Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut vain kesämökkiläisiä, loistavaa porukkaa! Jos vilkaisen talon puolelle, pystyn katsomaan kanavaa päivässä alle minuutin, koska sieltä kuuluu vain aivotonta kotkotusta. Pitääkö olla huolissaan, olenko menettänyt jotain kun en ole seurannut talon asukkaita?
Minä olen seurannut lähes kokoajan taloa, jos tulis draamaa 🤣 mökkiläisistä harmittaa vaan se etten ole nähnyt miten Kassu käyttäytyy. Siksi toivon ettei tipu ennen yhdistymistä.
Kuka v***n Kassu?
Sulla on harvinaisen huonot hoksottimet. Yksi kirjain väärin eikä mitään hajua kenestä puhutaan.
No näinpä. Rolex tai Relex - mitä eroa????
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mikä rangaistus ja oliko syy juonittelu?
Oli ainakin yksi syistä
Oliko nuo oikeesti mökkiläisten kamoja? En oo nii paljoo seurannu niitä että tunnistaisin vaatteet.
Pane kylmällä vedellä huuhdottu liha kattilaan, kaada päälle kylmä vesi ja kuumenna kiehuvaksi. Kuori pinnalle nouseva vaahto pois reikäkauhalla tai lusikalla. Lisää suola, pippurit, laakerinlehdet ja kuorittu, paloiteltu sipuli. Keitä liha kypsäksi miedolla lämmöllä kannen alla, 1 1/2-2 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Oliko nuo oikeesti mökkiläisten kamoja? En oo nii paljoo seurannu niitä että tunnistaisin vaatteet.
Osa oli ja osa ei. Nirvanapaidan ainakin huomasin, mutta osa oli kyllä vitsillä heitetty mukaan hämmentämään.
Viihdettä ala Suomen BB: pa*kaiset kalsarit
Oli sitten oikeasti tai keksitysti diagnoosi mikä tahansa niin ei sen taakse voi piiloutua.
Itsekin taidan alkaa työpaikalla kiroilemaan, haukkumaan ja arvostelemaan luita ja kun tulee kutsu puhutteluun niin levittelen käsiä ja sanon "kato. Mul on tää adhd ja sit viel hiiva".
Jos ei osaa käyttäytyä niin silloin kannattaa pysyä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut vain kesämökkiläisiä, loistavaa porukkaa! Jos vilkaisen talon puolelle, pystyn katsomaan kanavaa päivässä alle minuutin, koska sieltä kuuluu vain aivotonta kotkotusta. Pitääkö olla huolissaan, olenko menettänyt jotain kun en ole seurannut talon asukkaita?
Minä olen seurannut lähes kokoajan taloa, jos tulis draamaa 🤣 mökkiläisistä harmittaa vaan se etten ole nähnyt miten Kassu käyttäytyy. Siksi toivon ettei tipu ennen yhdistymistä.
Kuka v***n Kassu?
Sulla on harvinaisen huonot hoksottimet. Yksi kirjain väärin eikä mitään hajua kenestä puhutaan.
No näinpä. Rolex tai Relex - mitä eroa????
Niin, no jos kelloista puhutaan, niin eiköhän kaikki tajua, että kyseessä on Rolex eikä Relex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajakolmikko sai onneksi rangaistuksen. :)
Miksi? Minkälainen rangaistus?
Pahat tytöt juonitteli, eli jekkuili joku ilta Kun näkivät että Minna kätkössä Arttuun. Sini meni makaamaan pää Artun sylissä, että näkevät miten Minna reakoi. Arttukin oli ihan mielellään mukana.
Kiusaamista ei ole ollut.missään vaiheessa, eikä siitä ole rangaistuskaan.
Mökkiläisten pyykkejä joutuvat pesemään?
Mutta muutkin joutuvat nyt siivoamaan, että ei se nyt maata kaada että Sini, Susu ja Eetu pyykkää.
Kyllä mä mieluummin pyykkäisin kuin imuroisin. Että ei ole hirveetä. Ja saavat tutkailla mökkiläisten vaatteita.
Arttu löysi vissiin OP:n hevipaidan? Sekin tossa nuohoaa.
Vierailija kirjoitti:
Viihdettä ala Suomen BB: pa*kaiset kalsarit
Just sopiva rankku pskanjauhajille 🙂
Onko tietoo milloin on nimeämiset?
Veikkaan että nuo parkarantuiset kalsarit oli sen mökkiläisen hinaajan. Suolihuuhtelu gone horribly wrong.
Mikä rangaistus on tullut??? Kertokaa!
Vain minnako nyt siivoaa, muut tutkailee mökkiläisten vaatteita. (Pyykit)
Taustalla imurin ääni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämättä tällä viikolla ollenkaan, kun katsojaäänestys on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ne nimeää, mutta nimeämisiä ei näytetä. Huomenna niille pitäs kertoa että ketkä on häätöäänestyksessä joten tänään 2 olutta per nokka -kännibileet ja huomenna sitten nimeämiset.
Minusta se olis aika hyvä källi bb:ltä kun nauhoittaisi vaikka joidenkin näyttelijöiden äänellä nauhotteita, jotka muka olisivat mökkiläisten sanomisia.
Tyyliin: "Kun päästään talon puolelle niin Nivalan juntti saa köniinsä"
Sitten soittaisivat nuo nauhoitukset talolaisille ja täten loisivat pelkoa.
Ihme ettei tuotanto heitä tuota Siniä pihalle tuolta, rangaistuksen saanut ja silti aukoo isoa päätänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei tuotanto heitä tuota Siniä pihalle tuolta, rangaistuksen saanut ja silti aukoo isoa päätänsä.
Rangaistus?
Tosi hyvä läppä!