Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
YL jonnet äänestävät krisseä söpöyden takia,Tosi noloa teiltä
Ei yl jonnet suosi erikoisemmin Krisseä. Lurkkaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.
Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.
Ella on nainen.
Transnainen. Transnainen vs nainen ovat eriasiat tälle kommentoijalle tiedoksi!!!! Viime vuoden bb kevin oli järkevä.. ella ei. Hän ei sentään väittänyt kivenkovaa olevansa NAINEN.
Eivät ole. CIS-nainen ja nainen ovat eri asia. Ella on nainen ja talon himoituin. Sekös läskitiinuja kaihertaa. "M-mä o-oon sentäs oikea nainen!".
Ella näyttää ihan jätkältä, kellä on pitkät ja vaaleeks värjätyt hiukset. "Mä oon sentäs oikea nainen"->Joo sanoin vaan faktan sillä olen OIKEA NAINEN, TOTESIN VAIN.. ja en siittä rupee kiistelemään enkä puolustelemaan mitä olen.. en sitä puolustele vaan kerroin vaan faktan. Mielestäni aika naurettavaa ja naisia alentavaa tulla kommentoimaan että naiseksi pukeutunut mies olisi naisellisempi kuin monet naisista,ketkä oikeasti naisia. Ja korostaa hänen naiseuttaan vaikka on mies.
Vierailija kirjoitti:
Arttu puhui että isä innossaan.. (jostain)
Joel haluaa kahville Artun porukoille. Arttu kertoo että kaikki sen kaverit haluu aina kahville sen porukoille kun ne tykkää niistä.
Isä tulee ilahtumaan väv... miniäehdokkaasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YL jonnet äänestävät krisseä söpöyden takia,Tosi noloa teiltä
AV tantat äänestävät krisseä pois söpöyden takia, Tosi noloa teiltä.
Menikö jonnella tunteisiin,
Vierailija kirjoitti:
Mikä puolia suomalaisia vaivaa et pitää naisena ihmistä kellä on munat?... ja koska pitää naisena kutsuu heteroksi
Nyt on aika monella termit sekasin. Ei ole hintti eikä hetero.
Transut kuuluu ryhmään muunsukupuoliset.
Eetuella ja hattu-muija ulos. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun Kati kertoo ,että on seurannut paljon BB.Miksei sitten ole kunnolla ? Luuleeko tosiaan kun on kieroilija ja ilkeä niin sillon katsojat haluaa ,että pysyy talossa ? Ulos vaan sunnuntaina.
Koko ajan vaikeampaa peittää todellista luonnettaan, kun kausi etenee ja katselee samoja naamoja. Se kaikille mukava Kati on tekemällä tehty roolisuoritus. Nyt viimein on alkanut pintakerros rapista ja tulee todellinen joka asiaan hermostuja esille. Lisää löylyä Katille!
Transnainen seksuaali identeetiltään nainen. Ilmeisesti tarkoittaa oli munat tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.
Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.
Ella on nainen.
Transnainen. Transnainen vs nainen ovat eriasiat tälle kommentoijalle tiedoksi!!!! Viime vuoden bb kevin oli järkevä.. ella ei. Hän ei sentään väittänyt kivenkovaa olevansa NAINEN.
Eivät ole. CIS-nainen ja nainen ovat eri asia. Ella on nainen ja talon himoituin. Sekös läskitiinuja kaihertaa. "M-mä o-oon sentäs oikea nainen!".
Ella näyttää ihan jätkältä, kellä on pitkät ja vaaleeks värjätyt hiukset. "Mä oon sentäs oikea nainen"->Joo sanoin vaan faktan sillä olen OIKEA NAINEN, TOTESIN VAIN.. ja en siittä rupee kiistelemään enkä puolustelemaan mitä olen.. en sitä puolustele vaan kerroin vaan faktan. Mielestäni aika naurettavaa ja naisia alentavaa tulla kommentoimaan että naiseksi pukeutunut mies olisi naisellisempi kuin monet naisista,ketkä oikeasti naisia. Ja korostaa hänen naiseuttaan vaikka on mies.
Kaiksissa ihmisissä on maskuliininen ja feminiininen puoli. Ellahan on hyvin naisellinen, ei sitä oikein voi kiistääkään.
Kessu ottaa kohta kunnian tehtävän onnistumisesta kun on kantanut muutaman laatikon.
Jos tehtävä epäonnistuu syy pannaakin Krissen piikkiin. Eetun, Kessun, Katin, Paulan, Markon ja OP toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on nainen.
Minäkin identifioin itseni miljonääriksi eli valtion pitäisi antaa minulle miljoona euroa, kun näiden Ellaeetujen silvontakin maksetaan verorahoista.
Mä identifioidun laihaksi. Odottelen edelleen valtion kustantamia rasvaimuja, vatsalaukun pienennystä ja alimpien kylkiluiden poistoa.
Et oo odotellessa lenkkiä ajatellu vai onko liian kehonegatiivistä.
Miksi ellakaan ei sitten vaa pysy miehenä vaan saa muuttaa itseään ja minä joutuisin tyytymään kohtalooni. Miksi Ella saisi muuttua mutta minä en? Minustakin tuntuu hirveältä vartalossani.
Ei sinua ketään estä. Ellalta voisit saada oivia vinkkejä läskiydestä pääsemiseen(vähemmän herkkuja ja enemmän liikuntaa). Kannattaa muistaa, että läskiys on tila jota pitää aktiivisesti ylläpitää mässäilemällä ja makoilemalla.
Kirjoitit aiemmin että mun pitäisi mennä lenkille? Kun sarkasmilla heitin miksi en saisi muuttaa itseäni ja suosittelit ja patistit lähtemään lenkille kun ehdotin voisin mennä rasvaimuun myös sun muihin jos mullakin tunne ettei tunnu hyvältä. Tosiasiassa voin todella hyvin mutta kunhan ihmettelen vastaustasi.. Miks mun pitäisi mennä lenkille ja suosittelet sitä mutta ellan ei tarvitse hyväksyä että on mies. Tässä asiassa ella voisi ottaa musta mallia ja lähteä tutkiskeleen itseään ja suosittelisin myös muita vaihtoehtoja hänelle :D henkinen ongelma tuo ellan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko Arttu mitään Ellalle päivällä?
Ei tietenkään. Heidän suhteensa alkaa vasta valojen sammuttua ja hämärän laskeuduttua. Eiköhän Arttu todellakaan tiedosta/ymmärrä, että tuo kaikki näkyy koko kansalle. Ella varmaankin tiedostaa, mutta ei välitä. Jotenkin ajattelisin, että Arttu ei välttämättä ollut suunnitellut ihan tällaista ulostuloa bb-talossa.
Ulostuloa mistä? Heterokaapista vai onko sitä yleisesti pidetty aiemmin hinttinä.
ei mutta nyt pidetään.. täys heteroa artusta ei enää saa ja sen koko suomi tietää.
ei noita oo Oulussa. Arttu pannee sitä mitä ennenkin.
Mitä se Krisse kääntelee samoja laatikoita.
Seuraavaksi sitten kaikki kierrätysvaatteet pois talosta, talon siivous ja desinfiointi ja joku ammattilainen tarkastamaan talo tuholaisten varalta. Asukkaat pihalle siksi aikaa lämpimissä vaatteissa. Tämän tehtävän voi sitten unohtaa yhtenä huonoimmista, jossa mahdolliset haitat ja ongelmat nousivat paljon hyötyjä suuremmiksi. Täytyy vain toivoa, että pysyvää haittaa aiheutunut. Tilasta, jossa kaksi kuviuria ja kaappia on olisi voinut tehdä alun alkaen asukkaiden pesutuvan omien vaatteiden ja liinavaatteiden pesuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on nainen.
Laitahan kuvas ni katsotaan miten naisellinen ilmestys oletkaan. Varmasti juuri sen näköinen, että normaali ja terve heteromies valitsisi Ellan milloin vaan sijastasi.
Varmasti tehtävä epäonnistuu, mutta oli alunperinkin ihan mahdoton.
Onko tuo Kessu tehny koko päivänä muuta kuin istunut ja katsonut kun muut tekee töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on nainen.
Tähän aiheeseen liittyvät viestit ovat minulle sama kuin uusia viestejä ei olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on nainen.
Laitahan kuvas ni katsotaan miten naisellinen ilmestys oletkaan. Varmasti juuri sen näköinen, että normaali ja terve heteromies valitsisi Ellan milloin vaan sijastasi.
Älä elä valheessa. Sinä et ole heteromies, olet bi tai jopa homo, joka yrittää normalisoida himonsa miehiin. Häpeät seksuaalista suuntautumistasi ja purat sen naisiin. Jokainen normaali terve heteromies kyllä ottaa miehen sijasta naisen, oli se nainen minkä tahansa näköinen.
Minkä ihmeen takia porukka täällä haluaa joko Ellan tai Krissen ulos talosta, vaikka heidän välinen skisma tuo säpinää ja draamaa taloon? Katsotteko oikeasti mieluummin ohjelmaa jossa kukaan ei ärsytä ketään eikä kukaan uskalla tehdä mitään tai olla mitään mieltä mistään?