Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä pitää yksi nainenkin olla, eikä pelkkiä teinipissiksiä, jotka ei osaa muuta, kuin laiskotella ja kihertää ja kiljahdella jee jee. Krisselläkin pissa noussut päähän. Julian anti ulkokuori, sisältä tyhjää.
Huomasko kukaan muu eilen kun Krissen nimi mainittiin niin Krisse nopeesti sanoi "oho"ja samantien tajus ja alkoi jotain omaa juttua vetämään siihen...
Katoin just tuon tallenteelta,oli yllättynyt
korjas nopeesti tilanteen ja alkoi se sormien heiluttelu kera jonkun kappaleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista eivät heitä ulos tänään se on varma!!
Veikkaan että Arttu tai Timo...mutta Arttu todennäköisimmin!Ei siellä ole kuin yksi nainen.Eikä ole sukupuoli kysymys, persoona ratkaisee.
Sitten ei taida olla yhtään miestäkään.
Mielestäni kaikki tupakkaa jatkuvasti tuprutelevat "BB-tähdet" tulee äänestää pois televisiostani.
Turhaan te alapeukutatte tuota Krissen toteamista,
tottahan se oli että sanoi oho
ette kai te niin kakroita ole että mitään ei saa Krissestä sanoa,sehän ois jo sairasta!
Oon tykännyt Krissestä tähän saakka mutta nyt voisi kyllä tuon oudon kävelytyylinsä takia lähteä. Tajusin mitä se muistuttaa, pingviiniä, töpöttää eteenpäin ja kädet jäykkinä sivuilla.
Nyt hyvät ihmiset on Artun aika lähteä talosta. Pääsee tuskistaan ja Ellan kainaloon. Äänestetään ihan simona.
Krisse on säälistä tuolla se on totuus!!
Täälläkin jos sanoo asiallisesti totuuden miten asia on tulee heti alapeukkua.
Jos Paula ois ollu naamarasvojen perää ois tullu hirvee meteli mutta kun teinipissis halusi huulirasvan ja naamarasvan niin tottakai pitää saada!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula ulos nyt, Juntti seuraavaksi.
Muistakaa nyt kuinka veemäinen seläntakana puhuja Paula on ollut. Niillä ansioilla ei kuulu enää olla mukana.
Plus muu sekoilu ja karseen kuuloinen huutava puhe.
Kuka oikeasti vielä toivoo hänen jäävän taloon tuomaan MITÄ?Ilmeisesti Paulan jäämistä toivoo vain ihmiset jotka ovat kiusaajia ja nauttivat p.askan jauhamisesta muista.
Kannatan Paulan jäämistä taloon mutta en ole kiusaaja. Olen ollut itse koulukiusattu ja joutunut aikoinaan vaihtamaan kouluakin sen takia. En myöskään nauti mistään pazkan jauhamisesta muista. Teoriasi siis ei ole oikea. En näe Paulaa kiusaajana. Ehkä nykyään on matalampi toleranssi ihmisillä, mutta kyllä oikea kiusaaminen on mielestäni ihan jotain muuta kuin mitä Paula tekee.
Tällä kaudellahan on lähes kaikki jo nimetty kiusaajiksi, varsinkin jos antavat häätöääniä Krisselle tai puhuvat selän takana että Krisse ärsyttää. En kyllä näe sitä kiusaamisena.Tällä palstalla kaikki, jotka eivät pidä Krissestä ovat kiusaajia. Typerät Krisse-fanit näin ovat päättäneet.
Ei ole kyse siitä, kenestä pidät ja kenestä et, vaan siitä, miten sen asian ilmaiset ja perustelet. Ei Krisse ole minunkaan lempparini mutta minua ei ole kukaan kutsunut kiusaajaksi, koska en jatkuvasti täällä kitise, miten rumat housut hänellä on tai miten hän ei taaskaan tehnyt ruokaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla ole kohta enää yhtään naisia jäljellä. Kuten kuuluisa sanonta kuuluu: nainen on naiselle susi. Naiskatsojat (joita on suurin osa BB:n katsojista) äänestävät tuolta talosta naiset pois. Kai katsovat jotain äijäkerhoa mieluummin
EI VAAN TÄSSÄ ON SE ONGELMA ETTEI NYKYINEN CASTING LÖYDÄ TONNE AITOA, OMANAITSENÄÄN OLEVAA NAISTA. JOKA OIS TYYTYVÄINEN OMAAN LUONNOLLISEEN ULKONÄKÖÖN, EI OLIS TYRKKY, EI PELLAAJA EIKÄ JUONITTELIJA. EI HALUIS LEIKELLÄ ITTEENSÄ KOSKA SE ON VAAN PINTAA. JULIA OLI OK, MUT NYT PAISTAA PELAAMINEN PALJON. ON LUKENU SOMEA JA VAUVA PALSTAA, HALUAA OLLA KATSOJIEN MIELEEN LIIKAA. EILEN KUN JUTTELI VILIN KANS NIIN PALJASTU VIIMEISTÄÄN. JA SIT ÄRSYTTÄÄ VIKITTELY. KATI OIS OLLU HYVÄ, MUT OLIKIN LÄYHÄÄJÄ JA PERSIOONA LOPPUPELEIS KÖYHÄ. MISSÄLUONNONLAPSI NAISET? Tämänkö internetsi ja instagramssi on tehny? Onneks ei mun lähipiirille. Elämässä ja persoonassa kuitenkin on tärkeintä se sisin. Ole oma itsesi, se näkyy ulos. Pidettiimpä tai ei älä esitä tai yritä mennä tiettyyn muottiin. Sinä riitä. Oot just paras ominencsäröinesi. Nräe tekee kiinnostavan. Be you. Ja lähtihän se capslock pois päältä, ei ollu tarkoitus huutaa. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Oon tykännyt Krissestä tähän saakka mutta nyt voisi kyllä tuon oudon kävelytyylinsä takia lähteä. Tajusin mitä se muistuttaa, pingviiniä, töpöttää eteenpäin ja kädet jäykkinä sivuilla.
Oikeasti ja todellako olet tuota mieltä? Krisse ois sun suosikki siis edelleen, jos hänellä olisi toisenlainen kävelytyyli.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hyvät ihmiset on Artun aika lähteä talosta. Pääsee tuskistaan ja Ellan kainaloon. Äänestetään ihan simona.
I'm in.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaikki tupakkaa jatkuvasti tuprutelevat "BB-tähdet" tulee äänestää pois televisiostani.
BB-taloon laskeutuisi syvä hiljaisuus.
En äänestele näissä leikeissä, mutta minulla on sellainen näppituntuma että Krisse on saanut tarpeekseen ja lähtee.
Vierailija kirjoitti:
No äänestä sitten. Sehän onnistuu sillä kanavanvaihtonapilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ja todellako olet tuota mieltä? Krisse ois sun suosikki siis edelleen, jos hänellä olisi toisenlainen kävelytyyli.
Joo, sillä on sellanen pingviin tyyli, oiskohan opetellu Janne Katajan pingviinitanssia ja se on jäänyt veriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä😂
Kyllä nää kommentit kertoo enemmän niiden kirjoittajista kuin kohteista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan siitä ihmeellisiä että halutaan että talossa tapahtuis jotain konfliktia ,mutta kuitenkin täällä saa sen kuvan, että juuri ne jotka jotain vois aiheuttaa halutaan ulos,
eli nyt Jomppe jolla ei omaa mielipidettä ja peesaa vaan halutaan pitää talossa/Krisse joka makaa makkarissa halutaan pitää talossa..Niinpä. Olis vähän eri meno jos finaaliviikolla talossa olis ollut Niko, Roope, Tiia, Paula ja Kessu. :D
Erilaista varmasti, mutta ei mielestäni olisi parempi meno.
Nuo kaikki ovat toki kovaäänisiä, mutta tästä huolimatta sisältököyhiä. Poislukien Niko ja Kessu, heillä oli jutuissaan pointteja, ei pelkkää älämölöä.
Joelilla on hauskat jutut ja kykenee järkevään keskusteluun, vaikka hiljaisempi onkin. Vastakohtana esimerkiksi Tiia, joka vain rääkyi kovaa ääneen ilman mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sillä on sellanen pingviin tyyli, oiskohan opetellu Janne Katajan pingviinitanssia ja se on jäänyt veriin.
Sinä siis olet katsonut ohjelmaa yhdeksän viikkoa ja tykännyt Krissestä, mutta nyt vasta huomasit kävelytyylin, joka ärsyttää niin paljon, että et enää pidä hänestä?
Nuoli alas: älä hae taloon
Nuoli ylös: anna mennä.
Tekis mieli hakea taloon. Olen 3 lapsen äiti. Takana raju menneisyys huumemaailmassa. Selvinnyt ja saanu uuden elämän.
Hampaat huonot, kama syövyttänyt aikanaan. En meikkaa kuin harvoin ei ole leikelty. Muutama ruma tatska otettu nuorena sekasin ja rumat lävistysreiät jääny ikuisesti. Ois hyvä nuorten nähä kannattaako lähtee leikkimään aineiden kans. Esimerkki miten ei kannata elää, toisaalta taas siitä että jos oikeesti haluat elävien kirjoihin, se on mahdollista. Silti kiitollinen elämästä. Tehny paljo virheitä ja oppinu niistä. En tuomitse ketään paitsi lapsiin kohdistuvat rikokset.. Siinä menee raja
Ihanaa syksyä kaikille. Pike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kun köpötti keittiöön niin katsoin samaa että tuohan on kuin pingviini kun kävelee🤣
Ajattelin kyllä perään että olenko ilkeä..no totuushan se on vielä kun nuo kädet pitää tuolleen....
Siitä Paulan hömelyydestä ja mölinästä ja yleensäkin ulkoisestakin habituksesta tulee mieleen Bul Mentula ja tästä yhtälönä; mitähän nappeja ne on vetäneet. Tai ennemminkin se muistaakseni Kummelien sketsihahmo, joka hokee "mitään en oo ottanu". Vai vaikuttaako kuntoilu noin ihmiseen?