Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia olemaan tuijottelematta naisten rintoja?

Vierailija
04.08.2020 |

Katse vain tuntuu automaattisesti jäävän kiinni rintavien naisten herkkukumpareiden kohdalle. Olen voimaton tämän ilmiön edessä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu kirjoitti:

Minulla ollut tissiijen tuijotus tapa jo 50v enkä vieläkään oo päässyt siitä irti. Akka vaikka nalkuttanut jo vuosikymmeniä asiasta en vain pääse eroon.

Mies on terve jos kiinostaa naisten tissit.

Vierailija
62/71 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan yhtä lailla KAIKKI naiset vilkuilevat treenattuja hauiksiani, jos vaatetukseni on sellainen että ne erottuvat. Rintojen tuijottelu on siis täysin ok.

Niin. 

Hauis on täsmälleen sama kuin rinta.

Tämä on älykkömiesten palsta.

Hetkinen. Eikös asia oikeastaan ole juuri näin? Tämän takia niitä tissiflashmobejakin järjestetään ja äideillä on oikeus imettää julkisilla paikoilla, koska rinnat eivät ole sukupuolielin eivätkä ollenkaan seksuaaliset. Ja tämä on siis nimenomaan naisten mielipide, ei älykkömiesten.

Se, että rintoja pyritään saamaan hauiksen (arkiseen) asemaan, ei tarkoita sitä, että hauis olisi rintojen tämänhetkisessä (mystifioidussa) asemassa.

Oikeasti sitä älliä käyttöön nyt.

Eri

Siis kuka tai ketkä niitä rintoja mystifioi ja millä lailla?

No äkkiseltään naistenlehdet. Tissiflashmobkin lopulta ilmaisee niissä olevan jotain jonka vuoksi niitä pitää erikseen esitellä. En halua nimetä ketään, mutta kyllä nimiäkin käy mielessä.

Kolmossivun tytöt tuodessaan keskelle keltaisen lehden uutisia, Kardashianin naiset esitellessään niitä muun tyylin osana tai muotimaailma tuodessaan niitä normaalisti esille ei mystifioi vaan tuo tissit ehkä vähän arkisemmiksi. Kaikkein parhaiten tissi on esillä oikeassa käyttötarkoituksessaan äidin imettäessä lasta.

Siis hetkinen, ymmärsinkö nyt oikein: naistenlehdet ja flashmobit mystifioi rintoja, Kardashianit ja muotimaailma taas eivät? Olen luullut, että naistenlehdet nimenomaan kertovat muotimaailmasta, ilmeisesti olen ollut ihan väärässä? Mutta minä olenkin vain mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tisseistä pitää tehdä näin helvtinmoinen numero, että niistä pitää päivittäin kiistellä jossain keskustelupalstalla? On myös ihan normaalia ja luonnollista, että miestä kiinnostaa vastakkaisen sukupuolen muodot. Yleisen kohteliaisuuden ja kanssaihmisen kunnioituksen vuoksi voi kuitenkin toista puhutellessa katsoa silmiin, eikä tisseihin.

Vierailija
64/71 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tisseistä pitää tehdä näin helvtinmoinen numero, että niistä pitää päivittäin kiistellä jossain keskustelupalstalla? On myös ihan normaalia ja luonnollista, että miestä kiinnostaa vastakkaisen sukupuolen muodot. Yleisen kohteliaisuuden ja kanssaihmisen kunnioituksen vuoksi voi kuitenkin toista puhutellessa katsoa silmiin, eikä tisseihin.

Ja tämä pätee tasan samalla lailla molempiin sukupuoliin, tiedoksi teille "eri asia" -feministit.

Vierailija
65/71 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei naisten rinnat kiinnosta seksuaalisessa mielessä tippaakaan, sillä olen homo. Kuitenkin minusta on mukava katsella isoja hinkkejä, ja sitä teenkin aivan avoimesti.

Vierailija
66/71 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti juuri ketään naista ei häiritse tissien tuijotus. Muun väittäminen on vain tällaista lautojen feministien katkeraa miesvihaa. 

Vierailija
67/71 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ne on tarkoituksella "laitettu" esille, markkinointia, sponsoritarrat näkyvät. myös pankin tiskin sillä puolellla.

Vähemmästäkin asiakkaat tuovat sitä hiekkää sisään.

Vierailija
68/71 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oivaltamalla, että sinä näet ne tissit silloinkinkunkatsot naista silmiin. Kas siihen perustuu noiden ihmevehjeiden, nimeltään silmät, toiminta, että nähdään myös niitä asioita, ,joihin ei katsetta tarkenneta.  näin ollen nauttiakseen tissien näkemisestä voi ihan rennosti katsoa silmiin, ne näkee silti (siis sekä silmät, että tissit)

Vierailija
69/71 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti juuri ketään naista ei häiritse tissien tuijotus. Muun väittäminen on vain tällaista lautojen feministien katkeraa miesvihaa. 

Mua kyllä häiritsisi jos joku ihan tuijottamalla tuijottaisi. Mutta sellainen normaali lyhyempi katse ei kyllä haittaa. Sehän on ihan normaalia että vastakkainen sukupuoli kiinnostaa. Katselen mäkin miehiä.

N40

Vierailija
70/71 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei naisten rinnat kiinnosta seksuaalisessa mielessä tippaakaan, sillä olen homo. Kuitenkin minusta on mukava katsella isoja hinkkejä, ja sitä teenkin aivan avoimesti.

Minuakin kiinnostaa muiden naisten rinnat ja ihan olen kyllä heteronainen, naiset ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä pätkääkään. Mutta rinnat on kauniita.

Vierailija
71/71 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up