Sivelin yöllä hellästi vaimoni rintaa ja ehdotin rakastelua...
Kommentit (41)
MInä sivelin illalla vähemmän hellästi tiskipöytää ja ehdotin miehelle, että hän laittaisi käyttämänsä astiat tiskikoneeseen. Mun mies sanoin "en viitti".
Eroa. Ei tollasta kärttyisää akkaa kannata kattella. Nukkukoot ja eläkööt yksin jos niin haluaa.
No totta helvetissä nainen tiskaa. Mitä ihmettä?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 16:44"]
MInä sivelin illalla vähemmän hellästi tiskipöytää ja ehdotin miehelle, että hän laittaisi käyttämänsä astiat tiskikoneeseen. Mun mies sanoin "en viitti".
[/quote]
Ja täällä myös yksi "tyhmä nainen". Musta on IHANA herätä siihen että mies koskettelee. Muistan että olisin kerran meidän 6 vuoden yhdessäolon aikana sanonut että kulta nyt en jaksa. Se on katsokaas asenteesta kiinni ;) Ja ok ehkä myös unen lahjoista...mutta ihan tiedoksi, jos joku ajattelee/toimii eri tavalla asioista kun sinä, se ei tee siitä tyhmää. Kyllä on ahdasmielistä porukkaa huhheijaa...
Ehdottomasti kannattaa ottaa ero ja muuttaa yksin asumaan. Mun ehdotus.
Tekispä mun mies noin, en ole saanut taas melkein kahteen kuukauteen ja viimeksikin omasta aloitteestani. Kateeksi käy teitä joilla on säännöllistä seksiä.
Taidat olla seksiaddikti ku kerjäät vaimoltas... Tämä on päätelmä molemmista sukupuolista:
Nainen=seksilelu
Mies= pukki
Mun mies teki mulle saman eilen illalla ja tänä aamuna. Siis torjui mut samaan tyyliin. Onneks sain tänään töiden jälkeen kunnon korvauksen useammalla orgasmilla höystettynä. Ehkä sinuakin tänään onnistaa :)
Osaa ne naisetkin:D Olen joskus herännyt yöllä siihen kun avokin käsi on kaivanut munaani esiin kalsareistani:)
Kerran on tapahtunut niin että olin just syvimmässä mahdollisessa unessa enkä kerta kaikkiaan saanut itteäni hereille kun rakas teki vähän vastaavaa. Ei hänkään sit viitsinyt vaikka ihan hyvin oilis saanut laittaa vähän liukkaria ja antaa mennä kyljellään. Muuten "annan" aina vaikkei niin huvittaiskaan. Kun kuitenkin useimmiten huvittaa ja se on silloin aivan ihanaa. Mutta mulla onkin maailman ihanin mies. Osaa pitää minut tyytyväisenä niin sängyssä kuin muutenkin elämässä. Arkisissa asioissa, osallistumalla elämään, henkisellä vahvuudella, ystävällisyydellä, empatialla. Rakkaudella. Sellaista miestä mielellään miellyttää.
Eipä lähtis munkaan mies yöllä mitään sivelemään, silloin nukutaan ja mieskin on onneksi oppinut, että rinnan sively ei ole paras tapa ehdotella, vaan tekee sen hienovaraisemmin.
Joskus tietenkin käydään ihan suoraan asiaan, mutta ei kuitenkaan yöllä.
Oi jos oisit mua hivellyt olisin antanut heti!
Kieltävän vastauksen olisi omakin mies saanut. Hän on jo onneksi oppinut, että minua ei todellakaan saa herättää kesken unien jos kyseessä ei ole jonkun henki ja terveys.
Olen muutenkin huono nukkuja ja jos herään kesken kaiken niin menee taas monta tuntia ennen kuin nukahdan uudelleen. Seuraavana päivänä olen tietysti väsynyt ja hyvin kärttyinen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 19:46"]
Eipä lähtis munkaan mies yöllä mitään sivelemään, silloin nukutaan ja mieskin on onneksi oppinut, että rinnan sively ei ole paras tapa ehdotella, vaan tekee sen hienovaraisemmin.
Joskus tietenkin käydään ihan suoraan asiaan, mutta ei kuitenkaan yöllä.
[/quote]
Miten hienovaraisesti sitten pitää lähestyä, jos rinnan sively on "suoraan asiaan"?
Yöllä nukutaan jotta herätään virkeenä töihin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 13:45"]
Mutta vaimo sanoi: "Älä viitti!"
[/quote]Mitä herätät nukkuvan vaimosi. Siitä sait.
Eksäni(nainen) teki noin. Yleensä vahvisti kantaansa potkaisemalla tms siinä sängyssä. Kun hän halusi rakastella hän aamulla laittoi lapselle tv:n auki ja käveli makuuhuoneen ja vessan väliä alasti ja sillä näytti, että nyt haluaisi. Jos en älynnyt tätä niin suuttui. Puhua ei osannut. On tosiaankin eksä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 13:53"]
Tosi kurja vaimo sinulla. Jos joskus joudun vastaavaan tilanteeseen käännän paljaan peppuni miehen tarjolle. Ei siinä tarvitse mitenkään täysillä mukana olla, mutta on mukavaa tarjota miehelle vartalonsa käyttöön panetuksen yllättäessä. Vaikka keskellä yötä.
[/quote]
Toi on niin miehen kirjoittama. Tai tyhmän naisen...
[/quote]
Mikä tuosta tekee tyhmän, jos on naisen kirjoittama? Onko halukas nainen tyhmä? Olen nainen ja komppaan tuota kirjoitusta. Annan aina, kun mies haluaa, monesti teen aloitteen itse. Seksi on i_h_a_n_a_a!