Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, paljonko matcheja olette saaneet tinderissä ja...

Vierailija
04.08.2020 |

..kuinka usein törmäätte superlikeihin, kuinka usealle annatte matcheja ylipäänsä??

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista tykkäyksistä joku 90 % oli joko heti tai viimeistään huomenna. Superlikejä tuli vastaan ehkä kerran päivässä, mutta mä en varttia pitempään ehtiny selailemaankaan. Itse en koskaan superlikettänyt ketään. Enpä uskaltanut kovin hövelisti tykkäilläkään, koska jos match tuli mulle niin toki aloitin keskustelun ja sitten niitä keskusteluja olikin käynnissä joku +5 kerralla ja aivot suli kun ei meinannut jaksaa pysyä perässä kuka oli kuka ja mitä kellekin oli jo laittanu ja mitä ne oli vastannu.

Opetus itselle: jos jaksan mennä takas Tinderiin vielä, niin parempi olla entistä nirsompi vaan, ettei anna kun ehkä jonku 1 tai 2 tykkäystä viikossa, jos meinaan ehtiä livenäkin näkemään.

Opetus miehille: Lataa siihen heti alkuun jo joku tosi poikkeuksellinen keskustelunaloitus, ettet huku niitä samoja juttuja suoltavien massaan. Jos kaunis nainen on aktiivinen, niin niitä viestejä sataa sille kuin saavista.

Sama kokemus, ei jaksa pitää keskustelua monen kanssa yllä, ja äkkiä koko massa alkaa tuntua puurolta, eikä huvita nähdä ketään. En ole muutamaan vuoteen ollut, mutta jos menen, niin muistan edellisistä parista kokemuksista oppineena, että a) kannattaa mennä treffeille heti kun joku tuntuu kiinnostavalta (ennen kuin kaikki tuntuvat puuduttavilta) ja b) vain muutama tykkäys kerrallaan, ettei aivot sula. :D

Onko siellä nykyään joku sellainen vaihtoehto, että voi painaa ohi menettämättä kokonaan? Joskus haluaisi miettiä jonkun kohdalla hylkäämättä suoraan.

Vierailija
42/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista tykkäyksistä joku 90 % oli joko heti tai viimeistään huomenna. Superlikejä tuli vastaan ehkä kerran päivässä, mutta mä en varttia pitempään ehtiny selailemaankaan. Itse en koskaan superlikettänyt ketään. Enpä uskaltanut kovin hövelisti tykkäilläkään, koska jos match tuli mulle niin toki aloitin keskustelun ja sitten niitä keskusteluja olikin käynnissä joku +5 kerralla ja aivot suli kun ei meinannut jaksaa pysyä perässä kuka oli kuka ja mitä kellekin oli jo laittanu ja mitä ne oli vastannu.

Opetus itselle: jos jaksan mennä takas Tinderiin vielä, niin parempi olla entistä nirsompi vaan, ettei anna kun ehkä jonku 1 tai 2 tykkäystä viikossa, jos meinaan ehtiä livenäkin näkemään.

Opetus miehille: Lataa siihen heti alkuun jo joku tosi poikkeuksellinen keskustelunaloitus, ettet huku niitä samoja juttuja suoltavien massaan. Jos kaunis nainen on aktiivinen, niin niitä viestejä sataa sille kuin saavista.

Ei tarvitse olla erityisen kaunis.

Normaalin näköinen ja ok kuvat riittää.

Esimerkkinä tuttu nainen. Ikää lähemmäs 40, ylipainoa 20kg, pienituloinen kolmen lapsen yh-äiti. Tavallistakin tavallisemman prismamutsin näköinen, kuvissa toki perusnätti koska kevyt meikki, hyvä kuvakulma ja valaistus + kaikissa älypuhelimissa on autofiltterit oletuksena päällä.

Matcheja sataa. On ollut treffeillä ammattifutarin kanssa, on tarjottu 3 000 euron matkaa jonka mies tarkoaisi toisilla treffeillä, ja vaikka mitä.

Parisuhteeseen kysyntä ei kuitenkaan voi olla Tinderissä yhtään erilainen kuin livenäkään. Ei se komea ja varakas mies pariudu tavallisen prismamutsin kanssa siksi koska ensitapaaminen oli Tinderissä eikä raflassa tai työpaikalla. Toisin kuin naiset tuntuvat kuvittelevan, eivät Tinder ja some ole mikään eri planeetta jolla jokainen nainen on haluttu kuin viimeinen nainen maan päällä.

Kyse on vain siitä että naiset valkkaavat alussa, miehet vasta sen jälkeen kun ovat matchanneet, tavanneet ja päässeet panemaan. Sen jälkeen miehille kelpaa yhtä harva kuin naisillekin.

Ohis, mutta mitä nää legendaariset autofiltterit on ja mistä ne saa pois? Hakkeroidako pitää?

Asetuksista.

Etkö ole huomannut kuinka kännykameran kuvissa näyttää jotenkin paremmalta kuin vanhanaikaisella järkkärillä otetuissa?

Paremmalta? Itselläni taisi tosiaan olla tällainen asetus. Otin ensimmäisen kuvan lapsistani ja ihmettelin, miksi he näyttivät kuvassa hirveiltä muovinaamoilta. Asetus löytyi helposti ja poistin sen. Joskus olen huomannut jollain toisella olleen kamerassa vastaava asetus, ja siinä yhteiskuvassa näytin kyllä mielestäni hirveältä. Ei se filtteri, joka "silottelee" kasvoja tee paremman näköiseksi. Pikemminkin minusta kuva näyttää silloin samalla lailla oudolta kuin väärin/epäonnistuneesti valottunut kuva.

Minusta muuten noin yleisesti ottaen nimenomaan järkkärillä kuvattuna ihmiset näyttivät paremmalta kuin kännykällä otetuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä tuttu nainen. Ikää lähemmäs 40, ylipainoa 20kg, pienituloinen kolmen lapsen yh-äiti. Tavallistakin tavallisemman prismamutsin näköinen, kuvissa toki perusnätti koska kevyt meikki, hyvä kuvakulma ja valaistus + kaikissa älypuhelimissa on autofiltterit oletuksena päällä.

Matcheja sataa. On ollut treffeillä ammattifutarin kanssa, on tarjottu 3 000 euron matkaa jonka mies tarkoaisi toisilla treffeillä, ja vaikka mitä.

Parisuhteeseen kysyntä ei kuitenkaan voi olla Tinderissä yhtään erilainen kuin livenäkään. Ei se komea ja varakas mies pariudu tavallisen prismamutsin kanssa siksi koska ensitapaaminen oli Tinderissä eikä raflassa tai työpaikalla. Toisin kuin naiset tuntuvat kuvittelevan, eivät Tinder ja some ole mikään eri planeetta jolla jokainen nainen on haluttu kuin viimeinen nainen maan päällä.

Kyse on vain siitä että naiset valkkaavat alussa, miehet vasta sen jälkeen kun ovat matchanneet, tavanneet ja päässeet panemaan. Sen jälkeen miehille kelpaa yhtä harva kuin naisillekin.

Ohis, mutta mitä nää legendaariset autofiltterit on ja mistä ne saa pois? Hakkeroidako pitää?

Asetuksista.

Etkö ole huomannut kuinka kännykameran kuvissa näyttää jotenkin paremmalta kuin vanhanaikaisella järkkärillä otetuissa?

Jaha, taitaa olla liian vanha luuri, löytyy vain kuvan eri alueiden valotusta säätelevä HDR-ominaisuus. Ei mitään sellaista hämmästyttävää autofiltteriä, joka pyyhkii kilometrit naamasta ja vaihtaa taustalta nissanin porcheen. Tietysti filtteröidä voi jo kuvatessa ja säätää viimeksi käytetyn jäämään päälle, mutta ominaisuus on jokseenkin dorka. Järkkäri haaveissa edelleen.

Automerkki ei sentään vaihdu, mutta ominaisuuksina on mm. silmien suurennus, automaattiset kuvamuokkaukset ihon virheiden poistamiseksi ja hampaiden valkaisemiseksi sekä erilaisia pehmentäviä suodattimia, jolloin rypyt näkyvät vähemmän. Perinteisiä pehmentäviä suodattimia saa jäjestelmäkameroihinkin.

Vierailija
44/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee aina vartin sisään 99+ tykkäystä XDD Luulin oikeasti joskus, että se on vain sellainen automaattinen juttu, joka tulee kaikille XDDDDDD

Mätsejä tulee ihan hyvin, mutta kun skippaan ison osan, niin tietenkään puolistakaan en saa koskaan tietää mitään. Ja minulla on suht tiukka ikähaarukka, joten sen ulkopuolella olevat jäävät myös teille tietämättömille.

Vierailija
45/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaihtaa taustalta nissanin porcheen"

Mikä v:n porche XDDDDDD Ei voi olla noin vaikea automerkki.

Vierailija
46/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder päiväkirja-podcastissa Suplassa oli tällä viikolla Heidi Tammiruusu (kuka?) kertomassa omia kokemuksiaan tinderöinnistä. Sanoi, että hänellä on yli 3000 matchia ja paljon itseään nuoremmilta miehiltä. Itse on kait joku viiskymppinen. Jäin pohtimaan mitä se noilla kaikilla matcheilla tekee jos ei niin sanotusti kohota itsetuntoaan? Kasvaako itse tunto paljonkin ensimmäisen sadan jälkeen? Saattaahan siinä aina pienen dopamiiniryöpyn saada, kun taas kerran komea nuorempi mies matchaa, mutta johtaako se mihinkään enempään?

Podin mies vieras puhui kyllä pääosin paljon fiksumpia.

Vierailija
47/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matcheja +-20. Liian harvoin laitan sydäntä ja jos laitan niin, ehkä 6 kertaa kymmenestä tulee match. Superlikeja saan tosi harvoin ja ovat silloinkin aika varmasti vahinkoja. Johtuu siitä, että en ole mikään silikoniseksikissa vaan ihan tavallinen nainen.

Keskustelut kuolee nopeasti. Joko itse huomaan, että en ole tarpeeksi kiinnostunut tapaamaan tai mies ei vastaile enää, kuin yhdellä sanalla kyllä/ei. Paitsi nyt tinder ei useaan päivään ilmoittanut minulle tulleista viesteistä ja en kehdannut jutella enää miehelle, koska "Tinder ei ilmoittanut viestistä" kuulostaa niin tekosyyltä, kuin olla voi.

Vierailija
48/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee aina vartin sisään 99+ tykkäystä XDD Luulin oikeasti joskus, että se on vain sellainen automaattinen juttu, joka tulee kaikille XDDDDDD

Mätsejä tulee ihan hyvin, mutta kun skippaan ison osan, niin tietenkään puolistakaan en saa koskaan tietää mitään. Ja minulla on suht tiukka ikähaarukka, joten sen ulkopuolella olevat jäävät myös teille tietämättömille.

Se on se automaattinen juttu... se Tinder ilmottelee noita vähän väliä.

Vierailija
49/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta muuten noin yleisesti ottaen nimenomaan järkkärillä kuvattuna ihmiset näyttivät paremmalta kuin kännykällä otetuissa.

Näinhän se on. Johtuu nimittäin siitä, että kännykkäkamera vääristää kasvojen mittasuhteita. Esim. nenä näyttää isommalta kuin oikeasti on, ja niin niin edelleen.

Mutta eipä sitä viitsi mitään studiokuvia hankkia (ehkä pitäisi) nettideittejä varten, joten mennään puhelimen kuvilla. :D

Livenä sen lopulta tietää, haluaako nähdä uudelleen.

Vierailija
50/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa Suomessa yhtään matchiä Tinderissä. En muista saaneeni Suomessa yhtään superlikeakaan. Ulkomailla superlikeja tulee kerran kuussa. Olen varmaan liian vanha. Ehkä 1 % suomalaisista miehistä kiinnostaa minua ulkonäöllisesti. Olen hoikka ja pitkähiuksinen ja valitettavasti myös älykäs.

Naurattaa aina kun miehet kuvittelevat naisten saavan sata matchia viikossa. Ehkä supermallin näköinen alle 25-v. nainen saa, mutta ei muut.

Vierailija
51/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taatusti pidä tämä paikkansa. Olen itse hoikka ja moni on sanonut kauniiksi, mutta Tinderissä ei ole mitään saumaa löytää miestä. Kirjoitat aivan satuja. Yli 20 kg ylipainolla ei pääse Helsingissä treffeille koskaan. Tämä on miehen kirjoittama provo, kuten muutama muukin viesti tässä ketjussa.

Vierailija
52/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, mutta käytännössä 98/100 kenelle annan itse liken on match. 

Vierailija
53/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas ihan hurja kysyntä Tinderissä. Mutta siis en kanssa ymmärrä miksi miehet syyllistävät naisia, että miksi tapailevat sitä 10% top miehiä.

Jos miehellä olisi saumaa, hän ITSE tapailisi mahdollisimman haluttavan ja seksikkään näköistä naista kun mahdollista!! Miksi kaksinaismoralistisesti syyllistää naisia sellaisesta käyttäytymisestä mitä itsekin tekisi jos vain olisi mahdollisuus???

Miehet kertokaa? Miksi syyllistätte naisia kun itse käyttäytyisitte ihan samoin???

Vierailija
54/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla super likeja on noin joka 5. Match. Ja ne jokainen aloittaa viestittelyn. Just katoin niin noin 20 viimeisimmän miehen joka viestitteli niin 5 on antanut superliken. Itse annan aika hövelisti matchin; jos mies on sporttinen, hyvä koulutus, ja kivalta ja fiksulta vaikuttava profiili teksti. Ei_pois_sulkevia_ tekijöitä kuten nörttiys, estoisuus, etsii ”kevyttä kivaa”, fanatsismi, veganismi, tatuoinnit ja lävistykset, lapsettomuus, negatiivisuus, tupakointi, eikä pois-sulkevia kuvia; pellekuvat, ryyppykuvat, kuvattomuus, ryhmäkuvat,jne.

Ja siis saan todella paljon yhteydenottoja. Ja kun ehkä 1/50 kanssa viitsin mennä treffeille, joka kerta on tarjottu. Siis mies itse tarjoutuu tarjoamaan. Oon ollut kahvilla, lounaalla, sekä illallisilla. Kallein oli Hotelli Kämpissä illallinen viineineen ja jälkiruokineen. En silti halunut nähdä uudelleen. :D

Jotenkin en saa aikaiseksi, kun on liian paljon mistä pitää karsia. Eikä kaikille jaksa edes vastata. Kun profiili ei välttämättä kerro yhtään mitään! Livenä näkee onko toinen hauska ja kiinnostava!

Tää on Sara Sieppi tms

Vierailija
55/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla super likeja on noin joka 5. Match. Ja ne jokainen aloittaa viestittelyn. Just katoin niin noin 20 viimeisimmän miehen joka viestitteli niin 5 on antanut superliken. Itse annan aika hövelisti matchin; jos mies on sporttinen, hyvä koulutus, ja kivalta ja fiksulta vaikuttava profiili teksti. Ei_pois_sulkevia_ tekijöitä kuten nörttiys, estoisuus, etsii ”kevyttä kivaa”, fanatsismi, veganismi, tatuoinnit ja lävistykset, lapsettomuus, negatiivisuus, tupakointi, eikä pois-sulkevia kuvia; pellekuvat, ryyppykuvat, kuvattomuus, ryhmäkuvat,jne.

Ja siis saan todella paljon yhteydenottoja. Ja kun ehkä 1/50 kanssa viitsin mennä treffeille, joka kerta on tarjottu. Siis mies itse tarjoutuu tarjoamaan. Oon ollut kahvilla, lounaalla, sekä illallisilla. Kallein oli Hotelli Kämpissä illallinen viineineen ja jälkiruokineen. En silti halunut nähdä uudelleen. :D

Jotenkin en saa aikaiseksi, kun on liian paljon mistä pitää karsia. Eikä kaikille jaksa edes vastata. Kun profiili ei välttämättä kerro yhtään mitään! Livenä näkee onko toinen hauska ja kiinnostava!

Tää on Sara Sieppi tms

Tavisnaisilta pitää kieltää tollainen elämäntyyli.

Vierailija
56/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo provoa. Kauniskasvoinen ja 51 kg, 162 cm fiksu nainen, joten kysyntää riittää. Enkä ole siitä mitenkään pahoillani. :)

Vierailija
57/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, saattepa te paljon mätsejä! Itse olen vuodessa saanut ehkä noin 20 mätsiä, siis vuodessa enkä kuussa! Tosin valkkaan huolella kelle painan sydämen joten syy voi olla omassakin nirsoudessani. Mutta ainakin mun haku on laaja, ikähaitari 30-66 v ja 166 km.

Olen myös kaunis joten varmaan minua on mätsätty, väittää että yli 99 tykkäystä.

Mä en näe kuitenkaan mitään syytä mätsäilllä jollen ole oikeasti kiinnostunut.

N47

Vierailija
58/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on Sara Sieppi tms

Ei ole. Platinablondi. Pitkä tukka. Isot siniset silmät. Luonnostaan todella täyteläiset huulet (miehet aina kysyy onko täytettä, ei ole) siro, hoikka, sporttinen, pienikokoinen (lopetin pituuskasvun 12- vuotiaana) DD-kupin rinnat, XS kokoinen, strategiset mitat 98-75-90.

Profiilissa kertonut; supernaisellinen, lempeä, iloinen, herkkä, sporttinen, harrastuksena kokkailu, urheilu, lukeminen. Tupakoimaton. En käy baareissa. Kevytsuhteilijat menee vasurille.

Vierailija
59/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, saattepa te paljon mätsejä! Itse olen vuodessa saanut ehkä noin 20 mätsiä, siis vuodessa enkä kuussa! Tosin valkkaan huolella kelle painan sydämen joten syy voi olla omassakin nirsoudessani. Mutta ainakin mun haku on laaja, ikähaitari 30-66 v ja 166 km.

Olen myös kaunis joten varmaan minua on mätsätty, väittää että yli 99 tykkäystä.

Mä en näe kuitenkaan mitään syytä mätsäilllä jollen ole oikeasti kiinnostunut.

N47

Ikäraja 22-26 ja itse 24-vuotias nainen. Matcheja 301. Matchaan eeehkä yhden per 150. Jos sitäkään.

Hyvä tietää, että vanhempanakin kysyntää riittää! Tässähän on monia vuosikymmeniä aikaa löytää "se oikea". :)

Vierailija
60/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpaa vuosia vanha vastaus niin niitä sen noin 3kk aikana tuli reilu 20 matchia. Ja yhden tapasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi