Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihat, jotka kalastelevat kehuja (hyi kun mä oon lihava)

Vierailija
19.07.2013 |

Eli onko täällä muita kenenkä tuttavapiirissä on todella laihoja ihmisiä, ketkä sovittavat koon 36 vaatteita ja  voivottelevat kun "oon niin läski, taas oon lihonnut ainakin 100g ja JOUDUN ostamaan näitä 36:n vaatteita".

Miksi laihat kerjäävät jatkuvasti kehuja omasta laihuudestaan? Luulevatko he, ettei ihmiset tajua heidän kerjäävän kehuja?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisihän se lihottaakin.

Vierailija
22/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on anoreksia. Hän on normaalipainoisena muodokas 155/45. Mutta heti kun lähtee paino tippumaan alkaa se läskeistä valitus. Siinä vaiheessa kommentoin aina että paino on pudonnut, koska hiukset ohenevat.

Mutta muissa tapauksissa hoikillakin on samanlainen oikeus tuskailla kroppansa kanssa kuin pullukoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällaisen itsekin. On pelkkää luuta ja nahkaa, vaikka omasta mielestään on liikaa siellä sun täällä ja kokonumero 34. Tosi luiseva ja nyt keski-ikäisenä myös ryppyinen ja sellainen kuivan kesän orava (tähän ihmisenn sanonta todella sopii). Hän olisi viehättävä, hoikka ja hyvännäköinen, jos tajuaisi edes 5 kiloa saada painoa lisää mutta ei, vahditaan joka suupalaa. 20-vuotiaana on eri asia olla BMI 19 kuin 45-vuotiaana. No, olin hänen luonaan kylässä pari viikkoa sitten ja hän oli keittänyt meille teetä ja laittanut kummallekin kakunpalan valmiiksi lautaselle. Join teetä ja söin kakunpalan, hän ei koskenutkaan kakkuun. Jotenkin ärsyttävää laittaa vieras syömään kakkua ja sitten itse olla syömättää sitä. Olisi minun itsenikin pitänyt vain lipittää teetä ja olisi jäänyt tarjoilut kokonaan koskematta.

Vierailija
24/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain kylmän viileästi tokaista, ettei se haittaa, koska sisäinen kauneus on tärkeintä.

Vierailija
25/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan ylimääräisistä kiloistani (169 cm, 57 kg), koska _minulle_ ne ovat ylimääräisiä. Ei minua kiinnosta muiden kilot tai hoikkuus/lihavuus, vain omani.

Ihme, ettei muka saa sanoa mitään omasta itsestään, ettei vaan loukkaisi muita (eli niitä läskimpiä). Muistakaahan tekin olla valittamatta ikinä mistään, sillä aina löytyy joku, jolla on asiat huonommin ja te loukkaatte heitä pikku murheillanne.

Vierailija
26/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, itse olen myös kokoa 36 (yläosa 34), mutta jos postaisin tänne kuvani alusvaatteisillani, niin te kuorossa haukkuisitte minut läskiksi ja yölläilisitte näppäimistöllenne. Mutta juu, en kyllä todellakaan harrasta moista kehujen keräilyä, ja se on mielestäni naurettavaa, kunhan nyt vaan toin tämän pointin esiin.

Vierailija
27/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää yli kaiken tuollaiset päivittäin työpaikalla tai harrastusryhmässä painoaan ja kroppaansa ääneen analysoivat. Siksi tokaisenkin nykyään "kauhee ku mä oon taas lihonu" ja "kauhee ku mä oon läski" -kommenttien perään että et ole läski tai et ole lihonut, olet vain ärsyttävä painoneurootikko. Voitaisko keskustella jostain muusta ku sun perseestä, kiitos. Saman totean myös ystäville, jotka vähän turhan paljon jauhavat painostaan.

Ei ole nimittäin harvassa ne kerrat, kun jonkun työpaikan kahvion järkevän taukokeskustelun lomaan on joku bimbo tunkenut läskikommenttinsa. Ne on oikeastaan aika koomisia tilanteita, aasinsillat ovat aika upeita. Tässä yksi esimerkki. Keskustellaan Turkin ja Syyrian tilanteista, kauhistellaan sitä, kuinka muutama tuttu ja yksi työntekijä ovat kohta Turkkiin matkustamassa, mellakka-alueelle, että kuinkahan heidän käy, onko turvallista, peruvatko lomansa, miten paikalliset pärjäävät jne. Sitten seuraava kommentti tähän keskusteluun yhden läskineurootikon suusta: "ei kyl tulis mieleenkään lähteä nyt bikinilomalle mihikään Turkkiin tai muuallekaan, kun tää mun perse on taas levinny. Ja taas mä menin ottamaan pullan kahvin kanssa, hyi mua!"

Niinpä. Ei ne kuolevat turkkilaiset tai vaarassa olevat turistit hirvitä, vaan leidin persläskit!

Vierailija
28/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 12:06"]

Olen jotain 170 ja painan 65kg. Suhtkoht normaalipainoinen. Saatan kyllä sanoa, että oonpa läski taikka lihava, vaikka en joidenkin virallisten mittapuiden mukaan olekaan varsinaisesti lihava. En todellakaan kerjäile kehuja suht normaalipainoisuudestani, vaan kun noita kiloja on kertynyt tasaiseen tahtiin noin yksi vuodessa lisää, että pakostakin miettii, että mitäs se vaaka tätä menoa näyttääkään 10 vuoden päästä, 20 vuoden päästä jne. Nuoruudessani olin kova urheilemaan, nykyisen aikuisen elämä tekee sen, että liikkumiseen ei vaan ole samalla tavalla aikaa ja jaksamista. Että voi ne jenkkiset ja maha ahistaa, vaikka ei mikään suuri vielä oiskaan. että kai sitä saa sanoa, että oompas pulska. se muutoshan on se, joka ahdistaa (elikkä lihominen) ja itseensään sitä vertaa, eikä vaikka nyt niihin, jotka ei ovesta mahdu ulos.

[/quote]

Ymmärrän yskäsi, mutta miksi pitää käyttää sana valintaa "olenpa lihava/pulska", jos tietää ettei ole. Eikö voi sanoa, että "damn, nyt oon lihonu vähän että se tässä ahdistaa".. Koska jos seurassasi on oikeasti ylipainoisia ihmisiä ja sinä jo itsesi hoikkana/normaalipainoisena "tuomitset" lihava/pulskaksi, se saa heidät tuntemaan olonsa norsuvalaiksi, vaikkeivät olisikaan niiiiin lihavia.. Ymmärrätkö mitä ajan takaa?

Vierailija
29/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää että mua loukkaa aina,kun itse tosi lihavana(oikeasti,painoineksi 41) olen kavereiden kanssa iltaa istumassa ja muutamat laihat luikut (kokoa s/xs) alkavat valittaa läskeistään ja että voi luoja kun mulla on tätä makkaraa,näytän ihan kaameelta. Tekis mieli sanoa että mitähän sä luiseva ämmä sitten musta ajattelet,varmaan kun ajattelet itsestäsi jo noin pahasti,mietit minut saunassa nähdessäsi että tappais tuokin itsensä tms. Usein sanonkin että tuunko mä sulle maha makkarat näyttää,että lopeta toi uikutus ja hanki selkäranka please.

Vierailija
30/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä te oikeasti lihavat sitten pidätte rajana sille, että omaa kroppaansa saa arvioida ääneen? Kuinka paljon ylipainoa pitää olla, että on lupa naisporukassa kommentoida omia makkaroitaan?

Miksi edes murehditte läskejänne, jos kerran laihat ovat mielestänne rumia, kuivan kesän oravia?

t. Hoikka, jolla on oikeasti iso vatsa (usein kysytään tuleeko vauva)

P.S. Minua ei kenenkään kilot häiritse, mutta joskus tuo lihavien salaseura kyllä häiritsee.

Vierailija
31/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti löytyy kymmenkunta selittelijää :D. Joo ette tietenkään kerjää kehuja, ette...

Tuollaisille kannattaa vaan myönnellä. Että kyllähän se perse vähän roikkuu, nyt kun mainitset asiasta. Tai että joo, kannattaisi ehkä vaihtaa vaatekokoa isompaan, makkarankuoreltahan tuo näyttää. Tai että kannattaako sun kuitenkaan ottaa sitä pullaa, kun tuntuu näkyvän heti tuossa pömppömahassa.

Vierailija
32/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdikkaat ihmiset eivät valita omista olemattomista läskeistään silloin kun lihavia on paikalla. Puhukoot luikkukavereiden kesken. Samalla tavoin tahdikas äiti ei valita suureen ääneen lastensa rasittavuutta, kun samassa pöydässä istuu juuri seitsemännen keskenmenonsa kokenut, lapsettomuudesta kärsivä pariskunta. Tai tahdikas ihminen ei hauku Marimekon vaatteita, kun keskustelussa on mukana Marimekkoon pukeutunut henkilö.

Kaikkea ja kaikkia ei tietenkään tarvitse varoa eikä kaikkien murheita voi tietää, mutta fiksu ihminen valitsee puheenaiheensa sen mukaan, millaisessa seurassa kulloinkin keskustelee.

Vierailija
33/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdikas ihminen myös tajuaa, että KETÄÄN (paitsi läskipoliiseja) ei kiinnosta toisten läskit tai persenahat.

Vierailija
34/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä taitaa olla paha mieli, jos täytyy käyttää laihoista nimityksiä kuten "kuivan kesän orava" ja "luiseva akka". Ihan oikeasti, vähän järkeä keskusteluun, aikuiset naiset!

Vierailija
35/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 19:55"]

Ja heti löytyy kymmenkunta selittelijää :D. Joo ette tietenkään kerjää kehuja, ette...

Tuollaisille kannattaa vaan myönnellä. Että kyllähän se perse vähän roikkuu, nyt kun mainitset asiasta. Tai että joo, kannattaisi ehkä vaihtaa vaatekokoa isompaan, makkarankuoreltahan tuo näyttää. Tai että kannattaako sun kuitenkaan ottaa sitä pullaa, kun tuntuu näkyvän heti tuossa pömppömahassa.

[/quote

Edelleen kysyn, miksi laihat keräisivät kehuja teiltä, kun kuulen lihavien aina haukkuvan laihuutta?

Vierailija
36/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 11:58"]

Muistan erään tällaisen hyvin laihan ja sen jälkeen aloin ajattelemaan häntä vielä tarkemmin ja alkoi inhottaa se luisevuus eli hänen kommenttinsa jälkeen koin hänet inhottavana sillä hoikkuus on OK, mutta luisevuus ei. Täytyy olla sopivasti sitä lihaa ja läskiäkin kropassa. Katsokaan joskus joitain hoikkia naisia, jotka näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta hyvin luisevilta kun riisuutuvat, luut pullottavat, rinnat ovat pienet pussit ja muuten poikamainen vartalo.

[/quote]

Hassua, minusta taas tuommoinen poikamainen vartalo on juuri seksittäintä mitä naisella voi olla! Itse en ole todellakaan mikää poikamainen, ehkä siksi tuommoisen vartalon haluaisinkin itselleni. Hoikka, pienet rinnat - mikään ei näytä narubikineissä niin hyvältä!

Vierailija
37/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tapauksia, näitä suvituulen nussimia vinkuheiniä. Kun se itsensä läskiksi vinkuminen alkaa, kaivan suklaapatukan laukusta ja tokaisen: "onneksi mulla ei oo tota ongelmaa!".

Ja itse olen sitten muuten normaalipainon ylärajalla, eli oikeasti voisin sanoa läskiä itseltäni löytyvän.

Vierailija
38/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 11:58"]

Muistan erään tällaisen hyvin laihan ja sen jälkeen aloin ajattelemaan häntä vielä tarkemmin ja alkoi inhottaa se luisevuus eli hänen kommenttinsa jälkeen koin hänet inhottavana sillä hoikkuus on OK, mutta luisevuus ei. Täytyy olla sopivasti sitä lihaa ja läskiäkin kropassa. Katsokaan joskus joitain hoikkia naisia, jotka näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta hyvin luisevilta kun riisuutuvat, luut pullottavat, rinnat ovat pienet pussit ja muuten poikamainen vartalo.

[/quote]

Voi luoja, älkää katsoko! Tiedän just näitä katkeria naisia, jotka uimahalliin päästessään tuijottavat hoikempiaan ja etsivät niistä virheitä. Olen kuullut keskusteluja, miten milläkin hoikallakin naisella oli selluliittia/vatsamakkaroita/milloin mitäkin vikaa vartalossa. Jos itse olet päässyt epähuomiossa lihoamaan, älä pura pahaa mieltäsi etsimällä virheitä muista. Voisiko kaikkien antaa olla sellaisia kuin ovat?

ja ehkä tuo pienikin lihominen hoikemmilla tuntuu ja näkyy ja häiritsee, jolloin voi tulla epähuomiossa sanottua jotain ajattelematta muita lihavempia. ei se aina tarkoita että halutaan **ttuilla tai olla ilkeitä. Tai kalastella kehuja. kai sitä muutkin saa ulkonäöstään puhua kuin lihavat.

Vierailija
39/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 21:10"]

Kun se itsensä läskiksi vinkuminen alkaa, kaivan suklaapatukan laukusta ja tokaisen: "onneksi mulla ei oo tota ongelmaa!".

[/quote]

Hei tämäpä oli hyvä vinkki, otan käyttöön :D

Vierailija
40/49 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun joudun kohtaamaan näitä kehujen kalasteluja katson parhaimmaksi olla sanomatta heidän kommentteihinsa juuta tai jaata.

Kukaan ei ole onneksi alkanut minulta tivaamaan vastausta jos alkaisi niin sanoisin että jaa, tuntuuko siltä (että olet lihonnut tms) kantaanottamatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi