Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Talossa on kaksi asukasta, jotka pitävät itseään varmoina voittajina. OP ja Joel. Muut eivät usko omaan voittoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Julia hoiti studiohaastattelun hienosti. Positiivinen ja hyväkäytöksinen nuori nainen, joka pärjää missä vain. Hieno reissu Julialta.
Yllättävän hyvä oli. Oli meikannut puuterillakin poskien finniarvet piiloon.
Ei tälläisille hu*rittelijoille voittopottia. Jotenkin surullista että monet naisetkin haluaa äänestää Joppea joka ei pohjimmiltaan näytä edes arvostavan naisia mutta eipä tämä ole mikään yllätys kun Joppekin on paljastanut käyvänsä *lilaudalla.
OP oli suosikkini mutta haluaisin että Paula voittaa, koska hän on paiskonut niin paljon töitä voiton eteen.
Arttukin olisi hyvä voittaja, varmaan pysyisi julkisuudessa ja nähtäisiin Thaimaanmatkakin.
Vierailija kirjoitti:
old wise kirjoitti:
Virtulle aika tärkeää, siis itselleen, finaaliin pääsy. Pariinkin kertaan sanoi muille ettei enää ovi heilaha ja ollaa vinnaalisa ööiiivirtttööyyyh oksentelunsa lomassa, eikä noteerannut Krissen toteamusta: ei kannata nuolaista ennenkuin lipahtaa. Luulen Krissen vielä saavan muut spekuloimaan miten häätelyt tapahtuvat.
Täälläkin moni vielä kyselee kun Vehviläisen viime ohjeet ei ole menneet jakeluun. Joku ehti jo yli tunti sitten sanoa että tänään lähtee kaksi vähiten ääniä saanutta. Tänään kuitenkin vain yksi Virttu lähtee.
Miksei Artun poikaystävä Eetu toivonut Artulle voittoa kun sitä haastateltiin? Eetu toivoi Paulan voittavan, vaikka Arttu maksaisi pillunteko-operaationkin ja kaikki. Oliko Paulalla, Katilla ja Eetulla salainen sopimus että jos joku heistä voittaa, rahat jaetaan kaikkien kolmen kesken?
Ehkä ajatteli, että Arttu maksaa leikkaukset joka tapauksessa. Talossa Ella ainakin sanoi, että on sopinut voiton jakamisesta Katin kanssa. Ehkä ehti jossain vaiheessa sopimaan jotain myös Paulan kanssa. HIton kätevää tehdä sopimus ihan kaikkien kanssa, kun tiesi, ettei itse tule ainakaan voittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joppe-norppa kotiin lievestuoreelle makkoomaan. Ei tollaista 'makaamalla voittoon' manaatin persoonallisuudella varustettua jaksa katsella eikä jätkä ansaitse millään muotoa voittoa. Tuonut taloon päivästä yksi lähtien raskaasti unettavan ilmapiirin, johon Arttukin retkahti pitkäksi aikaa.
Vaikuttaa siltä että ääniä on annettu kaikille nyt todella vähän, kun O-P ponnisti tippumisvaarasta ykköseksi yhden mainostauon aikana. Kaikki on oikeasti yhtä paljon vaarassa tippua tänään(kin).
Toivottavasti tänään 'yllättäen' Joppe ulos!
Eilisessä lähetyksessä 'BB-fanit' toistivat samaa mantraa; Joel voittoon. Eli näiden 'fanien' mielestä on mukavaa seurata ohjelmaa, jossa maataan mahallaan suurin osa ajasta ja välillä raahustetaan 'körssille'. Ihan kuin joku reality keuhkosairaalan asukkaista. Ilman Joelia makoilua olisi ollut ainakin puolet vähemmän. Tartutti omat vetelät päivärutiininsa muihinkin asukkaisiin. Joelin olisi pitänyt tippua ajat sitten, mutta talon sisällä hajuton ja mauton Joel ei ärsyttänyt tarpeeksi, joten sai jäädä, samoin kuin O-P:kin, sillä aikaa kun räväkämmät (ja kiinnostavammat) persoonallisuudet äänestettiin ensin ulos. Täysin ansaitsemattomasti finaalissa, makaamisesta ei pidä palkita.
Sääli että tänä vuonna nuo sinun mielestäsi "persoonallisemmat", toisin sanoen itseään kameroille esille tuovat kirkuvat, mölyäjät, feikit olivat niin kuvottavia, ettei ketään niistä halunnut jättää taloon. Jos tuolla olisi ollut viime vuoden Krisu, niin Lievestuoreen lasinen tuijottaja ja makaaja tuskin olisi voittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliaa vastassa miesystävä valtavan ruusukimpun kanssa. Mikä kukkaliike oli noin myöhään auki??????....
Julia on ollut hännillä koko viikon. Tietysti on ostanut kukat kaiken varalta.
On mahdollista sekin, että miesystävä pitää kukkaloistosta kotonaan ja nappasi mukaan yhden kimpun kotoaan ennen kuin lähti vastaan.
Mä uskon että kaikki noista olisi tänään ihan sanavalmiita studiossa. Jopa Kristiina. Sehän on kuin lastenohjelman juontaja. Ulosanti pk-huoneessa samanlaista lässyttävää puhetta. Puhuu kuin yksinkertaisille. Ja sellaisia hänen faninsa ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, meni maku Joelin sanottua Juliaa tyhjänpäiväiseksi. Enpä suosi enää.
Onko itse olevinaan kovinkin merkittävä.
Joel voi mun puolesta lähteä tänään, vaikka aiemmin suosikkina pidin.Huumorilla Joel heittää monta hyvää läppää, aivan mainio tyyppi.
Saanko kutsua sinua "huumorilla" HUOR*KSI niin kuin Joppe teki Krisselle?
Kyllä, usko tai älä, hyvä ystäväni saa kutsua minua vaikka tuolla tavalla.
Minua ei kyllä huoritella.
Krisse imuroi kun isosta paketista jäi roskaa.
Toi Krisse on kyllä ihan pimeä, aamulla ei siivous kiinnostanut ja nyt kun muut haluaa levätä niin hän menee muiden viereen huudattaman imuria. Ihan ihme plikka, ulos tänään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on pitkään ollut Joel. Olen nyt viime hetkillä joutunut vaihtamaan sitä. Edelleenkin olen sitä mieltä että Joelissa on eniten potentiaalia mutta hän vain tykkää makailla ja syödä sipsiä. Lisäksi hän mielestäni kohteli Juliaa aika ikävästi. Minun ääneni voittajasta saa OP. Hän myöntää reilusti että pelaa. Niin ne tekee kaikki muutkin, sanovat mitä tahansa. OP käyttäisi voittorahat häihinsä, nehän tulee kalliiksi.
Kieltämättä, vaikka OP on kuvottavan suttuinen eikä sen puheesta saa mitään selvää eikä taida olla kaikki roskapussit kyydissä niin mieluummin voittoon se kuin Lievestuoreen toljottaja. Toljottaja voi vapaasti jatkaa makaamista ja piereksimistä hämärässä huoneessaan. Sitähän se haluaa. Afrikka jääköön unelmaksi Joelilta!
Ei kannata pelata uhkapelejä isommalla summalla kuin mitä on varaa hävitä.
En muista mihin aikaan katsoin vähän, kun jälleen kerran Kristiina istuu omalla paikallaan ja syö kun muut siivoo.Eikä ole eka kerta.Noita ollut nyt useamman kerran.Ei voittajaksi.
Olisipa ruokien teossa ohjeistukset että KAIKKI tekevät jonkin ruuan, ei vain 1-2 keittiössä. Nimet ja ruoka minkä tekee.
Vierailija kirjoitti:
old wise kirjoitti:
Virtulle aika tärkeää, siis itselleen, finaaliin pääsy. Pariinkin kertaan sanoi muille ettei enää ovi heilaha ja ollaa vinnaalisa ööiiivirtttööyyyh oksentelunsa lomassa, eikä noteerannut Krissen toteamusta: ei kannata nuolaista ennenkuin lipahtaa. Luulen Krissen vielä saavan muut spekuloimaan miten häätelyt tapahtuvat.
Täälläkin moni vielä kyselee kun Vehviläisen viime ohjeet ei ole menneet jakeluun. Joku ehti jo yli tunti sitten sanoa että tänään lähtee kaksi vähiten ääniä saanutta. Tänään kuitenkin vain yksi Virttu lähtee.
Miksei Artun poikaystävä Eetu toivonut Artulle voittoa kun sitä haastateltiin? Eetu toivoi Paulan voittavan, vaikka Arttu maksaisi pillunteko-operaationkin ja kaikki. Oliko Paulalla, Katilla ja Eetulla salainen sopimus että jos joku heistä voittaa, rahat jaetaan kaikkien kolmen kesken?
Suomessa yhteiskunta maksaa operaation mutta ei noin vaan. Joutuu mm psykiatrin juttusille jne. Kestää noin vuoden. Eturauhanen jätetään paikalleen.
Joel on kyllä vetämättömin urpo pitkän aikaan jopa BB-mittapuulla.
Miten tollainen mahallaan päivät viettävä vätys on edes otettu taloon? Tykinruaksi että joku lgbtasjld-henkilö olisi voittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on pitkään ollut Joel. Olen nyt viime hetkillä joutunut vaihtamaan sitä. Edelleenkin olen sitä mieltä että Joelissa on eniten potentiaalia mutta hän vain tykkää makailla ja syödä sipsiä. Lisäksi hän mielestäni kohteli Juliaa aika ikävästi. Minun ääneni voittajasta saa OP. Hän myöntää reilusti että pelaa. Niin ne tekee kaikki muutkin, sanovat mitä tahansa. OP käyttäisi voittorahat häihinsä, nehän tulee kalliiksi.
Kieltämättä, vaikka OP on kuvottavan suttuinen eikä sen puheesta saa mitään selvää eikä taida olla kaikki roskapussit kyydissä niin mieluummin voittoon se kuin Lievestuoreen toljottaja. Toljottaja voi vapaasti jatkaa makaamista ja piereksimistä hämärässä huoneessaan. Sitähän se haluaa. Afrikka jääköön unelmaksi Joelilta!
Ei OP:ta voittoon. Vaikuttaa ikävältä ihmiseltä, Krissenkin haukkui ihan paskaksi. Nuo muut valitukset Krissestä olisi vielä mennyt mutta tuo paskaksi haukkuminen oli aika turhaa, kaiken lisäksi se tuntui siltä että hän oikeasti tarkoitti sitä ja oli vihainen.
Krisse tarttui imuriin joutuu häätöön niinhän imuriin tarttujille on aina käynyt suuri Jopen toteamus jo muinoin
Nyt Navttu pivvu pevkele vihdoin ulos tänään! Evvan pitkien kynvien käsittevyyn!