Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Raholleni tulisi oikea joululahja kohde OP kun näin mietin sitä että on kasvanut ilman oikeita vanhempia. Olisi se meiltä lähimmäisiltä nätisti tehty näin joulun kunniaksi. Samalla ilkeäisin pyytää taivaan Isältä anteeksi että olen laittanut tänne pari rumaa viestiä. Itsekin olen äiti ja olen saanut antaa rakkautta lapsilleni.
Julia ja Krisse pakkaa työhuoneessa. Joku saa pikkupyörän ja isompi ison pyörän. Hyviä lahjoja. Jakaako Hope ympäri Suomen noita lahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP taas lempipuuhissaan röökipaikalla eli läyhäämässä Krissestä muille.
Rupesi taas läyhääjä haukkumaan törkeästi Kristiinaa. Krissen vika oli se kun paketoi lasten polkupyörän nätisti, op ei osannut ja suuttui siitä!!!
Aivan munaton mies kun pitää naista haukkua selän takana, eikä voi antaa silloin face to face palautetta kun on sen aika.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko Joel vielä kotona?[/quot
Joel asuu bb-talossa
En nyt tiiä onko toi niinkään OP vs Krisse vaan ennemminkin naiset vs OP :D
Arttu on kuumis tonttuasussa🔥
Vierailija kirjoitti:
OP on juoru-ukko
Sitä se tosiaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika tuossa Op:n paketissa oli? Eihän polkupyörää saa kovin järkevästi pakettiin, kun siinä on liikkuvia osia.
Olihan se rumasti paketoitu. Paula purkasi ja anto Krisselle. Krisse paketoi sitä nyt. Op lle risuja, täytyy katsoa antaako Paula.
Ei se minun mielestäni ollut ollenkaan ruma. Vaan vähän hankalan muotoinen paketti.
Paula on kyllä hyvä tossa roolissa, tarpeeksi tiukka!
Ihan naurettavaa pakata jotain fillaria sun muuta..menee 100rullaa teippiä ja avaajalla menee hermot🤣😂😅
Joel voittaa Big Brotherin. 4 000 e vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP taas lempipuuhissaan röökipaikalla eli läyhäämässä Krissestä muille.
Rupesi taas läyhääjä haukkumaan törkeästi Kristiinaa. Krissen vika oli se kun paketoi lasten polkupyörän nätisti, op ei osannut ja suuttui siitä!!!
Aivan munaton mies kun pitää naista haukkua selän takana, eikä voi antaa silloin face to face palautetta kun on sen aika.
No eihän sille pimulle oo menny suorapuhe perille, eli turha vaiva
OP:lle ei duunit maistu. Missäs tän viestiketjun kymmenet viestit aiheesta???
Kvivstiina lähvtee pevjantaina kotia.
Vierailija kirjoitti:
Istuu ja juo sumppia kun muut tekee töitä. Mikäs sen olotilan nimi nyt olikaan..lorvikatarri?
Vierailija kirjoitti:
Millään faktoilla ei ole väliä silloin kun mammat ovat ottaneet jonkun asukkaan silmätikukseen, se on jo nähty tällä kaudella. Nyt on sitten viimein myös Krissen vuoro.
Onko Kristiinan paketti nyt sitten hienompi kuin OP:n?
Vierailija kirjoitti:
Arttu on kuumis tonttuasussa🔥
On, piti aikaisemmin kans kirjoittaa, kun teki tonttuasussa ruokaa, mut jäin vaan katsomaan. :P
No laskeehan se ilmapiiri tuolla OP:n vihamielisellä asenteella.