Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, paljonko matcheja olette saaneet tinderissä ja...

Vierailija
04.08.2020 |

..kuinka usein törmäätte superlikeihin, kuinka usealle annatte matcheja ylipäänsä??

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista tykkäyksistä joku 90 % oli joko heti tai viimeistään huomenna. Superlikejä tuli vastaan ehkä kerran päivässä, mutta mä en varttia pitempään ehtiny selailemaankaan. Itse en koskaan superlikettänyt ketään. Enpä uskaltanut kovin hövelisti tykkäilläkään, koska jos match tuli mulle niin toki aloitin keskustelun ja sitten niitä keskusteluja olikin käynnissä joku +5 kerralla ja aivot suli kun ei meinannut jaksaa pysyä perässä kuka oli kuka ja mitä kellekin oli jo laittanu ja mitä ne oli vastannu.

Opetus itselle: jos jaksan mennä takas Tinderiin vielä, niin parempi olla entistä nirsompi vaan, ettei anna kun ehkä jonku 1 tai 2 tykkäystä viikossa, jos meinaan ehtiä livenäkin näkemään.

Opetus miehille: Lataa siihen heti alkuun jo joku tosi poikkeuksellinen keskustelunaloitus, ettet huku niitä samoja juttuja suoltavien massaan. Jos kaunis nainen on aktiivinen, niin niitä viestejä sataa sille kuin saavista.

Ei tarvitse olla erityisen kaunis.

Normaalin näköinen ja ok kuvat riittää.

Esimerkkinä tuttu nainen. Ikää lähemmäs 40, ylipainoa 20kg, pienituloinen kolmen lapsen yh-äiti. Tavallistakin tavallisemman prismamutsin näköinen, kuvissa toki perusnätti koska kevyt meikki, hyvä kuvakulma ja valaistus + kaikissa älypuhelimissa on autofiltterit oletuksena päällä.

Matcheja sataa. On ollut treffeillä ammattifutarin kanssa, on tarjottu 3 000 euron matkaa jonka mies tarkoaisi toisilla treffeillä, ja vaikka mitä.

Parisuhteeseen kysyntä ei kuitenkaan voi olla Tinderissä yhtään erilainen kuin livenäkään. Ei se komea ja varakas mies pariudu tavallisen prismamutsin kanssa siksi koska ensitapaaminen oli Tinderissä eikä raflassa tai työpaikalla. Toisin kuin naiset tuntuvat kuvittelevan, eivät Tinder ja some ole mikään eri planeetta jolla jokainen nainen on haluttu kuin viimeinen nainen maan päällä.

Kyse on vain siitä että naiset valkkaavat alussa, miehet vasta sen jälkeen kun ovat matchanneet, tavanneet ja päässeet panemaan. Sen jälkeen miehille kelpaa yhtä harva kuin naisillekin.

Olet väärässä tuossa viimeisessä väitteessäsi, jos luulet naisten tekevän pelkästään esikarsintaa. Myös nainen valkkaa tapaamisen ja seksin perusteella, huono juttu ei todellakaan etene kummankaan puolelta.

Ja on pelkästään erittäin hyvä merkki, jos vain harva kelpaa sille miehellekin.

Vierailija
22/79 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista tykkäyksistä joku 90 % oli joko heti tai viimeistään huomenna. Superlikejä tuli vastaan ehkä kerran päivässä, mutta mä en varttia pitempään ehtiny selailemaankaan. Itse en koskaan superlikettänyt ketään. Enpä uskaltanut kovin hövelisti tykkäilläkään, koska jos match tuli mulle niin toki aloitin keskustelun ja sitten niitä keskusteluja olikin käynnissä joku +5 kerralla ja aivot suli kun ei meinannut jaksaa pysyä perässä kuka oli kuka ja mitä kellekin oli jo laittanu ja mitä ne oli vastannu.

Opetus itselle: jos jaksan mennä takas Tinderiin vielä, niin parempi olla entistä nirsompi vaan, ettei anna kun ehkä jonku 1 tai 2 tykkäystä viikossa, jos meinaan ehtiä livenäkin näkemään.

Opetus miehille: Lataa siihen heti alkuun jo joku tosi poikkeuksellinen keskustelunaloitus, ettet huku niitä samoja juttuja suoltavien massaan. Jos kaunis nainen on aktiivinen, niin niitä viestejä sataa sille kuin saavista.

Esimerkkinä tuttu nainen. Ikää lähemmäs 40, ylipainoa 20kg, pienituloinen kolmen lapsen yh-äiti. Tavallistakin tavallisemman prismamutsin näköinen, kuvissa toki perusnätti koska kevyt meikki, hyvä kuvakulma ja valaistus + kaikissa älypuhelimissa on autofiltterit oletuksena päällä.

Matcheja sataa. On ollut treffeillä ammattifutarin kanssa, on tarjottu 3 000 euron matkaa jonka mies tarkoaisi toisilla treffeillä, ja vaikka mitä.

Parisuhteeseen kysyntä ei kuitenkaan voi olla Tinderissä yhtään erilainen kuin livenäkään. Ei se komea ja varakas mies pariudu tavallisen prismamutsin kanssa siksi koska ensitapaaminen oli Tinderissä eikä raflassa tai työpaikalla. Toisin kuin naiset tuntuvat kuvittelevan, eivät Tinder ja some ole mikään eri planeetta jolla jokainen nainen on haluttu kuin viimeinen nainen maan päällä.

Kyse on vain siitä että naiset valkkaavat alussa, miehet vasta sen jälkeen kun ovat matchanneet, tavanneet ja päässeet panemaan. Sen jälkeen miehille kelpaa yhtä harva kuin naisillekin.

Ohis, mutta mitä nää legendaariset autofiltterit on ja mistä ne saa pois? Hakkeroidako pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsehän en voi tuolla enää olla, koska jouduin antamaan pakit niin monille treffien jälkeen.. tuli viestejä, että harmittaa kovasti kun tykkäsivät minusta niin paljon. :( minuun ihastutaan ja rakastutaan helposti, kai se on se kiltteys ja kohteliaat käytöstavat.

Tai sitten se että olet riittävän mukinmenevä että kävisit panoksi. Kukapa tietää.

Aika pieni osa treffeistä päättyy siihen ettei miestä kiinnosta. Olennainen kysymys on aina kuinka pajon miestä kiinnostaa.

Naiset eivät oikeasti tajua että mies voi pitää naista epäviehättävänä ja epämiellyttävänä, ja silti tavoitella tätä. Riittää jos vaikka perse tai tissit on ok.

Ja koska miehet tietävät että naisille on iso turn-off jos hän ei ole miehelle erityinen, miehet esittävät AINA ihastuneensa tai rakastuneensa.

Vierailija
24/79 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mitä nää legendaariset autofiltterit on ja mistä ne saa pois? Hakkeroidako pitää?

Asetuksista.

Etkö ole huomannut kuinka kännykameran kuvissa näyttää jotenkin paremmalta kuin vanhanaikaisella järkkärillä otetuissa?

Vierailija
25/79 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla super likeja on noin joka 5. Match. Ja ne jokainen aloittaa viestittelyn. Just katoin niin noin 20 viimeisimmän miehen joka viestitteli niin 5 on antanut superliken. Itse annan aika hövelisti matchin; jos mies on sporttinen, hyvä koulutus, ja kivalta ja fiksulta vaikuttava profiili teksti. Ei_pois_sulkevia_ tekijöitä kuten nörttiys, estoisuus, etsii ”kevyttä kivaa”, fanatsismi, veganismi, tatuoinnit ja lävistykset, lapsettomuus, negatiivisuus, tupakointi, eikä pois-sulkevia kuvia; pellekuvat, ryyppykuvat, kuvattomuus, ryhmäkuvat,jne.

Ja siis saan todella paljon yhteydenottoja. Ja kun ehkä 1/50 kanssa viitsin mennä treffeille, joka kerta on tarjottu. Siis mies itse tarjoutuu tarjoamaan. Oon ollut kahvilla, lounaalla, sekä illallisilla. Kallein oli Hotelli Kämpissä illallinen viineineen ja jälkiruokineen. En silti halunut nähdä uudelleen. :D

Jotenkin en saa aikaiseksi, kun on liian paljon mistä pitää karsia. Eikä kaikille jaksa edes vastata. Kun profiili ei välttämättä kerro yhtään mitään! Livenä näkee onko toinen hauska ja kiinnostava!

Tässä hyvä esimerkki siitä miksi Tinder aiheuttaa osaltaan sen ettei pareja synny.

Jokaista naista tavoittelee Tinderissä suuri joukko miehiä, ja naiset alkavat uskomaan että kysyntää on rajattomasti. Miksi vakiintua kun nurkan takana voi olla vielä komeampi, menestyneempi ja karismaattisempi prinssi joka tarjoaa sen illallisen Monacon huvilallaan.

Todellisuudessa suurin osa noista miehistä ei kelpuuttaisi ko. naista parisuhteeseen. Ei suurin osa matcheista, viestittelijöistä eikä lounaan tarjoajistakaan. Mutta seura ja pano kelpaa miehille, ja mitä enemmän naisia saa, sitä parempi.

Illuusio rajattomasta parisuhdekysynnästä pitää naiset sinkkuina.

Syntyy. Olin 3 vuotta yhdessä tinderissä tapaamani miehen kanssa. Kaveri on tokaa vuotta yhdessä siellä tapaamansa miehen kanssa. Annan matchit vain profiileille, jotka asiallisia ja kysynkin aina ennen treffejä, että mitä etsivät siellä. Kierrän lihaspullistelijat kaukaa ja matchaan vain ns rumia ja normaalin näköisiä miehiä, kunhan profiiliteksteissä ilmaisevat olevansa fiksuja.

Lihavoidut kohdat ovat syy miksi parisuhde löytyi.

Enemmistö naisista matchaa vain komeita (top 1%) ja omissa silmissään asiallisen näköisiä tavismiehiä (top 10-20%).

Niin, kyllähän tinderiä voi fiksusti käyttää. Kyllä matchaan komeitakin, kunhan eivät esittele itseään ja profiilista tulee tosiaan vaikutelma, että ovat fiksuja. Kovin lihaksikkaita en matchaa, koska itselläni ei ole treenattua lihaksikasta peppua jne, vaikka hoikka olenkin.

Vierailija
26/79 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Tinderissä noin kuukauden, mutta lopetin swaippaamisen viikon kohdalla, kun löytyi mukava mies, ja sille tielle jäin. Sitä ennen matcheja kertyi n. 30, joista 3 oli super likejä. Tykkäyksiähän Tinder ei näytä jos niitä on yli tietyn määrän, eikä maksa nähdäkseen ne, mutta sain joskus pop-upin kännykkään, että minua odotti yli 1000 tykkäystä swaipattavana. En ollut ajatellut, että sovellus kerää niitä niin paljon vielä senkin jälkeen, kun on lopettanut swaippailun, ja löysinkin sitten sovelluksesta toiminnon, jolla profiilin saa piilotettua swaippaajilta, kunnes poistin Tinderin kokonaan.

Vierailija
27/79 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsehän en voi tuolla enää olla, koska jouduin antamaan pakit niin monille treffien jälkeen.. tuli viestejä, että harmittaa kovasti kun tykkäsivät minusta niin paljon. :( minuun ihastutaan ja rakastutaan helposti, kai se on se kiltteys ja kohteliaat käytöstavat.

Tai sitten se että olet riittävän mukinmenevä että kävisit panoksi. Kukapa tietää.

Aika pieni osa treffeistä päättyy siihen ettei miestä kiinnosta. Olennainen kysymys on aina kuinka pajon miestä kiinnostaa.

Naiset eivät oikeasti tajua että mies voi pitää naista epäviehättävänä ja epämiellyttävänä, ja silti tavoitella tätä. Riittää jos vaikka perse tai tissit on ok.

Ja koska miehet tietävät että naisille on iso turn-off jos hän ei ole miehelle erityinen, miehet esittävät AINA ihastuneensa tai rakastuneensa.

Lopetas yleistäminen, vai pitääkö tässä todeta, että kaikki miehet ovat tosiaan sikoja? :O sinä kyllä ainakin olet. Mgtow all the way jookos..

Vierailija
28/79 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä tuossa viimeisessä väitteessäsi, jos luulet naisten tekevän pelkästään esikarsintaa. Myös nainen valkkaa tapaamisen ja seksin perusteella, huono juttu ei todellakaan etene kummankaan puolelta.

Ja on pelkästään erittäin hyvä merkki, jos vain harva kelpaa sille miehellekin.

Tarkennetaan hieman.

Totta kai naisetkin valkkaavat.

Naiset valkkaavat sen perusteella onko mies hyvä seksissä, mukava, luotettava, hauska, ym. Samoin kuin miehetkin.

Mutta esikarsinnassa on jo rajattu pois liian rumat, lyhyet, köyhät, typerät, juntit, tms.

Miehen rajaus toimii seuraavasti:

1. voisinko kuvitella jossain tilanteessa (puutteessa, kännissä) panevani tuota naista? Jos kyllä = oikealle. Jos ei = ehkä vasemmalle, tai oikealle jos mies haluaa saada enemmän matcheja.

2. voisinko kuvitella panevani tuota naista (= onko naisessa mitään panettavaa, esimerkiksi ruma naama mutta ok perse). Jos kyllä = treffeille. Jos ei = ghostaus.

pl. miehet jotka eivät halua seikkailupanoja vaan pelkästään parisuhteen. Mutta nämä miehet tuskin roikkuvat Tinderissä.

Vierailija
29/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 597 matchia, olen käyttänyt Tinderiä noin viikon ja swaipannut kaikki oikealle huvikseni. Olen rumahko yli 100kg painava nainen.

Vierailija
30/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihana parhaimmillaan samaan aikaan yli 1000 ja tapasin jatkuvasti jotain. Nyt bmi yli 25, puolessa vuodessa viitisen matchia eikä kukaan alottanut keskustelua joten poistin sovelluksen.

Vierailija
31/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 matchia. Niistä kaksi aloittanut keskustelun, joka ei johtanut treffeihin. Kolmelle aloitin itse, yksi ei vastannut mitään, kaksi muuta vastaili mutta heti huomasi ettei niitä kiinnosta. Nämä nyt parin viikon ajalta.. Superlikeen en muistaakseni ole törmännyt mutta eikai tuollaisia kasvaneet miehet enää käytä.. en minä ainakaan 😄

N31

Vierailija
32/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asetuksista.

Etkö ole huomannut kuinka kännykameran kuvissa näyttää jotenkin paremmalta kuin vanhanaikaisella järkkärillä otetuissa?

Jaha, taitaa olla liian vanha luuri, löytyy vain kuvan eri alueiden valotusta säätelevä HDR-ominaisuus. Ei mitään sellaista hämmästyttävää autofiltteriä, joka pyyhkii kilometrit naamasta ja vaihtaa taustalta nissanin porcheen. Tietysti filtteröidä voi jo kuvatessa ja säätää viimeksi käytetyn jäämään päälle, mutta ominaisuus on jokseenkin dorka. Järkkäri haaveissa edelleen.

Vierailija
33/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä matcheja 226, superlike tulee vastaan selatessa ehkä 30 swaippauksen jälkeen. Paitsi jos ei ole viikkoon avannut tinderiä, silloin superlikejä tulee swaippaillessa n joka viidennen kohdalla alkuun.

Uskon että tuo on hyvin yleinen tilanne naisilla, mutta ihmettelen miten te pystytte hanskaamaan 200+ mätsiä. Käyttekö aktiivisesti keskustelua kaikkien kanssa? Näyttäähän Tinder toki keskusteluhistorian, mutta eikö ole aikaavievää joka kerta selata koko historia että jaahas mitäs tämän Villen kanssa onkaan juteltu.

Vierailija
34/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla super likeja on noin joka 5. Match. Ja ne jokainen aloittaa viestittelyn. Just katoin niin noin 20 viimeisimmän miehen joka viestitteli niin 5 on antanut superliken. Itse annan aika hövelisti matchin; jos mies on sporttinen, hyvä koulutus, ja kivalta ja fiksulta vaikuttava profiili teksti. Ei_pois_sulkevia_ tekijöitä kuten nörttiys, estoisuus, etsii ”kevyttä kivaa”, fanatsismi, veganismi, tatuoinnit ja lävistykset, lapsettomuus, negatiivisuus, tupakointi, eikä pois-sulkevia kuvia; pellekuvat, ryyppykuvat, kuvattomuus, ryhmäkuvat,jne.

Ja siis saan todella paljon yhteydenottoja. Ja kun ehkä 1/50 kanssa viitsin mennä treffeille, joka kerta on tarjottu. Siis mies itse tarjoutuu tarjoamaan. Oon ollut kahvilla, lounaalla, sekä illallisilla. Kallein oli Hotelli Kämpissä illallinen viineineen ja jälkiruokineen. En silti halunut nähdä uudelleen. :D

Jotenkin en saa aikaiseksi, kun on liian paljon mistä pitää karsia. Eikä kaikille jaksa edes vastata. Kun profiili ei välttämättä kerro yhtään mitään! Livenä näkee onko toinen hauska ja kiinnostava!

Tässä hyvä esimerkki siitä miksi Tinder aiheuttaa osaltaan sen ettei pareja synny.

Jokaista naista tavoittelee Tinderissä suuri joukko miehiä, ja naiset alkavat uskomaan että kysyntää on rajattomasti. Miksi vakiintua kun nurkan takana voi olla vielä komeampi, menestyneempi ja karismaattisempi prinssi joka tarjoaa sen illallisen Monacon huvilallaan.

Todellisuudessa suurin osa noista miehistä ei kelpuuttaisi ko. naista parisuhteeseen. Ei suurin osa matcheista, viestittelijöistä eikä lounaan tarjoajistakaan. Mutta seura ja pano kelpaa miehille, ja mitä enemmän naisia saa, sitä parempi.

Miksi syyllistät naisia miesten Tinder-käyttäytymisestä?? Miehet itse aiheuttavat, että naisilla on hurjasti kysyntää! Ja te miehet itse haluatte pyörittää tätä ku**lli*karisellia!! Kukaan ei pakota teitä pane*maan vaan ihan itse valitsette, että panet**te kaikkia kynnelle kykeneviä naisia JA valehtelette vielä kaupan päälle kiinnostunutta!! Vika EI siis ole naisissa, vaan ihan teissä miehissä!!

Toisekseen, olen se nainen jolla on hurjasti kysyntää Tinderissä ja paljon supelikejä. En todellakaan suostu irtoseksiin, joten en käyttäydy kuten edellä kerroit naisista. Olen entinen seurakunta nuori. Oma aviomieheni vei neitsyyteni. Nyt eronnut (miehen alkoholin liikakäytön takia) mutta edelleenkään en harrasta irtoseksiä. Vain parisuhteessa.

Tapailen itse hyvin nirsosti miehiä. Tapaan miehen vain jos tuntuu keskusteluissa että meillä synkkää henkisesti ja mies vaikuttaa kunnolliselta ja mukavalta.

Puhut jotenkin naisia syyllistävästi. Minulla ei ole harhaluuloja tasostani Tinderissä. Ne miehet, jotka olen tavannut ovat poikkeuksetta haluneet jatkaa tapailua. Yksi ajoi Hämeenlinnasta uudelleen tapaamaan minua vaikka tein oharit ekoilla treffeillä. Ja ihastui minuun kovin. Moni on kertonut että ovat kiinnostuneet seurustelusta kanssani. Olen tavannut vain kunnollisia miehiä. Panomiehet karsiutuu viesteillessä.nimittän 99% panoja etsivistä miehistä jossakin vaiheessa viestittelyä haluaa puhua erotiikasta. Kun siis tarpeeksi pitkään juttelee. Myös nämä samat herrat vinkuvat kuvia. Ne panomiehet kyllä tunnistaa, lurittelevat kaikkea ja kehuvat kaikkea. Kun mies alkaa kehua vuolaasti alan kyselemään vaikeita ja ghostaan.

Kauniit naiset nyt saa paljon supertykkäyksiä. Mikä ihme se on!??? Miehet eivät itse tajua, että Tinder on pinnallinen paikka, siellä supertykkäyksiä saavat keskitetysti juuri ne nätit ja kivanoloiset naiset. Sama juttu myös miestenpuolella.

Ei pidä olla kateellinen. Pariutumisessa se vaan menee niin että nätit ja komeat ovat suosittuja.

Vierailija
35/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syyllistät naisia miesten Tinder-käyttäytymisestä?? Miehet itse aiheuttavat, että naisilla on hurjasti kysyntää! Ja te miehet itse haluatte pyörittää tätä ku**lli*karisellia!! Kukaan ei pakota teitä pane*maan vaan ihan itse valitsette, että panet**te kaikkia kynnelle kykeneviä naisia JA valehtelette vielä kaupan päälle kiinnostunutta!! Vika EI siis ole naisissa, vaan ihan teissä miehissä!!

Toisekseen, olen se nainen jolla on hurjasti kysyntää Tinderissä ja paljon supelikejä. En todellakaan suostu irtoseksiin, joten en käyttäydy kuten edellä kerroit naisista. Olen entinen seurakunta nuori. Oma aviomieheni vei neitsyyteni. Nyt eronnut (miehen alkoholin liikakäytön takia) mutta edelleenkään en harrasta irtoseksiä. Vain parisuhteessa.

Tapailen itse hyvin nirsosti miehiä. Tapaan miehen vain jos tuntuu keskusteluissa että meillä synkkää henkisesti ja mies vaikuttaa kunnolliselta ja mukavalta.

Puhut jotenkin naisia syyllistävästi. Minulla ei ole harhaluuloja tasostani Tinderissä. Ne miehet, jotka olen tavannut ovat poikkeuksetta haluneet jatkaa tapailua. Yksi ajoi Hämeenlinnasta uudelleen tapaamaan minua vaikka tein oharit ekoilla treffeillä. Ja ihastui minuun kovin. Moni on kertonut että ovat kiinnostuneet seurustelusta kanssani. Olen tavannut vain kunnollisia miehiä. Panomiehet karsiutuu viesteillessä.nimittän 99% panoja etsivistä miehistä jossakin vaiheessa viestittelyä haluaa puhua erotiikasta. Kun siis tarpeeksi pitkään juttelee. Myös nämä samat herrat vinkuvat kuvia. Ne panomiehet kyllä tunnistaa, lurittelevat kaikkea ja kehuvat kaikkea. Kun mies alkaa kehua vuolaasti alan kyselemään vaikeita ja ghostaan.

Kauniit naiset nyt saa paljon supertykkäyksiä. Mikä ihme se on!??? Miehet eivät itse tajua, että Tinder on pinnallinen paikka, siellä supertykkäyksiä saavat keskitetysti juuri ne nätit ja kivanoloiset naiset. Sama juttu myös miestenpuolella.

Ei pidä olla kateellinen. Pariutumisessa se vaan menee niin että nätit ja komeat ovat suosittuja.

Näinhän ne tasot menee ja toimii. Varsinkin Tinderissä ne vielä korostuvat, kun voi suoraan hylätä tasottomat heti alkuunsa.

Vierailija
36/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon paikkakunnasta missä asuu. Helposti tulee 50 hyvätasoista, 200-300 jos "ihan ok:t" otetaan mukaan. 70000 asukkaan kaupunki + lähikunnat.

Vierailija
37/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan twitterissä enkä muillakaan deittisivustoilla. Enkä tule koskaan olemaankaan. Ei ole mun juttu. Mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
38/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska algoritmi kiinnosti kans, otin plussan, se oli mulla pari viikkoa käytössä. Tuli joku 1300 tykkäystä (kun viimeks katoin) ja parikymmentä matchia, joista osa ennen upgradea. Suurin osa vaikutti hakevan vaan seksiä tai oli tylsiä. Ne tinderin "huippuvalinnat" tms oli aina jotain ihmeellisiä panomiehen oloisia.

Löysin onneksi nopeesti samanlaisen oman tien hiihtelijän ja poistin sovelluksen ennen kun maksettu kuukausi ehti loppuun, ja edelleen ollaan yhdessä.

Vierailija
39/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järjettömiä määriä tykkäyksiä naisilla täällä. Minulla oli enimmillään ehkä 35-37 tykkäystä ja niistä ainakin kymmenen taisi olla jotain feikkejä, koska katosivat ryppäänä aivan yhtäkkiä. Matcheja taitaa olla tällä hetkellä 12, muutama vuosi sitten niitä oli paljon enemmän.

M31

Vierailija
40/79 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan twitterissä enkä muillakaan deittisivustoilla. Enkä tule koskaan olemaankaan. Ei ole mun juttu. Mutta jokainen tavallaan.

Twitter, tuo vanha kunnon vonkaussivusto! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan