Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempana - äitinä isänä- mitä asioita et voi tunnustaa ääneen

Vierailija
13.07.2024 |

Oma: en pidä yhtään pätkää iltasatujen lukemisesta. Luen niitä joka ilta koska lapsi pyytää, mutta itselle se on täyttä pakkopullaa josta en nauti yhtään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisasioita. Olet huono vanhempi eli kasvattaja tuolla asenteellasi. Miksi olet, kerropa se, miksi sinulla on lapsi jota kohtelet noin huonosti. Lapselle lukeminen on kuin rahaa pankkiin laittaisi. Etkö osaa lukea ?

Vierailija
2/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisasioita. Olet huono vanhempi eli kasvattaja tuolla asenteellasi. Miksi olet, kerropa se, miksi sinulla on lapsi jota kohtelet noin huonosti. Lapselle lukeminen on kuin rahaa pankkiin laittaisi. Etkö osaa lukea ?

Missä sanottiin etten lue? Luen. En vain itse pidä siitä, teen sen lapsen takia silti. Ei minulla ole keinoja alkaa pitää siitä kuitenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanottiin etten lue? Luen. En vain itse pidä siitä, teen sen lapsen takia silti. Ei minulla ole keinoja alkaa pitää siitä kuitenkaan. 

Kyllä lapsi aistii sen ettei sinua kiinnosta, etkä näe sitä lapsellesi tärkeänä.

Vierailija
4/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana voin hyvin tunnustaa, että olen iloinen, kun lapset tulevat käymään. Vanhempana en kuitenkaan halua lapsille tunnustaa, että olen iloinen myös, kun he lähtevät kotiinsa.

Vierailija
5/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsi aistii sen ettei sinua kiinnosta, etkä näe sitä lapsellesi tärkeänä.

Niin, mikäs oli sinun tunnustuksesi? Jankkaatko lapsellesi yhtä rasittavasti kuin täällä?

-ohis.

Vierailija
6/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kyllä tunnustaa etten esim pidä yhtään lapsen kanssa leikkimisestä. En keksi mitään mit ei voisi tunnustaa?

Vierailija
7/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä puistoissa ym paikoissa missä lapsi näkee muita lapsia (käymme silti lapsen takia). En jaksa muiden lapsia enkä tykkää rupatella vanhempien kanssa :D 

Vierailija
8/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä et osaa lukea.

Vierailija
9/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kun lapsen kaverit käy kylässä. Ihan kivoja lapsia, mutta en osaa olla rennosti. Ei minulle tullut lapsena mieleenkään mennä kyläpaikassa kaverin vanhemmilta kyselemään jotain "mitä teet?". Lapsella on oma huone ja meillä on piha missä leikkiä. Pysyisivät niissä.

Vierailija
10/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo laittaa vastauksen, mutta ketjun kommentit saivatkin jättämään väliin. En halua syvimpiä todellisia ajatuksiani tänne räävittäväksi.

Vierailija
11/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsesta. Vanhemmuus on iso virhe, vihaan joka hetkeä.  

Menepä sanomaan tuollainen ääneen. Juu ei. 

Vierailija
12/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kun lapsen kaverit käy kylässä. Ihan kivoja lapsia, mutta en osaa olla rennosti. Ei minulle tullut lapsena mieleenkään mennä kyläpaikassa kaverin vanhemmilta kyselemään jotain "mitä teet?". Lapsella on oma huone ja meillä on piha missä leikkiä. Pysyisivät niissä.

Oikeastiko ne tulevat tuollaista sinulta kysymään? Ei olisi tullut minullakaan mieleen. Kaverin kanssa leikittiin huoneessaan tai sitten mentiin ulos. Aika päällekäyviä nykyajan lapset ovat. 

Vierailija
13/13 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ne tulevat tuollaista sinulta kysymään? Ei olisi tullut minullakaan mieleen. Kaverin kanssa leikittiin huoneessaan tai sitten mentiin ulos. Aika päällekäyviä nykyajan lapset ovat. 

Juu eikä tuo ole edes pahimmasta päästä. Oma vikani tietysti kun pullaa söin, mutta siihen vaan lapsi pöllähti ilman minun lasta siis, ja tapitti minua että anna mullekin pullaa.

Minähän voisin laittaa nätit tarjoilut vaikka pihalle. En vaan ollenkaan tykkää tuollaisesta röyhkeydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi