Miten oppia olemaan tuijottelematta naisten rintoja?
Katse vain tuntuu automaattisesti jäävän kiinni rintavien naisten herkkukumpareiden kohdalle. Olen voimaton tämän ilmiön edessä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijottele vaan ihan rauhassa. Tykkäävät ne kuitenkin, sen takiahan ne niitä esitteleekin.
Jos on isot rinnat, niitä ei saa piiloon millään. Isot rinnat ovat paidasta riippumatta "esillä", vaikka niitä ei olisi tarkoitus erityisesti esitellä.
On se kumma, miten naisvaltaisella alalla osa saa ne piilotettua sopivalla pukeutumisella, toiset ei.
Ei tarkoita avonaista kaula-aukkoa, vaan muotoa. Kun se paita jää sinne eteen missä tissit on ja sitten taas vyötärö ja jalat on puoli metriä taaempana.
-eri
Olen nainen ja minusta rinnat ovat seksuaaliset, olen koko aikuisiän kokenut niin. Yleensä naisella on erottuvat rinnat ja miehellä ei niinkään, sukupuolten väliset erot kiinnostavat vastakkaista sukupuolta. Nämä tissitapahtumat ovat naurettavia, miksi pitää paljastella itseään. Imettävien naisten pitää saada kuitenkin imettää rauhassa ja ilman turhaa seksualisointia. En näytä rintavakoani muille, mutten voi täysin häivyttääkään isoja rintojani.
Vierailija kirjoitti:
Siirry tuijottelemaan hanureita. Siitä jää harvemmin kiinni.
Tuossa on tytöllä upea hanuri
Jos olet lähellä naista käännä katse äkkiä ylös, jos vahinko ehti jo tapahtua. Silloin minimoit vahingon.
Pysy kotona. Muutenkin hyvä näin korona-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele se tissivako hikisen putkimiehen persvaoksi. Olettaen siis, ettei ne putkimiesten persvaot kiinnosta myös.
Tässä apua mielikuvaan :DDD https://www.diyphotography.net/an-actress-trolls-instagram-perverts-by-…
Minä olen jo eri levelillä eli osaan olla tuijottamatta pidempään, mutta vilkuiltua tulee. Ja eiköhän toinen senkin huomaa jos sattuu katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhtä lailla KAIKKI naiset vilkuilevat treenattuja hauiksiani, jos vaatetukseni on sellainen että ne erottuvat. Rintojen tuijottelu on siis täysin ok.
Niin.
Hauis on täsmälleen sama kuin rinta.
Tämä on älykkömiesten palsta.
Hetkinen. Eikös asia oikeastaan ole juuri näin? Tämän takia niitä tissiflashmobejakin järjestetään ja äideillä on oikeus imettää julkisilla paikoilla, koska rinnat eivät ole sukupuolielin eivätkä ollenkaan seksuaaliset. Ja tämä on siis nimenomaan naisten mielipide, ei älykkömiesten.
Se, että rintoja pyritään saamaan hauiksen (arkiseen) asemaan, ei tarkoita sitä, että hauis olisi rintojen tämänhetkisessä (mystifioidussa) asemassa.
Oikeasti sitä älliä käyttöön nyt.
Eri
Naiset voi olla esittelemästä niitä urtareitaan, ja pukeutua vähemmän itseään esineellistäen.
Muuten tissien tuijottaminen on vain naisen feminististä kehopositiivisuutta, free the nipples.
Valitkaa nyt jo mitä haluatte.
Feministihän nimenomaan vaativat, että naisten tissejä tuijotetaan, jopa Linnan juhlien jatkojen suorassa tv-lähetyksessä. Tottukaas nyt vaan kaikki naiset nykymaailmaan. Tätähän te olette halunneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhtä lailla KAIKKI naiset vilkuilevat treenattuja hauiksiani, jos vaatetukseni on sellainen että ne erottuvat. Rintojen tuijottelu on siis täysin ok.
Niin.
Hetkinen. Eikös asia oikeastaan ole juuri näin? Tämän takia niitä tissiflashmobejakin järjestetään ja äideillä on oikeus imettää julkisilla paikoilla, koska rinnat eivät ole sukupuolielin eivätkä ollenkaan seksuaaliset. Ja tämä on siis nimenomaan naisten mielipide, ei älykkömiesten.
Se, että rintoja pyritään saamaan hauiksen (arkiseen) asemaan, ei tarkoita sitä, että hauis olisi rintojen tämänhetkisessä (mystifioidussa) asemassa.
Eri
Siis kuka tai ketkä niitä rintoja mystifioi ja millä lailla?
Luulisi, että ihminen on niitä jossain vaiheessa nähnyt riittävästi ettei herätä suurempaa huomiotakuin romanttisemmassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Hmm, eli jos mies juttelee isorintaisen naisen kanssa, ja katse osuu naisen rintoihin, niin mies on sika. Jos nainen juttelee lihaksikkaan miehen kanssa, ja katse harhailee koko keskustelun ajan miehen käsivarsissa, rintalihaksissa jne., niin se on aivan ok, koska sehän on ihan ERI ASIA!
Miten musta tuntuu että olen kuullut tän joskus ennenkin?
Miten oppia olemaan antamatta miehistä täysin toimintakyvytöntä kuvaa?
Minulla ollut tissiijen tuijotus tapa jo 50v enkä vieläkään oo päässyt siitä irti. Akka vaikka nalkuttanut jo vuosikymmeniä asiasta en vain pääse eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Hmm, eli jos mies juttelee isorintaisen naisen kanssa, ja katse osuu naisen rintoihin, niin mies on sika. Jos nainen juttelee lihaksikkaan miehen kanssa, ja katse harhailee koko keskustelun ajan miehen käsivarsissa, rintalihaksissa jne., niin se on aivan ok, koska sehän on ihan ERI ASIA!
Miten musta tuntuu että olen kuullut tän joskus ennenkin?
Myöskin =
-pukeudu kuin kadun halvin ammattilainen
-"toi sika katto mun tissejä ja pilas mun koko illan!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
EriSiis kuka tai ketkä niitä rintoja mystifioi ja millä lailla?
No äkkiseltään naistenlehdet. Tissiflashmobkin lopulta ilmaisee niissä olevan jotain jonka vuoksi niitä pitää erikseen esitellä. En halua nimetä ketään, mutta kyllä nimiäkin käy mielessä.
Kolmossivun tytöt tuodessaan keskelle keltaisen lehden uutisia, Kardashianin naiset esitellessään niitä muun tyylin osana tai muotimaailma tuodessaan niitä normaalisti esille ei mystifioi vaan tuo tissit ehkä vähän arkisemmiksi. Kaikkein parhaiten tissi on esillä oikeassa käyttötarkoituksessaan äidin imettäessä lasta.
Toimii varmaan fanaattisimmille valioliigan ja muiden jalisseurojen kannattajille. Suomessa jääkiekko voisi yleisempänä ajaa paremmin saman asian, vaan epäilen kahden mustan kiekon toimivuutta silti.