Menen naimisiin enoni kanssa...
Kommentit (107)
Ai niin, ja kerran ravintelissa tilattiin pitsat, joissa oli täytteenä savumuikkua! Oli muutens hyvää!
Mummistasi tulee anoppisi :)
Nautitko, kun ihmiset kauhistelevat teidän sukulaisuutta? Haetko eroa heti kun teihin kohdistuva mielenkiinto laantuu?
Mä tein kerran pizzaa tähteeksi jääneistä silakoista..se ei ollut kyllä erityisen hyvää. Paras pizza tulee porkkanasta, tomaattimurkasta, sipulista ja aurajuustosta. Nami.
Ap on tulevien lastensa serkku. Isä on samalla isosetä. Mummi on täti.
Onnea, rakkaus ei ole rikos :) (tästä nyt puuttuu se kysysmys-osio, ei vaan tule mieleen mitä ihmeellistä rakkaudessa on...)
Suomessa ette onneksi voi mennä oikeasti naimisiin. Voittehan te paneskella keskenänne miten päin vaan, mutta naimisiin ette Suomessa pääse.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 20:51"]
Onnea, rakkaus ei ole rikos :) (tästä nyt puuttuu se kysysmys-osio, ei vaan tule mieleen mitä ihmeellistä rakkaudessa on...)
[/quote]
Niin joo, ns. suvaitsevat hyväksyvät varmaan myös vanhemman ja lapsen välisen liiton tai vaikkapa lemmikkieläimen kanssa, koska rakkaus ei ole rikos.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 15:16"]
hyi, ette voi olla 33 ja 32
[/quote]
Miten niin eivät voisi olla?
[/quote]
Samaa ihmettelen. Oman lapseni ja hänen enonsa ikäero on vain viisi vuotta.
[/quote]Mun pojan ja hänen tätinsä ( siis minun pikkusiskoni äidin puolelta) ikäero on vain vuoden. Kaikki on mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 20:55"]
Suomessa ette onneksi voi mennä oikeasti naimisiin. Voittehan te paneskella keskenänne miten päin vaan, mutta naimisiin ette Suomessa pääse.
[/quote]Höpö höpö, kyllä voi Suomessa mennä naimisiin enon, sedän tai tädin kanssa, tarvitaan vain oikeusministerin lupa. Avioliittolaissa lukee selvästi.
Ja tähän vielä lisätäkseni: sain muutama viikko sitten kuulla, että äitini epäilee olevansa raskaana. Jos hän olisi ja synnyttäisi minulle siskon/ veljen olisi tämä tuleva täti/ eno omaa poikaani 16 vuotta nuorempi.Hurjaa, mutta minkäs teet.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:48"]
... haluatko kysyä jotain?
[/quote]
En. Haluatko sinä minulta?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 21:08"]
No kuis panee?
[/quote]
Ap:lla taitaa panna hyvin?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 20:55"]
[/quote]Höpö höpö, kyllä voi Suomessa mennä naimisiin enon, sedän tai tädin kanssa, tarvitaan vain oikeusministerin lupa. Avioliittolaissa lukee selvästi.
[/quote]
Ja niiltä pervoiltahan lupa nykyään varmasti irtoaa.. :))
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 20:51"]
[/quote]
Niin joo, ns. suvaitsevat hyväksyvät varmaan myös vanhemman ja lapsen välisen liiton tai vaikkapa lemmikkieläimen kanssa, koska rakkaus ei ole rikos.
[/quote]
Ei, kyllä minullakin raja jossain menee.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:48"]
... haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Hyi helvetti, tuohan on jo sukurutsaa. Eikö todellakaan ketään muuta löytynyt, kun pitää noin läheinen sukulainen ottaa. Ei kysyttävää.
Minkä verran tattarijauhoja pizzapohjaan?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:58"]
Miksi? Olette sukua ja jälkeläisillenne tulee tn sisäsiittoisuudesta johtuvia sairauksia. Vai aiotteko jäädä lapsettomiksi?
[/quote]Emme aio tehdä lapsia. Minulla on ennestään kaksi lasta, ja tuleva mieheni ei halua lapsia.
[/quote]
No ei tietenkään halua lapsia. On katellut sua ja vaippaikäisestä sillä silmällä ja haluaa pitää sinua vieläkin pikkulapsena. Ei siihen kuvioon omien lapsien teko oikein sovi.
Mikset ehdi tehdä pitsapojia itse? Ihan varmana tulee parempi kuin kaupan valmiista.
[/quote]No hyi! Tuleva mieheni on minua vuoden nuorempi, eli tuollaiset vihjailut voi jättää ihan väliin.
[/quote]
Aika hyvin jos ei ole koskaan käyttänyt vaippoja...
No eihän se keneltäkään pois ole. Suosittelen kuitenkin että pidätte sen perhesalaisuutena. Ettei lapsianne aleta kiusaamaan siitä. Voisi olla aika noloa heille..:O
Mutta onnea valisemallanne tiellä ja ihania häitä!
Artisokka pitsan täytteenä kuulostaa hyvältä. Kannattaa kokeilla myös parsakaalia. Vuohenjuusto on myös tosi hyvä täyte. Kerran tehtiin pitsa, johon laitettiin täytteeksi kanaa, parsakaalia, sipulirenkaita ja vuohenjuustoa, ja taju meinas lähteä, kun oli niin hyvää.