Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
101061/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, meni maku Joelin sanottua Juliaa tyhjänpäiväiseksi. Enpä suosi enää.

Onko itse olevinaan kovinkin merkittävä.

Joel voi mun puolesta lähteä tänään, vaikka aiemmin suosikkina pidin.

Vierailija
101062/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Paula on niin häntäpäässä äänestyksessä? Paulahan on osoittautunut tosi hauskaksi tyypiksi. Paljon viihdyttävämpää häntä on seurata kuin esimerkiksi Kristiinaa.

Tätä voi vaan ihmetellä.

Asennetta löytyy tehtäviin heittäytymisissä (erityisesti rooleihin eläytymiset Paulan vahvuus), puhumattakaan Paulan loistavasta retoriikasta.

Viihdyttävä persoona, joka on tarjonnu myös draamankaarta kauden mittaan. Mitä olis bibikset ollu ilman Paulaa?

Näyttäny itsestään erilaisia puolia (niin hyvässä kuin pahassa) ja antanut siten myös itsestään aidon kuvan.

Hyvä huumorintaju!

Roolit Paulalta taitaa tosiaan onnistua! Ois vaan ollut hauska nähdä se ihan oikea, aito Paulakin ilman epäilystä. Tai ehkä Paula vaan on niin vaihteleva persoona? Voiko olla? Ei voi tietää!

Paulan päiväkirjaesitykset ovat niin näytelmää. Eikös se jonkun kurssin ole käynytkin?

Tampereella vuoden huom yksityinen.

Sen tube-videotkin on just tollasta esittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101063/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tähän BB-kisaan tuoda uutta jännitettä, ja alkaa jakaa pienempiä palkkioita ruuanlaitosta ja siivouksesta? Tuntuu olevan monelle katsojalle kiinnostava osa ohjelmaa.

Nuo eivät ole talossa missään hotellissa, vaan asuvat kuin kotonaan 3kk, eli neljäsosan tästä vuodesta. Kotonakin joutuu jokainen aikuinen tekemään joka päivä jotain kotitöitä ja siivoamaan omat jälkensä, miksi talossa pitäisi vain odottaa jonkun muun tekevän puolesta?

Vierailija
101064/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa muuten että tuon pikkulikan kannattajat vasta heräilee palstalle, eli samanlaista löysää ja vetelää sakkia, vasta aamukahvit tai aamurööki nautittu ;)

Raskas työ vaatii palautumista. Jonkun on tämmöisenä kriisiaikanakin tehtävä hartiavoimin töitä. Tässä joutuu kuitenkin itsensä ohella elättämään muutaman palstajoutilaankin, niin ei jää itselle aikaa notkua täällä koko päivää.

Vierailija
101065/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorilla Joel heittää monta hyvää läppää, aivan mainio tyyppi.

Vierailija
101066/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Paula on niin häntäpäässä äänestyksessä? Paulahan on osoittautunut tosi hauskaksi tyypiksi. Paljon viihdyttävämpää häntä on seurata kuin esimerkiksi Kristiinaa.

Tätä voi vaan ihmetellä.

Asennetta löytyy tehtäviin heittäytymisissä (erityisesti rooleihin eläytymiset Paulan vahvuus), puhumattakaan Paulan loistavasta retoriikasta.

Viihdyttävä persoona, joka on tarjonnu myös draamankaarta kauden mittaan. Mitä olis bibikset ollu ilman Paulaa?

Näyttäny itsestään erilaisia puolia (niin hyvässä kuin pahassa) ja antanut siten myös itsestään aidon kuvan.

Hyvä huumorintaju!

Roolit Paulalta taitaa tosiaan onnistua! Ois vaan ollut hauska nähdä se ihan oikea, aito Paulakin ilman epäilystä. Tai ehkä Paula vaan on niin vaihteleva persoona? Voiko olla? Ei voi tietää!

Paulan päiväkirjaesitykset ovat niin näytelmää. Eikös se jonkun kurssin ole käynytkin?

Tampereella vuoden huom yksityinen.

Sen tube-videotkin on just tollasta esittämistä.

Ai onko Paula tubettaja?

Vierailija
101067/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tähän BB-kisaan tuoda uutta jännitettä, ja alkaa jakaa pienempiä palkkioita ruuanlaitosta ja siivouksesta? Tuntuu olevan monelle katsojalle kiinnostava osa ohjelmaa.

Nuo eivät ole talossa missään hotellissa, vaan asuvat kuin kotonaan 3kk, eli neljäsosan tästä vuodesta. Kotonakin joutuu jokainen aikuinen tekemään joka päivä jotain kotitöitä ja siivoamaan omat jälkensä, miksi talossa pitäisi vain odottaa jonkun muun tekevän puolesta?

Eli tätä kannattaisi tosiaan harkita formaattissa huomioitavaksi! Tai ehkä jopa kokonaan uusi ohjelma?

Vierailija
101068/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula sanoi alkuaikoina että pahin painajainen olisi joutua Krissen kanssa finaaliviikolle. Mahtaa eukkoa widuttaa nyt ja varsinkin kun tippuu ennen sitä, buahhhaa.

Vierailija
101069/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta Julia oli kuin tyhjänpäiväinen? Mesosi taloon tullessaan että tuo kontenttia, mutta paljastu lähinnä tyhmyytensä (en enää ihmettele että deittailee tatuoitua huumerikollista), toisti perässä mitä joku muu sanoi ja aiheutti pari riitaa, jotka eivät olleet edes viihdyttävää vaan lähinnä turhaa jankkausta.

Matkona olisi vähän peloissaan kun meni läpsimään Juliaa pepulle, Julian horkkahirvö-bf saattaa vähän kuumottaa.

Vierailija
101070/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu laittanut paistettujen nunien päälle ketsuppia. Niinkin voi tehdä. Uutta taivaanalla.

Eipä maittanut ja roskiin meni

Vierailija
101071/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 12.20 Krisse tarttui viimein imuriin! Olihan ne onneks jonkun puuhan sille jättänyt :D

Vierailija
101072/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kutsua sinua "huumorilla" HUOR*KSI niin kuin Joppe teki Krisselle?

Vierailija
101073/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse imuroi ilmeisesti Arttu hutiloiden. Pojat tupakilla voi hyvää tätä pvää.

Vierailija
101074/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin suosio ei olekaan niin ylivoimaista kuin aikaisemmin kuviteltiin.

Tulee jännä huominen ja jos Krisse vie niin tulee iso voitto meikälle vedonlyönnistä.

Vierailija
101075/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertoisko joku että mitä se OP on tuonne tuonut?!

Kieroilua ja selkäänpuukottamista, ne tiedänkin enkä yhtään arvosta, mutta mitä muuta?!

Ei juurikaan puhu ja suorissa lähetyksissä punastelee ja on vaikeana. On hirveän vaikea nähdä OP juttelemassa haastatteluissa juontajille.

OP on asukkaiden mielestä selvästi mukavaa seuraa, ja he kai sen parhaiten tietävät.

Itse arvostan tehtäviin panostamista. OP oli lumoava lehmä ja mainio kutojamummo.

Huh huh voi kamala. Olisiko sinun toivevävy. Toive poikaystävä . No nii, sitä minäkin

Vierailija
101076/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo 12.20 Krisse tarttui viimein imuriin! Olihan ne onneks jonkun puuhan sille jättänyt :D

Toimitus kesti vain kaks minuuttia. Eli joku oli jo ehtinyt imuroida. Kokeili vaan kai, vetääkö imuri :D

Nyt voi sohvalla odotella loppupäivän....on se melkoinen tapaus.

Vierailija
101077/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse on mun suosikki, voittoon vaan❣

Vierailija
101078/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelin suosio ei olekaan niin ylivoimaista kuin aikaisemmin kuviteltiin.

Tulee jännä huominen ja jos Krisse vie niin tulee iso voitto meikälle vedonlyönnistä.

Suuri potti tulla da da

Vierailija
101079/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu laittanut paistettujen nunien päälle ketsuppia. Niinkin voi tehdä. Uutta taivaanalla.

Nunien 🤣🤣🤣🤣 munien

Vierailija
101080/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kutsua sinua "huumorilla" HUOR*KSI niin kuin Joppe teki Krisselle?

No mun mielipide onkin että sehän se onkin, huomiosellainen.

Ketju on lukittu.