Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
4701/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä pipopäällä ole kuuma, pitääkö se yölläkin ja suihkussa hattua/pipoa? Hölmön näköistä. Mitä tuo hatun/pipon jatkuva päässä pitäminen tarkoittaa? Mikä on sen funktio?

Vierailija
4702/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kanat opettelee sanomaan Lievestuore.

Miten kauppatieteilijä voi olla noin taukki niin kuin Sasa? Ei ole koskaan käynyt edes Jyväskylässä eikä tiennyt kaupungista mitään. 

viis Jyväskylästä mutta onko Lappi sulle tuttu? Siellä kantsii käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4703/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti kuuntelette Minnan juttuja, niin ehkä huomaatte, miten itsekeskeisiä sen jutut lopultakin ovat. Minä, minä, mun.. Sitä ei kiinosta muiden elämä. Kaiken se kääntää itseensä. Ja pitkiä monologeja. Huh, en jaksais...

Vierailija
4704/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä noloa kuinka Minna jätetään kaiken ulkopuolelle.

Koko ajanhan Minna on tuolla muiden kanssa. Nyt juttelee Katin kanssa. Minna on kyllä kun eri planeetalta. Kiltti on. Ei hyvä ominaisuus tänä päivänä.

Miten niin ei hyvä ominaisuus?

Vierailija
4705/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä noloa kuinka Minna jätetään kaiken ulkopuolelle.

Miten se ulkopuolelle jättäminen tapahtuu? Mitä jos Minna on vetäytyvä luonne?

Ulkopuolelle jättäminen on taitolaji. Sitä ei tietenkään tehdä niin, että jäisi selkeitä todisteita, 

Miksi sitten kaikki ovat niin varmoja, että niin tapahtuu? Onko kyse jostain, minkä pystyy aistimaan mutta ei selittämään? Ilman näyttöä en usko, vaan oletan, että kyse on taas yhdestä turhasta kohusta.

Sitten sun täytyy itse katsoa ja tehdä päätelmäsi?

Niinhän mä olen tehnytkin, ja päätelmä on eri kuin sinun. Annoin teillekin mahdollisuuden perustella käsitystänne, mutta ei tullut kuin epämääräisyyttä.

Vierailija
4706/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä heittelee mitä sattuu ei tuolla Sinillä ole lapsia..ukko ja kaks koiraa.

Bonuslapsia on kolme.

Vierailija
4707/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä pipopäällä ole kuuma, pitääkö se yölläkin ja suihkussa hattua/pipoa? Hölmön näköistä. Mitä tuo hatun/pipon jatkuva päässä pitäminen tarkoittaa? Mikä on sen funktio?

Minnalla tosi pitkät hiukset ja päivitys tähän päivään niin ulkonäkö ihan erilainen. Kertoi aiemmin miksi. En jaksa kertoa.

Vierailija
4708/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti kuuntelette Minnan juttuja, niin ehkä huomaatte, miten itsekeskeisiä sen jutut lopultakin ovat. Minä, minä, mun.. Sitä ei kiinosta muiden elämä. Kaiken se kääntää itseensä. Ja pitkiä monologeja. Huh, en jaksais...

Oletko kuullut koskaan että ihmisiin tutustutaan niin, että kerrotaan jotain itsestä?

Kertoi työasioista, mitä pahaa siinä on?

Vierailija
4709/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna on fiksuimmasta päästä.

😂😂😂🤣😂🤧

Vierailija
4710/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna-hullu on kyllä omaa luokkaansa.

Vierailija
4711/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä hengessähän nuo Minna ja Sini keskustelevat. Onkohan Minnalla edes tietoa, että katsojien mielestä häntä kiusataan?

No mites toi Minnan lautasen nuoleminen? Oliko sekin vain hyvässä hengessä tehtyä pilailua? Ihan lapsen tasolla koko ihminen.

Yleisön keksintöä, että olisi ollut Minnan lautanen. On se tietty tarina "Sini kiiusaa Minnaa", ja kaikki tulkitaan sitä kautta.

Laittoi nuolemansa lautasen juuri sille paikalle missä Minna yleensä istuu. Onneksi ei tällä kertaa istunut juuri siinä.

Miten usein on yleensä? Mä en ole kiinnittänyt huomiota Minnan istumapaikkoihin. Oletko sä, vai opitko ton muiden sanomisista?

Voi kultapieni, käytä silmiäsi ja aivojasi, jos sinulla sellaiset on (mitä suuresti epäilen tosin).

Tuollaisella ilkkumisella et kyllä saa uskottavuutta asiallesi, vaan vaikutat vain entistä epäuskottavammalta, kiusaajalta itse. Pahimmat Sinin haukkujat taitavatkin olla itse taipuvaisia kiusaamaan ja projisoivat omia ominaisuuksiaan häneen.

Vierailija
4712/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa tosi moni kertoo tuntitolkulla itsestään, kuin opeteltuja juttuja.

Vierailija
4713/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Katia nyt vaivaa kun jaksaa keskustella Minnankin kanssa ihan kahdestaan. Voi kun olisi tajunnut, että kiusaaminen on mennyt liian pitkällä ja olisi oikeasti tullut järkiinsä.

Vierailija
4714/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette Joelista?

Vierailija
4715/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on vaisu meno. Liekö johtuu että jengi on koronan takia olleet himassa jo pitkään. Kun jo ensimmäisen vuorokauden aikana löhöävät sohvilla.

Vierailija
4716/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisethan ei itsestään mitään puhukaan, eiks niin?

Vierailija
4717/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossa tosi moni kertoo tuntitolkulla itsestään, kuin opeteltuja juttuja.

Minusta ihan tavallisen verran. Syvälliset aiheet taidettiin käydä läpi jo parina ekana päivänä. Nyt on jäljellä omat elämänkokemukset ja läpänheitto.

Vierailija
4718/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna selittää aika pitkästi monia asioita kun alkaa puhumaan. Huomaa varsinkin Sinin ilmeistä, että ei jaksa kuunnella. Eli sillälailla ei ole nopea smalltalkkaaja niin kui monet tuolla vaan puhuu ja puhuu. Siinä on ilmeisesti yksi ärsytyksen aihe Sinillä.

Vierailija
4719/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jotenkin kiusaantuneen oloinen tuolla talossa. Ei pääse olemaan oma itsensä. Sopisi paremmin mökkiporukkaan.

Vierailija
4720/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa symppikseltä.

Ketju on lukittu.