Naiset, paljonko matcheja olette saaneet tinderissä ja...
..kuinka usein törmäätte superlikeihin, kuinka usealle annatte matcheja ylipäänsä??
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla super likeja on noin joka 5. Match. Ja ne jokainen aloittaa viestittelyn. Just katoin niin noin 20 viimeisimmän miehen joka viestitteli niin 5 on antanut superliken. Itse annan aika hövelisti matchin; jos mies on sporttinen, hyvä koulutus, ja kivalta ja fiksulta vaikuttava profiili teksti. Ei_pois_sulkevia_ tekijöitä kuten nörttiys, estoisuus, etsii ”kevyttä kivaa”, fanatsismi, veganismi, tatuoinnit ja lävistykset, lapsettomuus, negatiivisuus, tupakointi, eikä pois-sulkevia kuvia; pellekuvat, ryyppykuvat, kuvattomuus, ryhmäkuvat,jne.
Ja siis saan todella paljon yhteydenottoja. Ja kun ehkä 1/50 kanssa viitsin mennä treffeille, joka kerta on tarjottu. Siis mies itse tarjoutuu tarjoamaan. Oon ollut kahvilla, lounaalla, sekä illallisilla. Kallein oli Hotelli Kämpissä illallinen viineineen ja jälkiruokineen. En silti halunut nähdä uudelleen. :D
Jotenkin en saa aikaiseksi, kun on liian paljon mistä pitää karsia. Eikä kaikille jaksa edes vastata. Kun profiili ei välttämättä kerro yhtään mitään! Livenä näkee onko toinen hauska ja kiinnostava!
Tää on Sara Sieppi tms
Ei ole. Platinablondi. Pitkä tukka. Isot siniset silmät. Luonnostaan todella täyteläiset huulet (miehet aina kysyy onko täytettä, ei ole) siro, hoikka, sporttinen, pienikokoinen (lopetin pituuskasvun 12- vuotiaana) DD-kupin rinnat, XS kokoinen, strategiset mitat 98-75-90.
Profiilissa kertonut; supernaisellinen, lempeä, iloinen, herkkä, sporttinen, harrastuksena kokkailu, urheilu, lukeminen. Tupakoimaton. En käy baareissa. Kevytsuhteilijat menee vasurille.
Joku alapeuluttanut:D pitäiskö olla: isokokoinen, pienet rinnat, epänaisellinen, pienet silmät, lyhyt tukka, viivahuulet, pullukka, ravaa baareissa, ei lue kirjoja, tupakoi, harrastaa irtosuhteita, sohvaperuna, räväkkä luonne:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla super likeja on noin joka 5. Match. Ja ne jokainen aloittaa viestittelyn. Just katoin niin noin 20 viimeisimmän miehen joka viestitteli niin 5 on antanut superliken. Itse annan aika hövelisti matchin; jos mies on sporttinen, hyvä koulutus, ja kivalta ja fiksulta vaikuttava profiili teksti. Ei_pois_sulkevia_ tekijöitä kuten nörttiys, estoisuus, etsii ”kevyttä kivaa”, fanatsismi, veganismi, tatuoinnit ja lävistykset, lapsettomuus, negatiivisuus, tupakointi, eikä pois-sulkevia kuvia; pellekuvat, ryyppykuvat, kuvattomuus, ryhmäkuvat,jne.
Ja siis saan todella paljon yhteydenottoja. Ja kun ehkä 1/50 kanssa viitsin mennä treffeille, joka kerta on tarjottu. Siis mies itse tarjoutuu tarjoamaan. Oon ollut kahvilla, lounaalla, sekä illallisilla. Kallein oli Hotelli Kämpissä illallinen viineineen ja jälkiruokineen. En silti halunut nähdä uudelleen. :D
Jotenkin en saa aikaiseksi, kun on liian paljon mistä pitää karsia. Eikä kaikille jaksa edes vastata. Kun profiili ei välttämättä kerro yhtään mitään! Livenä näkee onko toinen hauska ja kiinnostava!
Tää on Sara Sieppi tms
Ei ole. Platinablondi. Pitkä tukka. Isot siniset silmät. Luonnostaan todella täyteläiset huulet (miehet aina kysyy onko täytettä, ei ole) siro, hoikka, sporttinen, pienikokoinen (lopetin pituuskasvun 12- vuotiaana) DD-kupin rinnat, XS kokoinen, strategiset mitat 98-75-90.
Profiilissa kertonut; supernaisellinen, lempeä, iloinen, herkkä, sporttinen, harrastuksena kokkailu, urheilu, lukeminen. Tupakoimaton. En käy baareissa. Kevytsuhteilijat menee vasurille.Joku alapeuluttanut:D pitäiskö olla: isokokoinen, pienet rinnat, epänaisellinen, pienet silmät, lyhyt tukka, viivahuulet, pullukka, ravaa baareissa, ei lue kirjoja, tupakoi, harrastaa irtosuhteita, sohvaperuna, räväkkä luonne:D:D
Itse alapeukutin, koska luettelo ominaisuuksista ei kerro paljoakaan ihmisestä. Sellaisia miehiä en myöskään matchaa. Pitää kertoa jotain oleellista esim. arvoistaan ja omalla kommunikaatiotyylillään, sitten voi antaa matchin. Tuo kokkausjuttu on myös niin kulunut Tinderissä, kukapa nyt ei kokkaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, saattepa te paljon mätsejä! Itse olen vuodessa saanut ehkä noin 20 mätsiä, siis vuodessa enkä kuussa! Tosin valkkaan huolella kelle painan sydämen joten syy voi olla omassakin nirsoudessani. Mutta ainakin mun haku on laaja, ikähaitari 30-66 v ja 166 km.
Olen myös kaunis joten varmaan minua on mätsätty, väittää että yli 99 tykkäystä.
Mä en näe kuitenkaan mitään syytä mätsäilllä jollen ole oikeasti kiinnostunut.
N47
Ikäraja 22-26 ja itse 24-vuotias nainen. Matcheja 301. Matchaan eeehkä yhden per 150. Jos sitäkään.
Hyvä tietää, että vanhempanakin kysyntää riittää! Tässähän on monia vuosikymmeniä aikaa löytää "se oikea". :)
No sehän riippuu myös aika paljon siitä missä asuu. Hgissä on paljon kauniita naisia, mutta jo Treella paljon vähemmän ja silloin ei haittaa vaikka olisi vähän vanhempikin kun aika monella nuorella naisella täällä on joku sininen tukka, tatskoja ja naamassa rautaa. Silloin nuorikin valitsee sen vanhemman.
Vierailija kirjoitti:
Mä ku olin keväällä tinderis pari kuukautta.. Menin ottamaan sen plus version. Minusta tykänneitä tuli niin paljon, ettei perässä pysynyt. Päivässä niitä tuli 100-500. Kun ei kerennyt samaa tahtia itse käymään tinderissä, oli siellä parhaimmillaan noin 9000 tykkääjää. Itse matcheja ehkä 30, kun itse aika valikoiva.
Haha ei ole kyllä suoraan sanoen miehen mitään järkeä käyttää tuota sovellusta :D Aikamoisia sirkustemppuja pitäisi osoittaa, että tuollaisesta massasta erottautuisi yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, saattepa te paljon mätsejä! Itse olen vuodessa saanut ehkä noin 20 mätsiä, siis vuodessa enkä kuussa! Tosin valkkaan huolella kelle painan sydämen joten syy voi olla omassakin nirsoudessani. Mutta ainakin mun haku on laaja, ikähaitari 30-66 v ja 166 km.
Olen myös kaunis joten varmaan minua on mätsätty, väittää että yli 99 tykkäystä.
Mä en näe kuitenkaan mitään syytä mätsäilllä jollen ole oikeasti kiinnostunut.
N47
Ikäraja 22-26 ja itse 24-vuotias nainen. Matcheja 301. Matchaan eeehkä yhden per 150. Jos sitäkään.
Hyvä tietää, että vanhempanakin kysyntää riittää! Tässähän on monia vuosikymmeniä aikaa löytää "se oikea". :)
Nuoret aina luulee että "elämä loppuu" jonkun tietyn ikäisenä. Niin itsekkin luulin. Mutta seuraa löytää kaiken ikäiset. Ihmiset eroaa ja pariutuu uudelleen. Ei monikaan nelikymppinen jaksa suhteeseen parikymppisen kanssa kun elämänkokemusta on niin eri määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on Sara Sieppi tms
Profiilissa kertonut; supernaisellinen, lempeä, iloinen, herkkä, sporttinen, harrastuksena kokkailu, urheilu, lukeminen. Tupakoimaton. En käy baareissa. Kevytsuhteilijat menee vasurille.Joku alapeuluttanut:D pitäiskö olla: isokokoinen, pienet rinnat, epänaisellinen, pienet silmät, lyhyt tukka, viivahuulet, pullukka, ravaa baareissa, ei lue kirjoja, tupakoi, harrastaa irtosuhteita, sohvaperuna, räväkkä luonne:D:D
Itse alapeukutin, koska luettelo ominaisuuksista ei kerro paljoakaan ihmisestä. Sellaisia miehiä en myöskään matchaa. Pitää kertoa jotain oleellista esim. arvoistaan ja omalla kommunikaatiotyylillään, sitten voi antaa matchin. Tuo kokkausjuttu on myös niin kulunut Tinderissä, kukapa nyt ei kokkaisi?
Ja miehetkö sitten on persoonallisia??? Salli mun nauraa! Ne miehet kuvaavat itseään : kalastus, ulkoilu, urheilu. Sporttinen mukava mies etsii samanhenkistä seuraa. Ja tätä samaa sanoo 90 % miehistä.
Mikä uniikki lumihiutale pitäisi olla profiilissa? Siinä raapaistaan vaan pintaa, syvempi keskustelu käydään sitten viestein.kuulostat raskassoutuiselta ihmiseltä.
N30+ v, ikähaarukka n. +/- 5v omasta iästä. Pk-seudun kaikki miehet (Hki keskustasta 20km säde) swaippailtu ("lähelläsi ei ole uusia käyttäjiä"). Matcheja 28kpl, treffejä 0, kivoja keskusteluja 0, parin kommentin keskusteluja ("moi mitäs sun iltaan", "ok ei tässä ihmeitä, mitäs sinne" -> hiljaisuus) pari kpl, superlikejä 0.
Swaippailtu myös Turussa, Lahdessa ja Itä-Suomessa yhtä laihoin tuloksin.
Olen normaalipainoinen, tavallisen näköinen, pitkähiuksinen. Vähän oli joo järkytys huomata että en tosiaan kiinnosta! En kelpaa edes panoseuraksi nelikymppisille miehille. Kaverin lapsi 22v tavallisen näköinen, >1000 matchia kuulemma. Toki nuoret nyt melkein kaikki onkin Tinderissä mutta mä olen ollut aika höveli, swaippaillut oikealle ties mitä seksiseuranhakijoita pimeillä profiileilla kännipäissäni eikä niitäkään kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on Sara Sieppi tms
Ja miehetkö sitten on persoonallisia??? Salli mun nauraa! Ne miehet kuvaavat itseään : kalastus, ulkoilu, urheilu. Sporttinen mukava mies etsii samanhenkistä seuraa. Ja tätä samaa sanoo 90 % miehistä.
Mikä uniikki lumihiutale pitäisi olla profiilissa? Siinä raapaistaan vaan pintaa, syvempi keskustelu käydään sitten viestein.kuulostat raskassoutuiselta ihmiseltä.
Älä. Tinderissä 70% miehistä ei tekstiä, 15% emojirivejä, 5% "osaan keittää pikariisit 59 sekunnissa" tai vastaavaa, 9% "putki mies etsimässä muka vaa nais seuraa", 1% lukee jotain oikeasti fiksua.
Vierailija kirjoitti:
N30+ v, ikähaarukka n. +/- 5v omasta iästä. Pk-seudun kaikki miehet (Hki keskustasta 20km säde) swaippailtu ("lähelläsi ei ole uusia käyttäjiä"). Matcheja 28kpl, treffejä 0, kivoja keskusteluja 0, parin kommentin keskusteluja ("moi mitäs sun iltaan", "ok ei tässä ihmeitä, mitäs sinne" -> hiljaisuus) pari kpl, superlikejä 0.
Olen normaalipainoinen, tavallisen näköinen, pitkähiuksinen. Vähän oli joo järkytys huomata että en tosiaan kiinnosta! En kelpaa edes panoseuraksi nelikymppisille miehille. Kaverin lapsi 22v tavallisen näköinen, >1000 matchia kuulemma. Toki nuoret nyt melkein kaikki onkin Tinderissä mutta mä olen ollut aika höveli, swaippaillut oikealle ties mitä seksiseuranhakijoita pimeillä profiileilla kännipäissäni eikä niitäkään kiinnosta!
Älä sure, juurikin tuollaista se on suurimmalla osalla miehistä tinderissä :) On kieltämättä aika hurjaa lukea täältä kuinka osa naisista kerää tuhansia tykkäyksiä vain muutamassa viikossa.. Itse olen ollut kaksi vuotta tinderissä (gold koko tämän ajan) ja sinä aikana minusta on yhteensä tykätty vajaa 200 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä tavallisen näköisiä + 30-40 naisia riittää isoissa kaupungeissa. Miehet ei ole kiinnostuneita, koska teistä on ylitarjontaa. Tinder on pinnallinen paikka. Miehet etsivät mahdollisimman seksikästä ja hyvännäköistä naista. Yleensä se tarkoittaa söpöyttä/perusnättiä, pitää olla siro ja hoikka, mutta pepussa ja tisseissä muotoa, hoikka vyötärö. Eli nainen, joka näyttää mahdollisimman naiselliselta, eli naiselliset muodot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki siitä miksi Tinder aiheuttaa osaltaan sen ettei pareja synny.
Jokaista naista tavoittelee Tinderissä suuri joukko miehiä, ja naiset alkavat uskomaan että kysyntää on rajattomasti. Miksi vakiintua kun nurkan takana voi olla vielä komeampi, menestyneempi ja karismaattisempi prinssi joka tarjoaa sen illallisen Monacon huvilallaan.
Todellisuudessa suurin osa noista miehistä ei kelpuuttaisi ko. naista parisuhteeseen. Ei suurin osa matcheista, viestittelijöistä eikä lounaan tarjoajistakaan. Mutta seura ja pano kelpaa miehille, ja mitä enemmän naisia saa, sitä parempi.
Illuusio rajattomasta parisuhdekysynnästä pitää naiset sinkkuina.
Miksi syyllistät naisia miesten Tinder-käyttäytymisestä?? Miehet itse aiheuttavat, että naisilla on hurjasti kysyntää! Ja te miehet itse haluatte pyörittää tätä ku**lli*karisellia!! Kukaan ei pakota teitä pane*maan vaan ihan itse valitsette, että panet**te kaikkia kynnelle kykeneviä naisia JA valehtelette vielä kaupan päälle kiinnostunutta!! Vika EI siis ole naisissa, vaan ihan teissä miehissä!!
Toisekseen, olen se nainen jolla on hurjasti kysyntää Tinderissä ja paljon supelikejä. En todellakaan suostu irtoseksiin, joten en käyttäydy kuten edellä kerroit naisista. Olen entinen seurakunta nuori. Oma aviomieheni vei neitsyyteni. Nyt eronnut (miehen alkoholin liikakäytön takia) mutta edelleenkään en harrasta irtoseksiä. Vain parisuhteessa.
Tapailen itse hyvin nirsosti miehiä. Tapaan miehen vain jos tuntuu keskusteluissa että meillä synkkää henkisesti ja mies vaikuttaa kunnolliselta ja mukavalta.
Puhut jotenkin naisia syyllistävästi. Minulla ei ole harhaluuloja tasostani Tinderissä. Ne miehet, jotka olen tavannut ovat poikkeuksetta haluneet jatkaa tapailua. Yksi ajoi Hämeenlinnasta uudelleen tapaamaan minua vaikka tein oharit ekoilla treffeillä. Ja ihastui minuun kovin. Moni on kertonut että ovat kiinnostuneet seurustelusta kanssani. Olen tavannut vain kunnollisia miehiä. Panomiehet karsiutuu viesteillessä.nimittän 99% panoja etsivistä miehistä jossakin vaiheessa viestittelyä haluaa puhua erotiikasta. Kun siis tarpeeksi pitkään juttelee. Myös nämä samat herrat vinkuvat kuvia. Ne panomiehet kyllä tunnistaa, lurittelevat kaikkea ja kehuvat kaikkea. Kun mies alkaa kehua vuolaasti alan kyselemään vaikeita ja ghostaan.
Kauniit naiset nyt saa paljon supertykkäyksiä. Mikä ihme se on!??? Miehet eivät itse tajua, että Tinder on pinnallinen paikka, siellä supertykkäyksiä saavat keskitetysti juuri ne nätit ja kivanoloiset naiset. Sama juttu myös miestenpuolella.
Ei pidä olla kateellinen. Pariutumisessa se vaan menee niin että nätit ja komeat ovat suosittuja.
Pariutumisessa se todellakin menee noin.
Tinderin ongelma on siinä ettei "Tinder-kysyntä" (matchit/viestit/treffit/panot) ole sama kuin parisuhdekysyntä.
Tilastollisesti top 11,5% miehistä on yhtä suosittuja kuin top 80% naisista. Eli jos naisista kuulut rumimpaan viidennekseen, suosiosi Tinderissä on kovempi kuin komeimpaan viidennekseen kuuluvalla miehellä. Ja lähde tosiaan on Tinderin omat tilastot.
Nyt alapeukuttajat voivat kertoa minulle tarkoittaako se että bottom 20% nainen saa top 11,5% miehen, koska ensikontakti tapahtui Tinderissä eikä raflassa, työpaikalla, ruokakaupassa, tms.
Se ongelma? Naiset jäävät odottelemaan josko löytyisi se kiinnostava mies, siis naista tasokkaampi mies, joka vakiintuisi.
Mulla sama kokemus. Kukaan (15 henk.) ei ole vastannut mun lähettämään viestiin. Yks lähetti mulle viestin ja vastasin, sanoin sitten ettei oikein toimi niin haukkui mut pystyyn :(
Jotenkin usko meni aika nopeasti tuohon systeemiin, parempi kai koittaa ihan live-elämästä löytää joku.
En tiedä. Varmaan joitakin kymmeniä tuhansia. Olen ollut apeissa pitkään ja kierrellyt maailmallakin. En laita supertykkäyksiä ja saan niistä harvakseltaan. Vanhemmiten olen muuttunut vahvaluontoisemmaksi ja saan vähemmän tykkäyksiä ja vielä vähemmän supertykkäyksiä. Toisaalta minua kohdellaan paremmin, kuin nuorempana. Nykyään tulee muutamia tykkäyksiä päivässä, kun en liiku enkä selaile itse. En asu pk-seudulla.
Joo. "Mitä voisimme tehdä yhdessä: urheilla, juosta pallon perässä, katsoa urheilua 🐶" xD Kiitti ei
Se ongelma? Naiset jäävät odottelemaan josko löytyisi se kiinnostava mies, siis naista tasokkaampi mies, joka vakiintuisi.
xD Ei todellakaan odotella sellaista. Elämme omia elämiämme ja miehet hännystelevät sen minkä kerkeävät ja pystyvät.
Vierailija kirjoitti:
Teet kyllä jotakin väärin, jos et 30v:näkään saa mätsejä. Ehkä et ole puoleensavetävä. Marimekko-tädit eivät välttämättä viehätä miehiä. No, ei siinä, et kyllä menetä mitään. Nuo nuoret tytöt ovat tavallaa pelastus kaikille naisille, koska vetävät puoleensa palleja kuin magneetti. Jos mies ohjautuu sukuelimellään tämä on huono kumppani, joten silloin tällainen "kärpäsansa" on juuri oikea paikka hänelle. Kaikki kunnia naisille, jotka tätä työtä tekevät.
Keneltä saa tinderissä matceten kuvia?
Naiset eivät oikeasti tajua että mies voi pitää naista epäviehättävänä ja epämiellyttävänä, ja silti tavoitella tätä. Riittää jos vaikka perse tai tissit on ok.
Ja koska miehet tietävät että naisille on iso turn-off jos hän ei ole miehelle erityinen, miehet esittävät AINA ihastuneensa tai rakastuneensa.
Jokainen nainen tajuaa tämän ja siksi karsii niin maan perkuleesti miesten osalta kuin vain kykenee.
Sama kokemus. Siksi sitä valkkasikin hyvin tarkkaan kenelle itse laittaa sydämen kun siitä lähes aina tuli match.