mulla on nyt 168cm.

Onko ynnäpäätä??? 😉

Vierailija
101133/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

old wise kirjoitti:

Virtulle aika tärkeää, siis itselleen, finaaliin pääsy. Pariinkin kertaan sanoi muille ettei enää ovi heilaha ja ollaa vinnaalisa  ööiiivirtttööyyyh oksentelunsa lomassa, eikä noteerannut Krissen toteamusta: ei kannata nuolaista ennenkuin lipahtaa. Luulen Krissen vielä saavan muut spekuloimaan miten häätelyt tapahtuvat.

Täälläkin moni vielä kyselee kun Vehviläisen viime ohjeet ei ole menneet jakeluun. Joku ehti jo yli tunti sitten sanoa että tänään lähtee kaksi vähiten ääniä saanutta. Tänään kuitenkin vain yksi Virttu lähtee.

Miksei Artun poikaystävä Eetu toivonut Artulle voittoa kun sitä haastateltiin? Eetu toivoi Paulan voittavan, vaikka Arttu maksaisi pillunteko-operaationkin ja kaikki. Oliko Paulalla, Katilla ja Eetulla salainen sopimus että jos joku heistä voittaa, rahat jaetaan kaikkien kolmen kesken?

Vierailija
101134/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoveli pyysi please siivotkaa talo. Muut siivosi mutta mitä teki Kristiina jälleen. Paisteli munaa, söi leipää, pesi hampaitaan, peilaili. Nuori nainen elää haavemaailmassaan, kuplassaan. Alussa olin Krissen puolella kun muut puhuivat Krissen laiskuudesta. Op sanoi Artulle että Krisse on prinsessa vihaan sitä. Krisse on vapaamatkustajana päässyt finaaliin. Ei lusmuilulla voittoon.

Ensin se, pahus sentään, vei suihkuvuorot toisten nenän edestä, ja nyt kun se hoitaa kaikki aamutoimet viimeisenä, se on laiskuri, joka välttelee töitä.

Arttu näköjään imuroi olohuoneen, kun Krisse oli aamiaisella. Ois ollut hauska nähdä taistelu imurista näiden kahden välillä :D Arttu lopetti imuroinnin lyhyeen muuten tästä syystä: Imuri meni laturiin. Joel kysyi: Loppuiko imurista akku? Arttu vastasi: Mää laitoin sen laturiin, kun aattelin sillä aikaa järjestellä näitä...

Oma veikkaukseni on, että pk-huoneesta on ohjeistettu arvostelemaan hieman maltillisemmin noita sponsorituotteita, jossain vaiheessahan tuon imurin ominaisuuksia taisivat käydä läpi vähän turhan avoimesti. Ne asiat tosin käy ilmi mistä tahansa varsi-imuriarvostelusta, niiden akut eivät ole kovin kestäviä eivätkä ne pärjää imurointitehossa johdollisille imureille.

Aika pian tuon jälkeen Joppe sitten imuroi jo eteistä. Siinä oli jo niin monta minuuttia imuurin hujuutusta taustalla, että jollei tuohon varsi-imuriin ole useampi tehoakku, niin ei sillä taas hujuuta kukaan useampaan tuntiin.

Ps. Mulla oli muuten yhteen aikaan työkaveri, joka hoiti minun työlistaltani hommia, joilla ei ollut akuutti kiire, ja kehuskeli sitten tehneensä ne. No, ei meiltä työt toki tekemällä lopu, mutta vähän erikoisena pidin sitä, että hän oli ne kysymättä hoitanut. Niin vakavaa se ei toki ole, jos joku imuroisi puolestani, sen saisi tehdä ihan ilolla. Enkä nyt töistänikään kateellinen ole, mutta ihmeellisenä pidin sitä, ettei käyty mitään keskustelua työnjaosta, en ollut tietoinen, että hänellä oli duuneista pulaa, eikä ollut esimiehenkään kanssa asiasta keskustellut.

Pps. Se taitaa se suuri imurointisota nyt jäädä tältä kaudelta, kun eivät jaa noita hommia tasan. Minkäs sille mahtaa?

Vierailija
101135/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat ei oo kertoneet intti tarinoita. Eihän noista kukaan oo edes vänä.

Sini on Vänrikki ts RUK: n käynyt ja reservin Luutnantti.

Sini ei päässyt palvelusaikana RUKiin, kävi reservin täydennyskurssin jälki RUKin

Suoritti oikeustieteen maisteriksi 4 vuodessa ja kävi samalla inttiä.

Vierailija
101136/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Kristiinalla taas kesti ulosmenossa?

Vierailija
101137/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel sai 100 kg sipsilaatikon joululahjaksi....???

Vierailija
101138/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsikäskö Joel luulee olevansa, kun haukkuu kaikki naispuoliset asukkaat

Sasakin näyttävä komia nuori nainen ja supliikkia löytyi ja iloinen pulppuava ilopilleri.

2 pistettä kylmästi ja lähti ku kuppa Töölöstä.

Jes.

Eihän Joel naisista välitä, niitä miehiä.

Vierailija
101139/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilta BB- suosikeilta edellytetään:

Sivistymättömyys niin tavoissa kuin tiedoissa.

Kaljan ja muun alkoholin hillitön himo.

Velttous ja siivottomuus.

Rasvan, hiilareiden ja yleensä roskaruuan pääasiallinen ruokavalio.

Ketjutupakointi

Matala koulutustaso

Junttius

Jännää verrata austraalialaisiin heidän BB:ssään!

Miksi te Big Brother formaattia oikein luulette? Pitäisikö sen olla vain joku korkeasti koulutettujen, pääkaupunkiseudulla asuvien, tapakoulun käyneiden ja Mensan absolutistijäsenten välinen kolme kuukautta kestävä keskustelutilaisuus?

Ei BB suosikeilta edellytetä mitään muuta kuin sitä että heistä pidetään. Viime vuoden voittaja Kristian edusti toista ääripäätä ja vuonna 2009 kolmanneksi tullut Esa A. toista ja kummastakin tykättiin. BB:ssä on ollut kaikenlaisia kilpailijoita laidasta laitaan ja jokaisella on omat faninsa. Sama juttu myös muualla maailmassa. Ennen kuin Suomen BB alkoi Subilla esitettiin pari kautta Brittien versiota ja kyllä oli ihan vastaavanlaisia asukkaita sielläkin.

Aussithan ovat lisäksi arvaamattomia, herkkiä tappelemaan ja tulistumaan. Mutta toisaalta, australialaiset miehet ovat upeita könsikkäitä ja hunkkeja. Entisiä Englannin siirtomaan vankeja, eli myös raavaat tavat. Kerta kaikkiaan ihania eli pitää kyllä vahdata tuotakin sarjaa!

T: Tapsa 47 v

Vierailija
101140/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on yhtä ala-arvoinen kuin koko kausi, porukka kellottaa jotain imurointeja.

Jos tänne kirjoittelevista pääosa on naisia, niin tosta voi ottaa mallia, miten saa vaimon, ahkerasti siivoamalla näyttämisen takia, vaikkei olisi mitään järkeä, esim. tosiaan imuroida samaa paikkaan moneen kertaan. Minuuteissa lasketaan tekeminen, ei sen mukaan mitä on saatu aikaan.

Pointti oli että yks ei osallistunut ollenkaan, ja toinen pointti oli että tietyt kannattajat herää vasta kl 12 jälkeen.

Meilläkin koko perhe osallistuu viikkosiivoukseen.

Ei oo kotityöt vaan yhden ihmisen homma.

Aamupäivällä tietyn tyypin kannattajat ei vielä ollu heränny alapeukuttamaan näitä ihan järkiviestejä.

Ja viikolla on semmoinenkin hassu ilmiö, että Krisse-kriitikoilla on ihan koko päivä aikaa palstalla. Muuten uskoisin yötyöläisiksi, mutta missä välissä sitten nukkuvat?

Ketju on lukittu.