Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
98701/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kristiinalla joku salatehtävä, vai miksi se koko ajan toistelee tuota samaa mantraa:

Mä en sit saa tehdä mitään raskasta.

Älkää sit ihmetelkö, jos mä en osallistu.

Mä jään tänne vähän lepäileen, älkää tehkö siitä mitään numeroa.

Vierailija
98702/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi jo tunteja sitten, mitä mielenkiintoista Krisse on tällä viikolla tehnyt tai sanonut.

Kukaan ei vastaa.

Johtuisiko siitä, että Kristiina on tylsä asukas...

On niin tylsä, että täälläkään ei koskaan mitään kirjoitella..😏

Tätä ei kysytty.

Kysyttiin, mitä mielenkiintoista Kristiina on tehnyt tai sanonut tällä viikolla.

Ei siis Joel tai Julia tai kukaan muukaan asukas, vaan "omintakeinen ja älykäs" Krisse.

On se ihme, ettei kukaan intohimoisista faneista osaa vastata.

En ole kytännyt Kristiinaa 24/7 enkä ole mikään fani, mutta se mitä olen häntä seurannut niin on hän persoonallisempi kuin moni muu.Tällaista olen huomannut:

- Tarttuu toimeen, eikä pelkää ottaa ohjia käsiinsä( nuori nainen, hyi ei saisi!)

- Ei hauku muita, ei lähde myöskään mukaan muiden haukkumiseen( heikommat lähtee)

- Toimii itsestä käsin, ei muita miellyttääkseen, eli ei ole ns. perässä vedettävä lammas, kuitenkin kiltti ja muita ajatteleva

- uskaltaa olla oma itsensä, ei vedä roolia eli tuntee itsensä ja on ns. henkisesti kypsä

- Luova tehtävissä

.. ja kohta iskee valtava haukkuryöppy tämän perään...

Tämä ei ole haukkuryöppy, mutta totean vaan, että kauneus on katsojan silmässä. Ja nyt ei puhuta ulkonäostä vaan ihan muista ominaisuuksista. Ja että 24/7 katsomalla saa laajemman kuvan joka asukkaasta.

(Jos itselläni olisi tuollainen tytär, niin miettisin ankarasti, miksi epäonnistuin kasvatuksessa. Nyky-yhteiskunnassamme on äärettömän vaikea saada työtä tuolla asenteella.)

BB-talossa oleminen ei ole työ, eikä bb-asukas ole kenenkään ammatti. Ei varsinkaan tuolla oleminen ole 24/7 tehdastyötä, jota kellotetaan joko työssä vietetyn ajan tai tuloksen mukaan ja sen mukaan maksetaan palkka.  Ehkä silloin olisi pitänyt ottaa jotain pikku orjia tuonne ahkeroimaan ja mammat mittaisivat työsuoritusta ja laskisivat, montako leipäpalaa kukin orja saisi syödä työ tai viihdesuosituksen perusteella.

Jokainen voisi laskea omankin ahkeruutensa ja muut puuhansa päivittäin kirjanpitoon ja hinnoitella itselleen tuntipalkan. Nukkuakaan ei mielellään saisi, koska senkin voi tehdä väärällä tavalla, eikä syödä, koska on vaara, että lihoo joskus tulevaisuudessa.

HUOM: kuten sanottu, kukaan ei ole Kristiinaa varmastikaan taloon pakottanut. Kun on mennyt tuonne formaattiin ja BB-taloon, silloin on mennyt sinne ikään kuin töihin (saavat talossa olosta korvausta siis) ja kyllä, katsojien arvosteltavaksi(ihan 24/7, se ei ole kenellekään epäselvää). Sinne mennään koettelemaan rajojaan ja tottelemaan BB:n käskyjä, ainakin aikaisemmilla kausilla on menty. Nyt eletään finaaliviikkoa ja monet katsojat odottavat, että kaikki edes vähän tsemppaisivat. Asukkaat ovat sisällöntekijöitä tälläkin viikolla ammatiltaan, sellaisen CV:n tuotantoon kaikki itsestään lähettivät videon muodossa. Eli Kristiinan kohdalla casting epäonnistui mielestäni (ja selvästi aika monen muunkin mielestä) täydellisesti.

Niskurointi/kieltäytyminen lähes kaikissa viime ajan tehtävissä ja monesta tehtävästä pitkin kautta ei vaan yksinkertaisesti ole se, mitä BB-asukkaalta odotetaan. K ei ole terveellä tavalla itsekäs, vaan erittäin sairaalla tavalla, kirjaimellisesti. Vaikkei se kuumemittarissa näkynyt tänäänkään.

Pojat valvoivat viime yönä neljä tuntia pidempään kinkun paisto tehtävässä ja silti nousivat samaan aikaan tyttöjen kanssa. Ja - nyt kyllä kellotan - yleisön pyynnöstä: Kristiina jaksoi tänään ahertaa kolmisen tuntia ja sitten into lopahti. Se kirosanojen mättäminen aina kun ei kinostele on ala-arvoista käytöstä. Ei esikuvaa siinä kenellekään nuorelle.

Ootko sä muuten kellotellut noiden arvostamiesi ” poikien” muita töitä?

Sä kun tuppaat huomaamaan ja kellottamaan vaan Kristiinan tekemättä jättämiset...

Kirjoitin tänään tänne ensimmäistä kertaa koskaan. Eli emme todennäköisesti ole kirjoitelleet ainakaan täällä toisillemme. Epäilen että emme muutenkaan.

Ja ei, en ole kellottanut, koska siihen ei ole ollut tarvetta, pojat tuntuvat olevan liikkeessä kaiken aikaa ja ovat olleet koko kauden ihan omanlaistaan viihdettä. Eli aamulla katsoin heidän viihdyttävää Aliaksen peluuta viime yön kinkunpaiston lomassa. Pirteitä ovat silti edelleen. Samoin tytöistä Paula ja Julia.

Tosin Paulaa voi sanoa jo naiseksi, mutta käytän sanaa tyttö, ja uskon , ettei Paula pahastu.

BB-terveisin 50-vuotias tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98703/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jopelle voida antaa 30k koska muuten toimeentulotuki menee katki.

Sen 30 000 euron voisi antaa hyväntekeväisyyteen. Voittaja saisi sen 1 500 euron.

Vierailija
98704/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana Ruonansuu ja heti perään Maradona. Seuraavaksi meiltä viedään varmaan Joppe :(

Vierailija
98705/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel on ehdottomasti talon paras taktikoija. Välttää tuomasta mielipiteitään ilmi, koska joku saattaisi olla eri mieltä. Poliittisiin yms aiheisiin ei ota kantaa, eikä halua edes keskustella niistä. Ei sanonut suoraan Sasalle, eikä Artulle (kun "meni puhumaan" siitä Ellan tapauksesta joka piti porukkaa hereillä). On tavallaan toimivinaan mutta ei tee eikä sano mitään.

Liian helpot  rahat kun makoillut koko kauden, olisivat tuotannossa laittaneet sen edes mökille aluksi, niin ei olisi päässyt pelkällä pötköttelyllä.

Aivan! Joel on täysin Sveitsi, ei iske yhtään tuollainen hahmo ilman mitään mielipiteitä. Kontenttia olisi sanoa edes joskus suoraan asioita ja aiheuttaa tunteita.

Joelin suosio perustuu pk-huone esiintymisiin. Hän ilmaisee itseään loistavasti, sanoo asiat hauskasti ja arvostelee muitakin varsin suorasanaisesti mutta ei koskaa raivoa tai kiukuttele vaan hymyilee leveästi.

Muut asukkaat ei välttämättä tiedä miten hauska Joppe on. Eikös Op:kin läyhännyt Paulalle miten ei pidä Joppea yhtään minään.

Vierailija
98706/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on käsittämätön yhden asukkaan mustamaalauakampanja menossa? Viesteistä 99% koskee Kristiinaa. 

Se on toi yksi lunatic, joka on riehunut täällä vihassaan jo viikkokausia. Mä olen totaalisen kyllästynyt siihen. Se on karkottanut täältä kaikki keskustelijat, siis pilannut tämän ketjun. Mä en ymmärrä, miksi se ei saa potkuja täältä.

Ei se kuitenkaan ole yksin ajatuksiensa kanssa. Ennen Krisseä kritisoivat viestit saivat täällä lähes pelkästään alapeukkuja ja nykyään ne saa enimmäkseen yläpeukkuja. Kyllähän mammojen mielipide Krissestä on selvästi muuttunut.

Kuulepa. Tuo lokakampanja, joka on jatkunut täällä jo viikkokausia on niin järjestelmällinen ja intensiivinen, en epäilisi yhtään sitä että peukkujakin saadaan vähän kepulikonsteilla. Ja täällä on siis nykyään keskustelemassa jotain 10 ihmistä. Täällä on kuollutta. Täällä ei ole enää keskustelua.

Eivät kaikki tykkää Krissestä. Se on ihan normaalia ja hyväksyttävää. Mutta normaalia ei ole tämä tauoton läyhääminen Krissestä. Se on jatkuvaa ja täysin absurdeissa mitoissa. Ihmettelen syvästi, miten se voi jatkua täällä. Kaikki tietävät että suurin osa näistä viesteistä on yhden tai kahden ihmisen masinoimia.

Aion ihan tästä syystä äänestää ihan helkutinmoisella summalla Krisseä finaalissa.

Satsaa vaikka koko omaisuutesi, ei viddu kinosta.

On pähkähullua väittää, että joku viitsisi käyttää kepulikonsteja (!!!) vauvapalstalla peukuttamiseen.

Puhut läyhäämisestä, vihasta ja lokakampanjasta, kun täällä uskalletaan arvostella Krissen käytöstä.

Muiden asukkaiden haukkuminen törkeästi ei kuitenkaan sinua haittaa yhtään.

Hengitä välillä.

Voi, alkoko sua hermostuttaa 😀

Vierailija
98707/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissr paketoi ja OP jätti leikin kesken. Jostain suutahti ja nyt tupakoi.

Vierailija
98708/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on käsittämätön yhden asukkaan mustamaalauakampanja menossa? Viesteistä 99% koskee Kristiinaa. 

Se on toi yksi lunatic, joka on riehunut täällä vihassaan jo viikkokausia. Mä olen totaalisen kyllästynyt siihen. Se on karkottanut täältä kaikki keskustelijat, siis pilannut tämän ketjun. Mä en ymmärrä, miksi se ei saa potkuja täältä.

Ei se kuitenkaan ole yksin ajatuksiensa kanssa. Ennen Krisseä kritisoivat viestit saivat täällä lähes pelkästään alapeukkuja ja nykyään ne saa enimmäkseen yläpeukkuja. Kyllähän mammojen mielipide Krissestä on selvästi muuttunut.

Kuulepa. Tuo lokakampanja, joka on jatkunut täällä jo viikkokausia on niin järjestelmällinen ja intensiivinen, en epäilisi yhtään sitä että peukkujakin saadaan vähän kepulikonsteilla. Ja täällä on siis nykyään keskustelemassa jotain 10 ihmistä. Täällä on kuollutta. Täällä ei ole enää keskustelua.

Eivät kaikki tykkää Krissestä. Se on ihan normaalia ja hyväksyttävää. Mutta normaalia ei ole tämä tauoton läyhääminen Krissestä. Se on jatkuvaa ja täysin absurdeissa mitoissa. Ihmettelen syvästi, miten se voi jatkua täällä. Kaikki tietävät että suurin osa näistä viesteistä on yhden tai kahden ihmisen masinoimia.

Aion ihan tästä syystä äänestää ihan helkutinmoisella summalla Krisseä finaalissa.

On pähkähullua väittää, että joku viitsisi käyttää kepulikonsteja (!!!) vauvapalstalla peukuttamiseen.

Puhut läyhäämisestä, vihasta ja lokakampanjasta, kun täällä uskalletaan arvostella Krissen käytöstä.

Hengitä välillä.

Väittikö tuo kirjoittaja ettei muiden haukkuminen haittaisi?

Krisseä vaan haukutaan täällä n. 90% ajasta ja se on todella silmiinpistävää sekä rasittavaa.

Ei täällä viihdy enää juurikaan kun ne pahimmat trollit, kun kuka jaksaa lukea aamusta iltaan pas*** ja vääristelyä!?

Trolleja ei juuri siksi saa täältä pois ja bannattua, koska kirjoittelevat raukkamaisesti eri ip- osoitteiden takaa.

Luuserit.

Ärsyttävä pikkuinen neuvonantaja ja luulee tietävänsä kaikesta enemmän kuin muut.  Useasti toiset asukkaat ovat sanoneet piirteen olevan ärsyttävä.. ei mene hälle kaakeliin.. mulla menis järki jo päivässä neitiin 

Vierailija
98709/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika tuossa Op:n paketissa oli? Eihän polkupyörää saa kovin järkevästi pakettiin, kun siinä on liikkuvia osia. 

Vierailija
98710/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mennään jo "psykoosit tulilla" osastolle...

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se pahin Kristiinan stalkkaaja kirjoittelee vaihtuvista ip- osoitteista. Voi siis peukuttaa omia juttujaan miten paljon haluaa. Peukkuihin ei täällä voi luottaa.

Kirjoitustyylistä päätellen yksi ja sama henkilö tuottaa tänne sisältöä pitkin päivää, aamusta iltaan, niin kauan kuin palsta on auki. Kymmeniä viestejä päivässä. Mikä tila lienee hänellä tulilla, nettiriippuvuus nyt voisi ainakin olla yksi vaihtoehto.

Vierailija
98711/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana Ruonansuu ja heti perään Maradona. Seuraavaksi meiltä viedään varmaan Joppe :(

Ja monta muuta siinä välissä, huomenna voi olla taas joidenkin vuoro.

Vierailija
98712/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengitä välillä.

Krisseä vaan haukutaan täällä n. 90% ajasta ja se on todella silmiinpistävää sekä rasittavaa.

Ei täällä viihdy enää juurikaan kun ne pahimmat trollit, kun kuka jaksaa lukea aamusta iltaan pas*** ja vääristelyä!?

Trolleja ei juuri siksi saa täältä pois ja bannattua, koska kirjoittelevat raukkamaisesti eri ip- osoitteiden takaa.

Luuserit.

Ärsyttävä pikkuinen neuvonantaja ja luulee tietävänsä kaikesta enemmän kuin muut.  Useasti toiset asukkaat ovat sanoneet piirteen olevan ärsyttävä.. ei mene hälle kaakeliin.. mulla menis järki jo päivässä neitiin 

Miksi sitten katsot ohjelmaa???

Vierailija
98713/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika tuossa Op:n paketissa oli? Eihän polkupyörää saa kovin järkevästi pakettiin, kun siinä on liikkuvia osia. 

Ei kelvannut muille. Rumahko oli mielestään.

Vierailija
98714/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP taas lempipuuhissaan röökipaikalla eli läyhäämässä Krissestä muille.

Vierailija
98715/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta vaikuttaa siltä, että Paula haluaisi lapsia. Vielä ehtisi jos mies löytyis. Hyvä äiti olisi varmasti.

ei halua, putket jo katkaistu omasta tahdosta.

Onko Paula yleensäkään kiinnostunut miehistä? Vaikka eihän se sinänsä olisikaan ehto äidiksi tulemiseen, nykypäivänä varsinkaan.

No ei siitä tyttöjenvälisestä seksistä raskaaksi tule. Lisäksi talossakin on kyllä käynyt ihan riittävällä tarkkuudella selväksi mistä Paula on kiinnostunut.

Vierailija
98716/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengitä välillä.

Luuserit.

Miksi sitten katsot ohjelmaa???

Muiden asukkaiden vuoksi, vaihdan aina kameraa jos neiti ilmaantuu ja jos voi valita,.. niin kuin just nyt :))

Vierailija
98717/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se rumasti paketoitu. Paula purkasi ja anto Krisselle. Krisse paketoi sitä nyt. Op lle risuja, täytyy katsoa antaako Paula.

Vierailija
98718/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengitä välillä.

Luuserit.

Ilmapiiri laski tuolla kun päsmäri tuli. O-P meni poikien kanssa maalin pakkaushommiin. Aikasemmin oli hyvä yhteishenki.

Vierailija
98719/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP taas lempipuuhissaan röökipaikalla eli läyhäämässä Krissestä muille.

Rupesi taas läyhääjä haukkumaan törkeästi Kristiinaa. Krissen vika oli se kun paketoi lasten polkupyörän nätisti, op ei osannut ja suuttui siitä!!!

Vierailija
98720/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kukaan noista voittaa! Jos pakko valita niin sanon Paula, mutta oikeasti toivo hänenkään voittavan.

Ketju on lukittu.