Vituttaa... Changen myyjä ei keskittynyt muhun ja sain vääränkokoiset
liivit :(
Mulla on tosi kova laihdutusurakka takana ja Changelta käyn aina liivini hakemassa ja liivikoko pienentynyt tässä vuoden sisään.
No edellisellä kerralla sain matkaani 75H ja arvelinkin että 75 oli jo ympärysmitaltaan jäänyt liian isoksi mutta kokeiltiin niitä kuitenkin ensin. Vaihdoin vielä mallia pariin otteeseen ja sitten myyjä vaihtoi kokoon 70H. Mä en sitä kokoa niin tarkkaan katsonut kun vihdoin tuntui hyvältä se ympärysmitta. Liikkeen myyjät oli just vaihtamassa vuoroa ja keskustelivat päivän myynneistä (kuulin siis koppiini) ja huomasin että myyjä ei yhtään enää keskittynyt muhun, kävi vaan totemassa että noniin nyt kyllä istuu jo tosi hyvin. Minäkin myötäilin mutta parin päivän käytön jälkeen on pakko todetta että kupit on liian pienet :(
Ketuttaa kun liivit maksoi kuitenkin yli 50 euroa ja hoitovapaalla ei hirveesti ylimääräisiä rahoja ole ...En mä nyt tällä aloituksella mitään hakenut, ketuttaa vaan...
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:10"]
Itseasiassa kuitissakin lukee että palautusoikeutta ei ole!
Ja olen kahta kiloa vaille normaalipainoinen eli ihan hyvin menee laihdutus, kiitos vaan :)
Ja siinä mielessä se mun mielestä on myyjän viak kun kai se nyt jrkikin sanoo että jos 75H otetaan yhtä pienempi koko niin se koko on silloin 70I ei 70H!
ap
[/quote]
No kiitä onnees että sillä tyhmällä myyjällä juoksi tuo järki edes vähän paremmin kuin sinulla :D:D
3 ,olet oikein järjen jättiläinen.
Onko 70H iso kuppikoko? Siis onko ne isot rinnat?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:32"]
[/quote]
Ne on aika valtavat suhteessa ihmisen muuhun kokoon, jos rinnan ympärysmitta rintojen alta on vain 70. Kuppikoon kirjain ratkaisee, ei ympärysmitta. 70 on tosi pieni ympärysmitta, eli kyseessä on pieni ihminen, jolla on valtavat hinkit.
No ap, tässä sinulle teksti vapaasti kopioitavaksi (älä lisää vittu-sanoja joukkoon) :
Hei Change-Mylly (tms mistä nyt liivisi ostitkaan).
Asioin liikkeessänne 7.7., ja ostin myyjänne avustamana liivit mallia XXX koko 70A. Nyt käytettyäni liivejä kahden viikon ajan olen huomannut, että liivit eivät lainkaan istu ylleni, vaan kuppikoko on minulle aivan liian pieni. Käytänössä liivinne ovat minulle käyttökelvottomat.
Ymmärrän, ettei liivejä voi enää vaihtaa. Haluan kuitenkin ilmoittaa tästä asiasta, koska liivit ovat asiantutijan avulla valitut - oma taitoni ei siihen riitä ja tässä asiassa olen armoillanne.
Tämä harmillinen tapaus tuntuu hoitovapaalla olevan kukkarossa, ja valitettavasti tulevaisuudessa harkitsen tarkkaan ennen kuin teen uudelleen ostoksia liikkeessänne.
Ja loppuun: Ystävällisin terveisin Lissu Liivikäs + yhteystiedot.
Testaa kuinka käy!
Siis mä puhun nyt tässä ympärysmitasta!!
Ainakin kun mä olen laihtunut niin rintojen koko sinällään ei ole juuri muuttunut, mutta rinnanympärykseni on pienentynyt!
Eli 75H oli ok kuppikoko mutta liian iso ympärysmitta ja myyjä toi siksi pienemmän ympärysmitan liivit mulle mutta kuppikoko pysyi samana (eli H, vaikka sen ois suhteessa pitänyt muuttua isommaksi eli I)
Ymmärsittekö nyt? :) ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:13"]
Minäkin sain väärän malliset liivit Changesta. Ei vaihto- tai palautusoikeutta. Kiva firma...
[/quote]
Eikö edes naiset itse tiedä että kun ympärysmitta pienenee, kuppikoko kasvaa. Eli esim. 75C on kuppikooltaan sama kuin 70D.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:13"]
Minäkin sain väärän malliset liivit Changesta. Ei vaihto- tai palautusoikeutta. Kiva firma...
[/quote]
Eikö edes naiset itse tiedä että kun ympärysmitta pienenee, kuppikoko kasvaa. Eli esim. 75C on kuppikooltaan sama kuin 70D.
[/quote]
Kiiitos!! Ihanaa että on joku muukin joka asioista selvillä! :) ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:32"]
[/quote]
Ne on aika valtavat suhteessa ihmisen muuhun kokoon, jos rinnan ympärysmitta rintojen alta on vain 70. Kuppikoon kirjain ratkaisee, ei ympärysmitta. 70 on tosi pieni ympärysmitta, eli kyseessä on pieni ihminen, jolla on valtavat hinkit.
[/quote]
Okei. Kiitos vastauksesta. (Ajattelin nyt kysyä tätä tässä, kun samasta koosta on ollut puhetta muutenkin. Munkin mielestä ovat isot, mutta vaimo ei ole tyytyväinen, vaan haluaisi suurennuttaa omansa. Näytän tämän hänelle.)
Tietty. Joku sanoi, että 70H rinnat on isot, mutta ei ne ole. Itselläni on 65G ja jonkun mielestä ne ovat isot, mutta ei ne ole vaan ihan sopivat kroppaan nähden. Ja hoikka olen.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:56"]
Tietty. Joku sanoi, että 70H rinnat on isot, mutta ei ne ole. Itselläni on 65G ja jonkun mielestä ne ovat isot, mutta ei ne ole vaan ihan sopivat kroppaan nähden. Ja hoikka olen.
[/quote] Jatkan vielä. Ja tosiaan 80H kuppi on isompi kuin 70H, muistakaa se naiset. Kirjain ei tarkoita, että kuppikoko säilyy samana. Kuppikoko on pienempi jos on pienempi rinnan ympärys, vaikka kirjain on sama.
Siis... ei kai ton ympärysmitan pitäisi kauheasti muuttua, sehän on rintojen _alta_ mitattu mitta. Ellei sulla sit ole siinä ollut ihan hirveästi läskiä välissä. Kuppikoko lienee se joka ehkä enemmänkin muuttuu. Mutta mikä vika tossa nyt siis on, jos kerran sä oot vielä laihduttamassa, niin sehän on hyvä jos liivit on valmiiksi vähän pienet.
Sitä paitsi _kaikki_ liivit venyy käytössä, ole vain tyytyväinen, nyt noi pysyy sulla sopivampina pidempään.