Mitä mieltä te olette tällaisista iholle tunkevista tori.fi-myyjistä?
Ostin yhden housut torista. Kauppoja sopiessa myyjä laittoi jotain persikkaemojia ja kehui, että näillä saa hyvän takamuksen tmv. En kommentoinut mitään, ainoastaan asiaa. Sitten laittoi viestiä, että ilmoita sitten, kun farkut ovat tulleet, sopivatko. En vastannut mitään, ajattelin, että tästä aiheesta en halua jatkaa tämän enempää. Ja taas tuli eilen viesti, että näyttävätkö hyviltä. Blaah. Eikö mene viesti perille tai ihan yleisesti tule sellainen olo, että ehkei tämä ole sopivaa käytöstä? Pitääkö mun nyt oikeasti rautalangasta sille vääntää, ettei ole cool kysellä tuollaisia juttuja ostajalta?
Kommentit (33)
Löysit jokun pervon. Polttaisin ne housut
Vierailija kirjoitti:
Iholle tunkeva? Hän siis postitti ne housut?
Tarkoitin sitä, että heitetään tuollaista ihmeellistä perseläppää ja kysellään perään siitä, miltä housut näyttää. Postitti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Löysit jokun pervon. Polttaisin ne housut
Missä sä oot tavannut polttaa housuja?
Ap
Pikkasen outoa, Huutonetistä ymmärtäisin, kun odottavat positiivista palautetta itselleen hyvistä kaupoista, mutta Torista...
Ehkä on vaan hieman lapsellinen tapaus ja hehkuttaa milloin mitäkin.
"Ettei ole cool kysellä" 😂 Yritätkö kuulostaa teini-ikäiseltä? Et onnistunut siinä 🙄
Vierailija kirjoitti:
"Ettei ole cool kysellä" 😂 Yritätkö kuulostaa teini-ikäiseltä? Et onnistunut siinä 🙄
Keksitkö jonkun erityisen syyn, miksi haluaisin kuulostaa teini-ikäiseltä? Oletko siis itse teini-ikäinen ja ajattelet, että haluaisin olla kuin sinä?
Ap
Vastaat vaan et ”kiitos kysymästä, housut ovat oikein hyvä. Hyvää jatkoa sinulle!” Ja sitten anna olla. Varmaan se toinenkin antaa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen outoa, Huutonetistä ymmärtäisin, kun odottavat positiivista palautetta itselleen hyvistä kaupoista, mutta Torista...
Ehkä on vaan hieman lapsellinen tapaus ja hehkuttaa milloin mitäkin.
Joo, mun mielestä torissa on se kulttuuri, että tehdään kaupat ja heihei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaat vaan et ”kiitos kysymästä, housut ovat oikein hyvä. Hyvää jatkoa sinulle!” Ja sitten anna olla. Varmaan se toinenkin antaa.
No mä en ole kiitollinen siitä, että se ensin lähettää persikkaemojeja ja sitten kyselee housujen sopivuudesta. Tulee limainen olo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksitkö jonkun erityisen syyn, miksi haluaisin kuulostaa teini-ikäiseltä? Oletko siis itse teini-ikäinen ja ajattelet, että haluaisin olla kuin sinä?
Ap
Se vain kuulosti nololta.
Oliko myyjå nainen vai mies, tiedätkö? Jos nainen miin varmaan joku pissis. Jos mies niin limainen prvo.
Joku antoi jo hyvän neuvon. Laita viesti että "Kiitos hyvin sopivat, hyvät jatkot."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se vain kuulosti nololta.
Toivottavasti pääset tuosta nolouden tunteesta yli. Se on vain tunne. Hengitä muutama kerta syvään ja ajattele, että sinun ei tarvitse reagoida jollain tunteella jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen sanavalintaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko myyjå nainen vai mies, tiedätkö? Jos nainen miin varmaan joku pissis. Jos mies niin limainen prvo.
Joku antoi jo hyvän neuvon. Laita viesti että "Kiitos hyvin sopivat, hyvät jatkot."
Mies.
Miksi mun muuten pitäisi kiittää siitä, että hän lähettelee mulle tuollaisia kysymyksiä? Osaako joku avata tätä?
Ap
Näitä tulee, laitoin korsetin myyntiin, joku pervo ukko laittaa viestiä, löytyisikö käytettyjä alushousuja, hyi stna...
Kai olet selvillä, että myös tori.fissä on myös pervoja ja jollaiseen nyt törmäsit. Jos olet ihmetellyt kuka ostaa alusvaatteita ja käytettyjä kenkiä, niin yksi syy on pervoissa. Vaatteiden kanssa voi törmätä setämiehiin ja muihin vastaaviin, jotka ovat tekaistulla nimimerkillä ja hakevat juuri sellaista joka laittelisi kuvia tulemaan miltä ne housut näyttää takaa. Ole varovainen.
Vähän ylireagoit.
Vastaa sitten vaikka, että "Housut ovat sopivat, hyvää jatkoa."
Vierailija kirjoitti:
Kai olet selvillä, että myös tori.fissä on myös pervoja ja jollaiseen nyt törmäsit. Jos olet ihmetellyt kuka ostaa alusvaatteita ja käytettyjä kenkiä, niin yksi syy on pervoissa. Vaatteiden kanssa voi törmätä setämiehiin ja muihin vastaaviin, jotka ovat tekaistulla nimimerkillä ja hakevat juuri sellaista joka laittelisi kuvia tulemaan miltä ne housut näyttää takaa. Ole varovainen.
Olen selvillä, että maailmassa on erilaisia pervoja!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vähän ylireagoit.
Vastaa sitten vaikka, että "Housut ovat sopivat, hyvää jatkoa."
Eli sanoisit, että se, etten kommentoi persepuheita tai vastaa hänen ylimääräisiin viesteihinsä on juuri YLIreagoimista?
Ap
Vaikutat tämän keskustelun vastauksiesi perusteella tosi tympeältä. Mitä jos opettelisit vastaamaan ihmisille kivasti etkä yrittäisi olla noin kovin nokkela ja passiivisaggressiivinen.
Iholle tunkeva? Hän siis postitti ne housut?