Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian lihavat ja runsaasti alkoholia käyttävät naiset

Vierailija
19.07.2013 |

Olen itse hoikka nainen,ja asiani koskee ylilihavuutta joka on lisääntynyt erityisesti naisten keskuudessa.Kukaan ei voi ulkoisille kasvonpiirteilleen mitään, eikä luuston rakenteelle, mutta ylilihavuudelle voi !! On vain joitakin sairauksia,joissa ihminen saattaa lihota huomattavasti, olematta itse syyllinen asiaan. Valtaosa lihavuudesta on itse hankittua ylensyömisen seurauksena.Myös monet hoitoalan naiset ovat lihavia,täysin väärä esimerkki potilaille.

Lihavuus on vakava sairauksille altistava tekijä, sekä myös esteettinen haitta.Mielestäni lihavat ihmiset ovat vastenmielisiä rasvamakkaroineen,ja muodottomine vartaloineen. Olen yli 40-vuotias, ja vielä 10-20 vuotta sitten näin lihavia naisia ei katukuvassa näkynyt.Nykyään naiset käyttävät alkoholia aivan liian paljon.Ennen naiset eivät juoneet niin paljon,se oli jopa häpeä.En ole feministi,ja ihmettelen tätä juomiskulttuuria...Itse olen raitis.Myös nuorten naisten tulisi ottaa oppia entisajan raittiusihanteesta,eikä ravintoloissa notkuvista naisista.

Myös ulkoista tyyliä ihmettelen. Lihavat naiset pukeutuvat kireisiin trikoisiin,ja liian pieniin vaatteisiin.Mihin on kadonnut terve itsekriittisyys,ja peiliin katsominen?Itse suosin hame-/ mekkotyyliä ja konservatiivistä pukeutumista,joka ei paljasta esim. takapuolen muotoja.Silti vaate on istuva,naisellinen ,hienostunut ja asiallinen. Esimerkki hienostuneesta, tyylikkäästä ja naisellisesta naisesta on ranskalainen näyttelijä Catherine Deneuve -myös käytökseltään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murheet ne on sinullakin.

Vierailija
2/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoonooo trollolllooollloooo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestini on täyttä totta,tämähän on todellisuutta ympäristössämme.Kyllä ylipainoisuutta voi arvostella.

Vierailija
4/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin ihan uusi aloitus ja aihe tällä palstalla. kiva, että olet huomannut moisen epäkohdan yhteiskunnassamme.

Vierailija
5/5 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti alkoholisoituneet naiset kyllä laihtuvat luukasoiksi. Naisellinen pyöreys esmerkiksi takapuolesta ja lantioista katoaa. Tämä tapahtuu siinä vaiheessa kun syöminen vähenee ja viina ottaa senkin tilan. Alkoholin onkin tutkittu miehistävän naista. Nuo mainitsemasi ylilihavat käyttävät alkoholia, mutta eivät ole kuitenkaan alkoholisoituneita.

Liiallinen laihuuskaan ei vanhempaa naista kaunista. Miksei takapuolen muoto saa näkyä? Näykyyhän rintojenkin muoto naisilla. Mikä takapuolessa on tabu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi