Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö prostituution, jos mies ei ulkonäkönsä vuoksi saa naista?

Vierailija
18.07.2013 |

Ta i ruumiinvamman takia. Onko tällöin hyväksyttävää ostaa naiselta seksipalveluita (ei ihmiskaupan uhrilta) ja päästä tyydyttämään tarpeensa? Vai pitäisiklö tällaisten miesten tyytyä kohtaloonsa ja olla ilman?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään hyväksy. Seksi ei ole oikeus eli jos ulkonäkö tai muut ominaisuudet eivät kiinnosta naisia niin mies olkoon ilman. 

Vierailija
62/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisinkö varastamisen jos rahaa ei ole? En. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät saa kaikkea. En minäkään oleta saavani elää kartanossa jos minulla ei ole siihen edellytyksiä. En minäkään vaadi yhteiskunnalta itselleni lasta lainaan jos en voi saada omaa. Ei seksi toisen ihmisen kanssa ole mikään perusoikeus. Seksi on paljon muutakin ja ihan sellaista, mitä jokainen voi itsekseenkin toteuttaa. 

Vierailija
64/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyväksyn prostituution aina niissä tapauksissa kun prostituoitu on itse päättänyt alalle alkaa. Ihmiskauppaa en hyväksy.

Vierailija
65/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn samaan tapaan kuin hyväksyn vaikkapa toivottoman uskonnollisuuden: eihän se raukka parempaankaan pysty, parhaansa varmaan yrittää, mutta onhan se totta puhuen aika surkimus.

Eli se on vamma, jolle se ei ehkä itse voi mitään, mutta en koskaan haluaisi sellaista omaksi miehekseni.

En ole varma onko tämä "hyväksymistä" siinä mielessä kuin aloittaja tarkoittaa.

Vierailija
66/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyn prostituution aina kun prostituoitu aidon vapaaehtoisesti tekee ammattiaan. On minusta ihan hullua että sellaistakin asiaa täytyy säädellä jollain laeilla ja säädöksillä, että mitä aikuiset ihmiset omilla ruumiillaan tekee. 

Mutta niin, ei minusta hyväksyttävyyteen mitenkään vaikuta tuollainen että millainen asiakas on ja mistä syystä siellä. Kaikkihan ne seksiä haluavat. Olen muuten itse nainen joka en ole saanut 7 vuoteen seksiä...

Vierailija
67/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä sitten vetää rajan? 

Vierailija
68/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset on kyllä tosi julmia, kuten yllä olevista puheenvuoroistakin käy ilmi.

Vierailija
69/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi hyväksyä, koska miehet jotka käyttävät prostituoitujen palveluja eivät ole kiinnostuneita siitä onko nainen mukana vapaaehtoisesti vai pakotettuna ja onko kyseessä edes aikuinen tai normaalijärkinen ihminen. Onhan se nähty, siinä ne menee vammaiset, lapset ja orjat. Tärkeintä on se oma saaminen.

Luen miehet saman tien paskoihin tyyppeihin, kun käy ilmi, että ostavat seksiä. Kyseessä ei ole silloin normaalilla järjellä ja tunne-elämällä varustettu henkilö ja todennäköisesti se normaalin seksin saaminen johtuukin siitä, ei vammasta tai pärstästä.

Vierailija
70/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:49"]

Ei sitä voi hyväksyä, koska miehet jotka käyttävät prostituoitujen palveluja eivät ole kiinnostuneita siitä onko nainen mukana vapaaehtoisesti vai pakotettuna ja onko kyseessä edes aikuinen tai normaalijärkinen ihminen. Onhan se nähty, siinä ne menee vammaiset, lapset ja orjat. Tärkeintä on se oma saaminen.

Luen miehet saman tien paskoihin tyyppeihin, kun käy ilmi, että ostavat seksiä. Kyseessä ei ole silloin normaalilla järjellä ja tunne-elämällä varustettu henkilö ja todennäköisesti se normaalin seksin saaminen johtuukin siitä, ei vammasta tai pärstästä.

[/quote]

Korjaan siis normaalin seksin saamattomuus.

Vierailija
71/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yksikään mies ei jää illman seksiä ulkonäön takia, jos perussiisteys on kunnossa ja päällä on jotain muuta kuin äidin 20 vuotta sitten ostamia vaatteita. Kyllä se on luonteesta kiinni.  Suvussakin on se näköisiä miehiä, ettei ikinä uskoisi heidän saaneen ketään (kun heidät nuorena tunsin), mutta niin vaan ovat perheellisiä. Tietty se miehellä on on aivan kuvottava vartalo, eli plösö päärynävartalo jossa perse on leveämpi kuin hartiat, niin se voi olla aika ällöttävä näky, paljon pahempi kuin tasaisesti jakautunut rasva tai kaljamaha. Mutta sillekin asialle voi tehdä paljon. Jos oma ulkonäkö harmittaa, niin salille mars itsevarmuutta hankkimaan.

Vierailija
72/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:41"]

Minä hyväksyn prostituution aina kun prostituoitu aidon vapaaehtoisesti tekee ammattiaan. On minusta ihan hullua että sellaistakin asiaa täytyy säädellä jollain laeilla ja säädöksillä, että mitä aikuiset ihmiset omilla ruumiillaan tekee. 

Mutta niin, ei minusta hyväksyttävyyteen mitenkään vaikuta tuollainen että millainen asiakas on ja mistä syystä siellä. Kaikkihan ne seksiä haluavat.

[/quote]

Tässä viestissä oli hyvin sanottu se, mitä itsekin ajattelen. Prostituutiossa ei ole mitään väärää, jos henkilö ihan omasta vapaasta tahdostaan haluaa sitä harjoittaa. Ei myöskään ole väärin ostaa seksiä sellaiselta henkilöltä, joka itse on päättänyt ryhtyä prostituoiduksi.

Vierailija
73/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä prostituutio on hyvästä, Ku aletaan miettii näitä peräkammarin poikia jotka ei uskalla alkaa iskemään naisia ja rahaa on ku roskaa niin ennemmin olis viisaampaa saada ostaa seksiä ku alkaa raiskaamaan tai muuten tiirailemaan naisia esim suihkussa ym.. 

Vierailija
74/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:51"]

Mun mielestä prostituutio on hyvästä, Ku aletaan miettii näitä peräkammarin poikia jotka ei uskalla alkaa iskemään naisia ja rahaa on ku roskaa niin ennemmin olis viisaampaa saada ostaa seksiä ku alkaa raiskaamaan tai muuten tiirailemaan naisia esim suihkussa ym.. 

[/quote]

Maksullinen seksi ei poista raiskauksia. Raiskaus on väkivaltaa, ei seksiä.

Vierailija
75/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo verbi saada kertoo jo ongelman ytimen. Naiselle siis jää verbi antaa, eli ei luvassa mitään saamista eikä molemminpuoleista. Prostituutio nyt on pelkkää seksiä ja rahanvaihtoa, sillä ei mitään tekemistä ihmissuhteiden kanssa. Mutta en voi silti olla ihmettelemättä miksei masturbaatio kelpaa. 

Vierailija
76/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. Ihmiskauppaa en tietenkään hyväksy. Pitää kuitenkin muistaa, että tutkimusten mukaan lähes 90 % prostituoiduista ei haluaisi huorata. Taustalla on usein huumeongelmaa, pahoja velkoja, tms. hyvin negatiivista.

Vierailija
77/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä hyväksyn, jos prostituoitu, täysissä hengen ja sielun voimissa oleva aikuinen ihminen, tekee työtään vapaaehtoisesti, ei minkään pakottamana. Ei se hyväksyttävyys riipu minusta siitä, saako seksin ostaja mistään muualta sitä seksiä, vaan siitä, onko seksin myyjällä vapaus valita, mitä ruumiillaan tekee. Mitä se silloin kenellekään kuuluu, mitä aikuiset täysivaltaiset kansalaiset sopii keskenään, kun ketään ei pakoteta mihinkään eikä ketään käytetä hyväksi. 

Vierailija
78/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:50"]

Mun mielestä yksikään mies ei jää illman seksiä ulkonäön takia, jos perussiisteys on kunnossa ja päällä on jotain muuta kuin äidin 20 vuotta sitten ostamia vaatteita. Kyllä se on luonteesta kiinni.  Suvussakin on se näköisiä miehiä, ettei ikinä uskoisi heidän saaneen ketään (kun heidät nuorena tunsin), mutta niin vaan ovat perheellisiä. Tietty se miehellä on on aivan kuvottava vartalo, eli plösö päärynävartalo jossa perse on leveämpi kuin hartiat, niin se voi olla aika ällöttävä näky, paljon pahempi kuin tasaisesti jakautunut rasva tai kaljamaha. Mutta sillekin asialle voi tehdä paljon. Jos oma ulkonäkö harmittaa, niin salille mars itsevarmuutta hankkimaan.

[/quote]

Et oo jumalauta tosissas?

Huomaa kyllä hyvin, miten vieraantuneita pääsääntöisesti enemmän tai vähemmän kauniit naiset ovat ruman miehen ulkonäöstä. 

Kaikki luettelemasi asiat ovat kunnossa; vaatteet, siisteys jne. jo ihan siitä syystä, että olen töissä siisteissä sisähommissa heh. 

Vaan se pää - ja liika pituus. 

Huoh, kyllä nainenkin melko varmasti ensimmäiseksi kiinnittää huomiota miehen naamaan. Ja sille ei oikein mitään voi jos näyttää epämuodostuneelta. 

Niin ja olen harkinnut jopa treffeille l

älähtemistä lievästi kehitysvammaisen naisen kanssa, mutta tämä ei mielestäni olisi oikein kun minua itseäni ei ulkonäöstä huolimatta ole vammaiseksi luokiteltu. Eli eiköhän olisi hyväksikäyttöä jos tuollaiseen ryhtyisin?

Mutta tämä siis osoituksena, että tunnustan kyllä realiteetit enkä haikaile mitään missiä, joskin mielestäni rumia naisia ei oikein edes ole - kaikissa näyttää olevan jotakin kaunista kun tarpeeksi tarkkaan katsoo. 

Vierailija
79/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän luulette vammaisten sinkkujen hoitavan seksielämän? Mielestäni pitäis olla bordelleja joissa olisi itseään kunnioittavia koulutettuja seksityöntekijöitä. Heillä työterveyshuolto ja turvallinen työskentely ympäristö ja verokortti. Seksityöntekijän ei tarvitse välttämättä olla yhdynnässä asiakkaan kanssa. joo ja kyllä olen nainen. Voisin ostaa itsekin seksiä. Mutta en miltään nälkäänäkevältä pikkupojalta vaan ammattitaitoiselta itseäni tasokkaamalta aikuiselta mieheltä. Miksi prostituutiota sanotaan maailman vanhimmaksi ammatiksi? Ilmeisesti sitä on aina ollut. Huolestuttaa vaan se että pyritään saamaan mahdollisimman halvalla mahdollisimman nuorta. Siinä vaiheessa ihmiskauppa ja riisto astuu kuvioihin. Aikoinani asuin eräässä kehitysmaassa. Siellä oli kahdenlaista seksinmyymistä. Toinen oli nälkäänäkevät pikkutytöt ja toiset kalliinpia aikuisia naisia, jotka eivät ilman kondomia katsonutkaan asiakkaaseenpäin. Hekään ei olleet kalliita länsimaalaisille, mutta halvat pikkutytöt tuntuivat houkuttavan enenmän. Joillekin ostajille riisto tuntuu kuuluvan seksinostoon tai sit se on se kondomittomuus.

Vierailija
80/107 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea kysymys. Sanoisin etten hyväksy. En hyväksyisi myöskään naisen kohdalla vaikkei hän ulkonäkönsä tai ruuminvamman vuoksi saisi seksiä muuten. Seksi ei ole perusoikeus.

Periaattessa toki aidon vapaaehtoinen prostituutio voisi olla ok. Itse en vain oikein osaa ajatella prostituutiota aitona vapaaehtoisuutena. Ensinnäkin siihen liittyy paljon ihmiskauppaa, joka ei tule ilmi ja taloudellista hyväksikäyttöä. Toisekseen usein vapaaehtoisuuden pinta on aika hauras vaikka suomalaisia ns. vapaaehtoisia prostituoitujakin ajatellen. Tiedän paljon esim. päihdeaddikteja, jotka ovat tätä tehneet käyttönsä rahoittaakseen eli musta tästä on tietyllä tavoin vapaaehtoisuus kaukana. Lisäksi on paljon ihmisiä, jotka ovat vaillejääneitä yms. ja ns. vapaaehtoisesti päätyneet prostituutioon. Kyllä sääliksi käy ihmisiä, jotka heidän palvelujaan haluvat käyttää ja ihmisiä rikkoa yhä enemmän. Noita vapaaehtoisuusasioita on musta lähes mahdotonta varmistaa keneltäkään varsinkin jos vapaaehtoisuutta miettii vähän laajemmin. Vallankin jos kyse on prostituoidusta, joka ei puhu suomea hyvin en koskaan menisi takuuseen prostituoidun ns. vapaaehtoisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän