Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
5081/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini sanoi heitä naughty girlseiksi, mä oon sanonut siniä bad girliksi. 

Ihana badass ♥

Vierailija
5082/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut vain kesämökkiläisiä, loistavaa porukkaa! Jos vilkaisen talon puolelle, pystyn katsomaan kanavaa päivässä alle minuutin, koska sieltä kuuluu vain aivotonta kotkotusta. Pitääkö olla huolissaan, olenko menettänyt jotain kun en ole seurannut talon asukkaita?

Minä olen seurannut lähes kokoajan taloa, jos tulis draamaa 🤣 mökkiläisistä harmittaa vaan se etten ole nähnyt miten Kassu käyttäytyy. Siksi toivon ettei tipu ennen yhdistymistä.

Kuka v***n Kassu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sun uustio nähnyt märkiä unia jostain papeista täällä" kun oli joku märkä pyyhe jossain,,hehheh..

HUOMASITTEKO MITEN MINNAA TAAS KIUSATAAN. ;)

sINI ON IHANA.  Onneksi ei ole tiukkis. Ja onneksi Minnakin otti ihan vitsillä tämänkin huuleheiton, Toisin kuin te minnan puolesta uhriutuvat tosikot.

Tosikko on väärä sana minulle joka kattonut bb:tä minuutilleen viime vuonna. Eli mautonta ja huoboa läppää kaikin puolin

Vierailija
5084/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Katilla peruukki hatun alla? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Harvalla suomalaisella noin paksunnäköistä tukkaa on.

Tekotukathan nykyään on nuorillakin jo päässä, varmasti katillakin. Ellei sitten ole harvinainen yksilö, paksutukkainen suomalainen.

Joelhan totesi päivänä muutamana (aika alussa), että mihinkään ei voi enää luottaa, kun kaikilla on tuommoinen tekotukka. Eli eiköhän kaikilla sitten ole, paitsi Minnalla. Ja siltähän ne tukat kyllä näyttävätkin. 

En muuten paheksu, kivahan se paksu tukka olisi itselläkin, mutta rahan lisäksi siinä on eettisiä ja ympäristökysymyksiä, joita en voi hyväksyä. Tekotukat tehdään oloissa, joissa värjäysvedet pilaavat luontoa, ja usein tukan kasvattavat naiset eivät saa kunnon korvausta kuontalostaan, raha menee väliportaalle. Olen jopa kuullut, että jotkut naiset uhraavat tukkansa jollekin paikalliselle jumalalle, ja temppelin sivuovesta kuontalot sitten myydään tukkatehtaille. 

Toki Suomessa on yleistynyt myös tapa, jossa hyvätukkaiset lahjoittavat hiuksia peruukkitarpeiksi esim. syöpäpotilaille. Se on hieno juttu! 

Vierailija
5085/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa selittämästä kiusaaminen ja manipulointi adhd:llä!!!!

Vierailija
5086/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna mietti hetki sitten että kun on kaksi ryhmää, että miksihän hänet on litettu tähän ryhmään. Tuli jotenkin taas semmoinen vaikutelma, että ajattelee olevansa muita piirun verran ylempänä, 

Vierailija
5087/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini sanoi heitä naughty girlseiksi, mä oon sanonut siniä bad girliksi. 

Ihana badass ♥

🤮

Vierailija
5088/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut vain kesämökkiläisiä, loistavaa porukkaa! Jos vilkaisen talon puolelle, pystyn katsomaan kanavaa päivässä alle minuutin, koska sieltä kuuluu vain aivotonta kotkotusta. Pitääkö olla huolissaan, olenko menettänyt jotain kun en ole seurannut talon asukkaita?

Minä olen seurannut lähes kokoajan taloa, jos tulis draamaa 🤣 mökkiläisistä harmittaa vaan se etten ole nähnyt miten Kassu käyttäytyy. Siksi toivon ettei tipu ennen yhdistymistä.

Kuka v***n Kassu?

Sulla on harvinaisen huonot hoksottimet. Yksi kirjain väärin eikä mitään hajua kenestä puhutaan. 

Vierailija
5089/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinillä ja Tiialla tosiaan on hyvin samanlaiset äänet. Kuuntelen tässä keskustelua lukiessani BB:tä taustalla ja Sinin puhuessa aloin ihmetellä, että enkös just kääntänyt talon puolelle, kun luulin Tiian puhuvan.

Vierailija
5090/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna mietti hetki sitten että kun on kaksi ryhmää, että miksihän hänet on litettu tähän ryhmään. Tuli jotenkin taas semmoinen vaikutelma, että ajattelee olevansa muita piirun verran ylempänä, 

Aika kaukaa taas haet. Olet epätoivoinen.

Vierailija
5091/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mikä rangaistus ja oliko syy juonittelu?

Vierailija
5092/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adhd joka miettii että apua noinko minutkin nähdään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosi kirjoitti:

Haluisko joku selventää miten tätä Minnaa on kiusattu? Näin koosteesta sen kuinka Sini aika kärkkäästi käski Minnaa rauhoittumaan ja ettei kokoajan tarvitse touhuta jotain.

Koosteessa juorusivat myös, että Minna olisi kiinnostunut Artusta ja kehittelivät jotain juonia sen paljastamiseen ja Minnan härnäämiseen. "Mä meen sit niinku hipsuttaan Artun partaa, niin kattokaa Minnan ilmettä". 

Ja tuo oli kyllä minusta todella omituinen kohta, kun käski Minnaa rauhoittumaan. Juu, kerran sanottuna lempeästi ihan kiva juttu, mutta jatkuvasti komensi ja keskeytti Minnan puheet ja vaikutti jopa vihaiselta. 

Olisikin ollut lempeästi, mutta karjui siihen tyyliin kuin Minna olisi tehnyt jotain kiellettyä.

Niinpä. Kerrankin olisin vielä ymmärtänyt, mutta miksi pitää jankuttaa ja huutaa päälle, kun toinen yrittää kommentoida aiheeseen. Vaikea käsittää motiivia tuohonkaan. 

Miksi mä en kuullut mitään karjumista tai huutoa? Sanoi vain asiansa.

Laskelmoitko itse koko ajan kaiken? Pitääkö olla joku iso motiivi?

ADHD:n on vaikeaa keskittyä ja pysyä asiassa. Jos joku puhuu päälle kesken lauseen, menee oma puhe helposti jankuttamiseksi. Huono työmuisti. Mäkin sanon monesti vahingossa saman asian monta kertaa, mutta perheeni tietää että olen vain unohtanut mitä olen jo sanonut.

Tuolla on paljon ärsykkeitä ja toisaalta tylsää. Voi olla aika vaikeaa.

Rankkua tulee möläyttelystä ym. " juonimisesta ". Ei tuu varmaankaan pärjäämään talossa koska tulkinta elämästä on kuin peilikuva yleisestä tuomiosta.

Kyllä minulla aina on jokin syy sille, mitä teen tai sanon. Ehkä sitten olen mielestäsi hirveän laskelmoiva ihminen. 

Katso uudelleen se kohta. Monta kertaa puhuu Minnan päälle kovaan ääneen, kun toinen yritti vain jatkaa keskustelua. Ei antanut toisen kertoa asiaansa, vaan jankutti samaa asiaa monta kertaa. Minna ei ollut se, joka keskeytti vaan Sini. Ei hänellä ollut mitään uutta asiaa. Halusi vain vaientaa Minnan eikä aikonutkaan kuunnella, mitä hän aikoo sanoa. 

Sini ja Minna jutteli aamulla hyvässä hengessä samaten keittiössä ja oli muitakin. Minnakin jutteli ja mielestäni kaikki hyvässä hengessä.

Vierailija
5093/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se Joelin suosittu insta nyt on? Linkkiä? :)

@asiallisetkommentit

Vierailija
5094/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on niin itseään täynnä, että joutaisi lähteä talosta ensimmäisenä.

Vierailija
5095/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/lightcolajoppe/ Siitä Joelin ylisuosittu ig-tili. 

Ylikseltä löytyy myös muut ig:t/youtube-tilit/fb-tilit jos ne on tiedossa.

On vähän kaksijakoset fiilikset tästä BB:stä tähän asti. Hyvää tässä bb:ssä on asukkaat ja se, ettei vielä voi tietää kuka voittaa. Eli tämän kauden Kristiania ei oo vielä löytynyt. Koosteet on ihan saakutin huonoja.

Ulkomailla nää on tehty niin paljon paremmin. Viikkotehtävä oli vähän lässy ja siitä olisi saanut paremman. Pienellä pelolla odotan tulevia viikkotehtäviä että onko ne rankempia vai paljon paljon kevyempiä kuin tämä. Viihdyttävämpiä viikkotehtäviä pitäisi saada. 

EI TÄÄ OO SE! Toi on Joelin oma henkilökohtainen insta. Siinä toisessa oli kai jotain screenshotteja räävittömistä kommenteista netissä tms.

Vierailija
5096/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tu paskapyykkiä

Vierailija
5097/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adhd joka miettii että apua noinko minutkin nähdään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosi kirjoitti:

Haluisko joku selventää miten tätä Minnaa on kiusattu? Näin koosteesta sen kuinka Sini aika kärkkäästi käski Minnaa rauhoittumaan ja ettei kokoajan tarvitse touhuta jotain.

Koosteessa juorusivat myös, että Minna olisi kiinnostunut Artusta ja kehittelivät jotain juonia sen paljastamiseen ja Minnan härnäämiseen. "Mä meen sit niinku hipsuttaan Artun partaa, niin kattokaa Minnan ilmettä". 

Ja tuo oli kyllä minusta todella omituinen kohta, kun käski Minnaa rauhoittumaan. Juu, kerran sanottuna lempeästi ihan kiva juttu, mutta jatkuvasti komensi ja keskeytti Minnan puheet ja vaikutti jopa vihaiselta. 

Olisikin ollut lempeästi, mutta karjui siihen tyyliin kuin Minna olisi tehnyt jotain kiellettyä.

Niinpä. Kerrankin olisin vielä ymmärtänyt, mutta miksi pitää jankuttaa ja huutaa päälle, kun toinen yrittää kommentoida aiheeseen. Vaikea käsittää motiivia tuohonkaan. 

Miksi mä en kuullut mitään karjumista tai huutoa? Sanoi vain asiansa.

Laskelmoitko itse koko ajan kaiken? Pitääkö olla joku iso motiivi?

ADHD:n on vaikeaa keskittyä ja pysyä asiassa. Jos joku puhuu päälle kesken lauseen, menee oma puhe helposti jankuttamiseksi. Huono työmuisti. Mäkin sanon monesti vahingossa saman asian monta kertaa, mutta perheeni tietää että olen vain unohtanut mitä olen jo sanonut.

Tuolla on paljon ärsykkeitä ja toisaalta tylsää. Voi olla aika vaikeaa.

Rankkua tulee möläyttelystä ym. " juonimisesta ". Ei tuu varmaankaan pärjäämään talossa koska tulkinta elämästä on kuin peilikuva yleisestä tuomiosta.

Kyllä minulla aina on jokin syy sille, mitä teen tai sanon. Ehkä sitten olen mielestäsi hirveän laskelmoiva ihminen. 

Katso uudelleen se kohta. Monta kertaa puhuu Minnan päälle kovaan ääneen, kun toinen yritti vain jatkaa keskustelua. Ei antanut toisen kertoa asiaansa, vaan jankutti samaa asiaa monta kertaa. Minna ei ollut se, joka keskeytti vaan Sini. Ei hänellä ollut mitään uutta asiaa. Halusi vain vaientaa Minnan eikä aikonutkaan kuunnella, mitä hän aikoo sanoa. 

Sini ja Minna jutteli aamulla hyvässä hengessä samaten keittiössä ja oli muitakin. Minnakin jutteli ja mielestäni kaikki hyvässä hengessä.

No entä sitten? MInä puhunkin siitä, mikä nähtiin eilisessä koosteessa. Ei se nyt muuksi muutu, jos tänä aamuna siellä juttelevat hyvässä hengessä. 

Vierailija
5098/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!! Hyvä isoveli ja ruskearantu-bokserit 😄

Vierailija
5099/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ryysyjä rouva asianajaja.varatuomari.vänrikki.reservin luutnantti jaettelee,?? Olis kai tuohon hommaan riittänyt vähemmän koulutuksen omaava.

Vierailija
5100/104451 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"suntio nähnyt märkiä unia jostain papeista täällä" kun oli joku märkä pyyhe jossain,,hehheh..

HUOMASITTEKO MITEN MINNAA TAAS KIUSATAAN. ;)

sINI ON IHANA.  Onneksi ei ole tiukkis. Ja onneksi Minnakin otti ihan vitsillä tämänkin huuleheiton, Toisin kuin te minnan puolesta uhriutuvat tosikot.

Kyllä, miksei Sini kerro yhtä hauskoja juttuja Eetusta aka Ellasta, kuten sen muodottomista botoxhuulista tai riekalepi11usta? Kyllä nauru raikaisi talossa. 

Ketju on lukittu.