Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö joku oikeasti etätöitä alasti tai alusvaatteissa?

Vierailija
05.08.2020 |

Aika epäkunnioittavaa työnantajaa kohtaan. Ällöttävä ajatus, että puhelussa toinen hilluu siellä ilman vaatteita. Pukekaa jotain ees päälle, niin mäkin teen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hellettä niin kalsareissa olen, mitä se muille kuuluu. Olisin munasillaan mutta ei viitsi sohvaa hiestää pershiellä.

Vierailija
2/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina "etätöitä" sikäli, että olen yrittäjä ja teen töitä kotona. Olen joskus tehnyt töitä pelkissä alusvaatteissa. Miksipä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hellettä niin kalsareissa olen, mitä se muille kuuluu. Olisin munasillaan mutta ei viitsi sohvaa hiestää pershiellä.

Yäk... Toivottavasti kukaan meidän työpaikalla ei tee töitä noin.

Vierailija
4/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen aina "etätöitä" sikäli, että olen yrittäjä ja teen töitä kotona. Olen joskus tehnyt töitä pelkissä alusvaatteissa. Miksipä ei?

Sulla ei taida olla kauheasti kunnioitusta sun yritystä kohtaan?

Vierailija
5/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ketä mun pitäisi nyt tässä kunnioittaa?

Vierailija
6/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset kotona alasti? Mä en tunne yhtään naturistia. Mun tuttavapiirissä harrastetaan kotivaatteita.

Vierailija
7/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmiset kotona alasti? Mä en tunne yhtään naturistia. Mun tuttavapiirissä harrastetaan kotivaatteita.

Mistä sä tiedät, ovatko sun tutut kotona alasti vai eivät?

Vierailija
8/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkissä boxereissa jos on hellettä. Kameraa vaan ei kannata pistää päälle. Jos kuvaa haluaa käyttää, niin puen t-paidan lisäksi.

Vierailija
9/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumisella sä osoitat kunnioitusta ja arvostusta sun työtä kohtaan. Jos hillutaan lähes alasti tai jopa alasti töiden parissa, niin siinä on epäkunnioitusta mukana. Et sä työpaikallekaan mene sellasissa vaatteissa. Miksi koti olisi poikkeus?

Vierailija
10/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti en, mutta alusvaatteissa kyllä. Se tarkoittaa minulla T-paitaa ja legginsejä. Harvemmin edes soitellaan, vaan yleensä hoidetaan kaikki sähköpostilla. Jos on videopalaveri, katson että on sellaiset vaatteet, että ei haittaa, vaikka nousisin välillä seisomaan.

Vierailija
11/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tämä on kuin nuo "röhnötetään kotona kulahtaneissa kalsareissa" -asenne. Työntekoonkin tulee skarpimpi asenne, kun vaatetus on kunnossa.

Vierailija
12/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumisella sä osoitat kunnioitusta ja arvostusta sun työtä kohtaan. Jos hillutaan lähes alasti tai jopa alasti töiden parissa, niin siinä on epäkunnioitusta mukana. Et sä työpaikallekaan mene sellasissa vaatteissa. Miksi koti olisi poikkeus?

Eli mun pitäisi larpata olevani jossain toimistossa vain sen takia, että vauvapalstalla jollakulla on pakkomielle? Eiiiii tuu tapahtumaan.

Vierailija
13/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun oltiin lapsen kanssa leikkipuistossa iltahämärällä, viereisessä kerrostaloasunnossa oli verhot auki ja valot päällä. Siellä joku vanhahko nainen laittoi ruokaa alasti.

Vierailija
14/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin teen? Sekö on perustelusi?

Turha stressata, vetäkää päivä kalsareissa. Niin mäkin teen ;)

Vierailija
15/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä runkutan välillä nakkena etätöissä, se jos mikä on voimaannuttavaa!

Vierailija
16/16 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alasti nytkin, hajotkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi