Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ei tätä keskustelua voi ottaa tosissaan. Ensin spämmättiin SIni-vihaa ja nyt joku trolli keskittyy Minnan haukkumiseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisön asenteet ovat mielenkiintoisia.
Krisu oli monen mielestä hauska tyyppi, joka oli vain oma aito itsensä ja toi viihdettä taloon, vaikka sai toisen asukkaan tyyliin ekana päivänä itkemään, pilkkaamalla tätä, ja ei suostunut välittämään tämän tunteista, vaan loukkasi lisää ja lisää sekä ilkkui selän takana. Krisun kritisoijat olivat mielensäpahoittajia ja suvaitsemattomia, koska eivät hyväksyneet Krisua sellaisena kuin hän oli. Krisu voitti Big Brotherin.
Sini ei ole tainnut vielä itkettää ketään, mutta häntä haukutaan oksettavaksi kiusaajaksi ym. Monet kommentoijat ovat itse paljon pahempia kuin Sini, mutta pitävät Sinin haukkumista oikeutettuna ja ajattelevat olevansa häntä parempia ihmisiä.
Krisu ei ahdistellut ketään tai suunnitellut porukalla kiusaamista.
Onpa sinulla huono muisti, sikarikerho oli pelkää kiusaamista muita kohtaan, perustui siihen että äänestävät toisiaan ja puukottivat toisia selkään.
Krisu oli myös törkeä suustaan ja alun jälkeen äitiy vittumaiseksi. Mutta toki hän miespuolisena sai kaiken anteeksi, kun ei ollut akkakerho vaan oli ukkokerho ja mieshovi ympärillä. Samanlailla ne kiekuivat ja olivat pikkumaisia paskiaisia. Ääni vain kun on matalampi, niin ei ole niin äryttävää.
Niinpä.
Toivottavasti Sinikin voittaa, kuten Krisu. Olis ihan oikeudenmukaista,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Joelista?
Tykkään, tosi symppis, vaikuttaa ystävälliseltä. On vähän väärässä porukassa tällä hetkellä, toivottavasti pääsee loistamaan enemmän myöhemmin.
Onhan se pohjattoman tyhmän oloinen ja pullukka, mutta jotain selittämätöntä seksuaalista vetovoimaa siinä on. Joelin rytmikkäästi jauhava tuho tuntuisi hyvältä päällä.
T: Tapsa 47 v
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä keskustelua voi ottaa tosissaan. Ensin spämmättiin SIni-vihaa ja nyt joku trolli keskittyy Minnan haukkumiseen. :D
Miksi pitäisi olla trolli että inhoaa tuota hiipivää narisevaa kiimaista mummelihahmoa.
Tuohan on järkyttävää kuunneltavaa ja katseltavaa, ja vasta ensimmäinen viikko.
Alkaa ärsyttävyydessään olla kohta eeviksen tasolla.. ja varmaan pian onkin kun tässä päivät kuluu. Vaikea kuvitella että alkaisin yhtäkkiä tuosta pitämään, on niin kaikinpuolin sellainen feikkipersoonallisuus mitä minä en jaksa yhtään. Mummohipsteri.
Ja onhan täällä muitakin jotka on huomanneet saman.
Tyypillinen akateeminen hissukka, olevinaan niin niin fiksu ja vaatimaton, kuitenkin on loppupeleissä pinnallisempi kuin moni noista bimboista tuolla noine rätteineen ja imagoineen. YÖKKKK.
Vierailija kirjoitti:
miksi markolla lähteny ääni? ahdistaa kuunnella kun puhuu :D
En tiiä miks ääni on lähteny, mut jossai vaiheessa itekki nauro sille.
Joo ihtiäki alkaa myötäahdistaan ku kuuntelee
Ketä nää Minnan parjaajat tässä ketjussa on? Varmaan jotain Sinin sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla trolli että inhoaa tuota hiipivää narisevaa kiimaista mummelihahmoa.
Alkaa ärsyttävyydessään olla kohta eeviksen tasolla.. ja varmaan pian onkin kun tässä päivät kuluu. Vaikea kuvitella että alkaisin yhtäkkiä tuosta pitämään, on niin kaikinpuolin sellainen feikkipersoonallisuus mitä minä en jaksa yhtään. Mummohipsteri.
Ja onhan täällä muitakin jotka on huomanneet saman.Tyypillinen akateeminen hissukka, olevinaan niin niin fiksu ja vaatimaton, kuitenkin on loppupeleissä pinnallisempi kuin moni noista bimboista tuolla noine rätteineen ja imagoineen. YÖKKKK.
Oot tainnu katsoa eri ohjelmaa. Faktat haltuun, muru, niin trollisi uppoavat kuin kuuma veitsi voihin. Nyt oli vielä meijerivoi jääkaappikylmää ja sun teräsi paksu ja puinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä hengessähän nuo Minna ja Sini keskustelevat. Onkohan Minnalla edes tietoa, että katsojien mielestä häntä kiusataan?
No mites toi Minnan lautasen nuoleminen? Oliko sekin vain hyvässä hengessä tehtyä pilailua? Ihan lapsen tasolla koko ihminen.
Yleisön keksintöä, että olisi ollut Minnan lautanen. On se tietty tarina "Sini kiiusaa Minnaa", ja kaikki tulkitaan sitä kautta.
Laittoi nuolemansa lautasen juuri sille paikalle missä Minna yleensä istuu. Onneksi ei tällä kertaa istunut juuri siinä.
Miten usein on yleensä? Mä en ole kiinnittänyt huomiota Minnan istumapaikkoihin. Oletko sä, vai opitko ton muiden sanomisista?
Voi kultapieni, käytä silmiäsi ja aivojasi, jos sinulla sellaiset on (mitä suuresti epäilen tosin).
Tuollaisella ilkkumisella et kyllä saa uskottavuutta asiallesi, vaan vaikutat vain entistä epäuskottavammalta, kiusaajalta itse. Pahimmat Sinin haukkujat taitavatkin olla itse taipuvaisia kiusaamaan ja projisoivat omia ominaisuuksiaan häneen.
Se on kyl toisinpäin. Narsistit ihannoivat toisiaan ja eivät koskaan näe omissa toimissaan mitään väärää eivätkä toisten. Ovat vain kateellisia ulkonäön, vaatteiden ja tavaroiden suhteen.
Minna varmaan ainoa lapsi ollut ja pilalle hemmoteltu,
Oonko ainut ketä kiinnostaa paljo enemmän tuo mökin puoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä hengessähän nuo Minna ja Sini keskustelevat. Onkohan Minnalla edes tietoa, että katsojien mielestä häntä kiusataan?
No mites toi Minnan lautasen nuoleminen? Oliko sekin vain hyvässä hengessä tehtyä pilailua? Ihan lapsen tasolla koko ihminen.
Yleisön keksintöä, että olisi ollut Minnan lautanen. On se tietty tarina "Sini kiiusaa Minnaa", ja kaikki tulkitaan sitä kautta.
Laittoi nuolemansa lautasen juuri sille paikalle missä Minna yleensä istuu. Onneksi ei tällä kertaa istunut juuri siinä.
Miten usein on yleensä? Mä en ole kiinnittänyt huomiota Minnan istumapaikkoihin. Oletko sä, vai opitko ton muiden sanomisista?
Voi kultapieni, käytä silmiäsi ja aivojasi, jos sinulla sellaiset on (mitä suuresti epäilen tosin).
O-on mu-mulla silmät jja aivotkin lö-löytyy kai. E-ei tartte hermostuu. Chillaa vähä mummo.
Ei hitto ton Ellan naamavärkki ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan täällä muitakin jotka on huomanneet saman.Tyypillinen akateeminen hissukka, olevinaan niin niin fiksu ja vaatimaton, kuitenkin on loppupeleissä pinnallisempi kuin moni noista bimboista tuolla noine rätteineen ja imagoineen. YÖKKKK.
Oot tainnu katsoa eri ohjelmaa. Faktat haltuun, muru, niin trollisi uppoavat kuin kuuma veitsi voihin. Nyt oli vielä meijerivoi jääkaappikylmää ja sun teräsi paksu ja puinen.
En minä mitään uutisia katso, vaan BB.tä, ja mielikuvani tuosta suntiosta on tämä.
Kylläpä nyt sivalsit, vai ihan jääkaappikylmää meijerivoita. Auts. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto ton Ellan naamavärkki ärsyttää.
Tarkoitit Eetun.
Kyllähän nää naiset käytännössä sopii ja varmistaa et kaikki äänestää Minnan häätöön. Ei sitä tarvii suoraan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä puoli viikkoa sitten olin sitä mieltä, että Ella ansaitsee voittorahat (ja kumipi11unsa sekä -tisulinsa), mutta koska tuo luonnonoikku liittyi kiusaajien rinkiin, menetti mahdollisuutensa.
Minna voittoon!
Mun mielestä Ella on ollut ärsyttävä pissis alusta asti.
"Ella"=Eetu
'Minna hei relaa vähän', jotenkin toi sinin tapa puhua (saarnata) huutamalla nosti karvat pystyyn. Tosi noloa minnallekin, kun kaikki on samassa huoneessa ja yks vaan alkaa rageemaan että ei täällä tarvii koko ajan tehdä jotain. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen ilme. :D
Kuka on Joonas?
Etsä Joonasta tsennaa?
Mun mielestä Ella on ollut ärsyttävä pissis alusta asti.