Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä te olette tällaisista iholle tunkevista tori.fi-myyjistä?

Vierailija
05.08.2020 |

Ostin yhden housut torista. Kauppoja sopiessa myyjä laittoi jotain persikkaemojia ja kehui, että näillä saa hyvän takamuksen tmv. En kommentoinut mitään, ainoastaan asiaa. Sitten laittoi viestiä, että ilmoita sitten, kun farkut ovat tulleet, sopivatko. En vastannut mitään, ajattelin, että tästä aiheesta en halua jatkaa tämän enempää. Ja taas tuli eilen viesti, että näyttävätkö hyviltä. Blaah. Eikö mene viesti perille tai ihan yleisesti tule sellainen olo, että ehkei tämä ole sopivaa käytöstä? Pitääkö mun nyt oikeasti rautalangasta sille vääntää, ettei ole cool kysellä tuollaisia juttuja ostajalta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko myyjå nainen vai mies, tiedätkö? Jos nainen miin varmaan joku pissis. Jos mies niin limainen prvo.

Joku antoi jo hyvän neuvon. Laita viesti että "Kiitos hyvin sopivat, hyvät jatkot."

Mies. 

Miksi mun muuten pitäisi kiittää siitä, että hän lähettelee mulle tuollaisia kysymyksiä? Osaako joku avata tätä?

Ap

Se on vain sanontatapa!

Vierailija
22/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tämän keskustelun vastauksiesi perusteella tosi tympeältä. Mitä jos opettelisit vastaamaan ihmisille kivasti etkä yrittäisi olla noin kovin nokkela ja passiivisaggressiivinen.

Ok, sä taas vaikutat tosi kivalta, etkä ollenkaan passiivisaggressiiviselta. Vastasin kohteliaasti ja ystävällisesti kaikkiin kaupantekoa koskeviin viesteihin ja kiitin kaupoista, mutta en koe, että mun pitäisi kommentoida jotain persejuttuja tai sitä, miltä housut mun päällä näyttävät jollekin tuntemattomalle myyjälle. Tee toki sinä niin, jos se sinun mielestäsi on kohteliaisuutta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ettei ole cool kysellä" 😂 Yritätkö kuulostaa teini-ikäiseltä? Et onnistunut siinä 🙄

Keksitkö jonkun erityisen syyn, miksi haluaisin kuulostaa teini-ikäiseltä? Oletko siis itse teini-ikäinen ja ajattelet, että haluaisin olla kuin sinä?

Ap

Se vain kuulosti nololta.

Ei minusta kuulostanut. Sinulla on joku laumakäytös nyt päällä.

- Ohis

Vierailija
24/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun estät vaan, ei sun tarvi olla tollaselle pervolle mitenkään ystävällinen.

Vierailija
25/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko myyjå nainen vai mies, tiedätkö? Jos nainen miin varmaan joku pissis. Jos mies niin limainen prvo.

Joku antoi jo hyvän neuvon. Laita viesti että "Kiitos hyvin sopivat, hyvät jatkot."

Mies. 

Miksi mun muuten pitäisi kiittää siitä, että hän lähettelee mulle tuollaisia kysymyksiä? Osaako joku avata tätä?

Ap

Se on vain sanontatapa!

Joo, mutta "kiitos" kuitenkin tarkoittaa myös jotain. En osaa liittää sitä tällaiseen tilanteeseen.

Ap

Vierailija
26/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tämän keskustelun vastauksiesi perusteella tosi tympeältä. Mitä jos opettelisit vastaamaan ihmisille kivasti etkä yrittäisi olla noin kovin nokkela ja passiivisaggressiivinen.

No just. Vastaa kivasti sille möllöimmällekon lapsellisten persikkaemojien lähettäjälle, joka kyselee asioita jotka eivät hänelle kuulu...

Minäkään en vastaisi kysymyksiin, joiden esittäminen ei kuulu myyjälle.

-Ohis

Vierailija
27/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun estät vaan, ei sun tarvi olla tollaselle pervolle mitenkään ystävällinen.

Hah, en tajunnut, että käyttäjän voi estää torissa! Kiitos, laitoin heti eston! 

Mulla ei ole koskaan tullut tori-viestien kautta mitään asiatonta. Silloin, kun systeemi oli erilainen ja kauppaa saattoi tehdä sellaisenkin kanssa, jolla ei ollut tori-tunnusta, mulla oli puhelinnumero näkyvissä, ja silloin tuli pari kertaa tekstiviestillä jotain kyrpäläppää. En tietenkään voi olla varma, että numero oli saatu juuri torin kautta, mutta otin kuitenkin silloin numeroni pois näkyvistä.

Ap

Vierailija
28/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Vastaa kivasti sille möllöimmällekon lapsellisten persikkaemojien lähettäjälle, joka kyselee asioita jotka eivät hänelle kuulu...

Minäkään en vastaisi kysymyksiin, joiden esittäminen ei kuulu myyjälle.

-Ohis

Mäkin ajattelen, että tuollaisessa kaupanteossa on sellainen tietty sopimus, että sovitaan kaupat eikä jäädä sen enempää roikkumaan. Tai varsinkaan heitetä mitään pikkutuhmaa läppää.

Ap

Vierailija
29/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iholle tunkeva? Hän siis postitti ne housut?

Tarkoitin sitä, että heitetään tuollaista ihmeellistä perseläppää ja kysellään perään siitä, miltä housut näyttää. Postitti.

Ap

Setämiehenä ymmärrän myyjää 😎

Vierailija
30/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, sä taas vaikutat tosi kivalta, etkä ollenkaan passiivisaggressiiviselta. Vastasin kohteliaasti ja ystävällisesti kaikkiin kaupantekoa koskeviin viesteihin ja kiitin kaupoista, mutta en koe, että mun pitäisi kommentoida jotain persejuttuja tai sitä, miltä housut mun päällä näyttävät jollekin tuntemattomalle myyjälle. Tee toki sinä niin, jos se sinun mielestäsi on kohteliaisuutta.

Ap

_tämän keskustelun vastauksiesi perusteella_. Asiallisiinkin viesteihin vain vänkäät takaisin.

Vierailija
31/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iholle tunkeva? Hän siis postitti ne housut?

Tarkoitin sitä, että heitetään tuollaista ihmeellistä perseläppää ja kysellään perään siitä, miltä housut näyttää. Postitti.

Ap

Setämiehenä ymmärrän myyjää 😎

No hänellä taitaa vielä olla jotain myynnissä torissa, voin auttaa sua löytämään hänet, niin voitte mennä vaikka treffeille.

Ap

Vierailija
32/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

_tämän keskustelun vastauksiesi perusteella_. Asiallisiinkin viesteihin vain vänkäät takaisin.

Mitä mun sun mielestä pitäisi sitten vastata? Anna joku esimerkki.

Ap

Vierailija
33/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ettei ole cool kysellä" 😂 Yritätkö kuulostaa teini-ikäiseltä? Et onnistunut siinä 🙄

Keksitkö jonkun erityisen syyn, miksi haluaisin kuulostaa teini-ikäiseltä? Oletko siis itse teini-ikäinen ja ajattelet, että haluaisin olla kuin sinä?

Ap

Se vain kuulosti nololta.

Höpön höpön, kukaan muu ei kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, vain sinä takerruit. 

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän