Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa... Changen myyjä ei keskittynyt muhun ja sain vääränkokoiset

Vierailija
18.07.2013 |

liivit :(

Mulla on tosi kova laihdutusurakka takana ja Changelta käyn aina liivini hakemassa ja liivikoko pienentynyt tässä vuoden sisään.

No edellisellä kerralla sain matkaani 75H ja arvelinkin että 75 oli jo ympärysmitaltaan jäänyt liian isoksi mutta kokeiltiin niitä kuitenkin ensin. Vaihdoin vielä mallia pariin otteeseen ja sitten myyjä vaihtoi kokoon 70H. Mä en sitä kokoa niin tarkkaan katsonut kun vihdoin tuntui hyvältä se ympärysmitta. Liikkeen myyjät oli just vaihtamassa vuoroa ja keskustelivat päivän myynneistä (kuulin siis koppiini) ja huomasin että myyjä ei yhtään enää keskittynyt muhun, kävi vaan totemassa että noniin nyt kyllä istuu jo tosi hyvin. Minäkin myötäilin mutta parin päivän käytön jälkeen on pakko todetta että kupit on liian pienet :( 

Ketuttaa kun liivit maksoi kuitenkin yli 50 euroa ja hoitovapaalla ei hirveesti ylimääräisiä rahoja ole ...En mä nyt tällä aloituksella mitään hakenut, ketuttaa vaan...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:24"]

Käsittämättömän tyhmää porukkaa vastaajia. Sympatiani ap:lle ja reklamaatioon käyttäisin yhden aiemman esittämää fiksua kirjett

[/quote]

No ap ei enää vaivautunut vastaamaan, mutta perustelepa sitten sinä se, miksi pitää tehdä reklamaatio, jos itse on kaupassa todennut rintaliivit hyviksi ja sitten ostanut ne. Edelleen kiinnostaisi tietää, että minkä virheen se myyjä tuossa nyt sitten oikein teki.

Vierailija
22/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:24"]

Käsittämättömän tyhmää porukkaa vastaajia. Sympatiani ap:lle ja reklamaatioon käyttäisin yhden aiemman esittämää fiksua kirjett

[/quote]

No ap ei enää vaivautunut vastaamaan, mutta perustelepa sitten sinä se, miksi pitää tehdä reklamaatio, jos itse on kaupassa todennut rintaliivit hyviksi ja sitten ostanut ne. Edelleen kiinnostaisi tietää, että minkä virheen se myyjä tuossa nyt sitten oikein teki.

[/quote]

Sama kun ruokakaupassa menisi myyjältä kysymään, että mistä löydän laktoosittomia keksejä ja sitten saa paketin niitä, ostaa ja lähtee tyytyväisenä kotiin. Ja sitten kotona huomaa, että niiden pitikin olla gluteenittomia...myyjä perkele kun myi väärän keksilootan, teenkin reklamaation.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valittanut kaupassa VAIN ympärysmittaa, niin eihän silloin tuoda myös kuppikokoa isompia liivejä, vaan samankoisella kupilla. Tässä tapauksessa ei ole mitään tekemistä rinnakkaiskoon kanssa, ja toivon että hyvä ap sen myös ymmärtäisi. Eri asia jos olisi molemmissa ollut vikaa, sekä kupissa että ympärysmitassa, mutta näinhän ei ollut. Ei se asiakaspalvelijakaan mikään ennustaja ole. Ja jos ne oli hyvät kaupassa, ja tuntui hyvältä, niin miksi ihmeessä menet vielä renklaamaan olkaimia ym, jos nekin tuntui olevan kaupassa ok.  Mä ainakin itse myyjistä huolimatta laitan olkaimetkin kohtaalleen, koska ne vaikuttavat myös kuppiin.

Vierailija
24/52 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:56"]

Tietty. Joku sanoi, että 70H rinnat on isot, mutta ei ne ole. Itselläni on 65G ja jonkun mielestä ne ovat isot, mutta ei ne ole vaan ihan sopivat kroppaan nähden. Ja hoikka olen.

[/quote]

Samaa mieltä! Mulla kuppikoko 70E (liiviliikkeessä mitattu oikein) eikä nää oikeasti mitkään jättimäiset ole. Sopivat hoikkaan kroppaani oikein hyvin! 

[/quote]

Sama täällä! Mulla 65G tai esim. Lindexistä 70E eivätkä ole mitkään hervottoman isot vaan ihan sopusuhtaiset. Toki isommat kuin keskiverrot, mutta ei mitkään superhinkit!

Vierailija
25/52 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 22:06"]

Jos on valittanut kaupassa VAIN ympärysmittaa, niin eihän silloin tuoda myös kuppikokoa isompia liivejä, vaan samankoisella kupilla. Tässä tapauksessa ei ole mitään tekemistä rinnakkaiskoon kanssa, ja toivon että hyvä ap sen myös ymmärtäisi. Eri asia jos olisi molemmissa ollut vikaa, sekä kupissa että ympärysmitassa, mutta näinhän ei ollut. Ei se asiakaspalvelijakaan mikään ennustaja ole. Ja jos ne oli hyvät kaupassa, ja tuntui hyvältä, niin miksi ihmeessä menet vielä renklaamaan olkaimia ym, jos nekin tuntui olevan kaupassa ok.  Mä ainakin itse myyjistä huolimatta laitan olkaimetkin kohtaalleen, koska ne vaikuttavat myös kuppiin.

[/quote]

Mutta kun se kupin koko ei ole enää sama jos ympärysmittaa pienennetään.

-ohis

Vierailija
26/52 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:11"]

No huh, en silti ymmärrä. Jos ap on normaalipituinen ja painaa nyt vaikkapa 60 kg, hänellä on siis 100-kiloisena ollut rintsikoiden ympärysmitta 75. Vertailun vuoksi, minun sukulaiseni on 168 cm ja 100 kiloa, ja hänellä on rintsikoiden ympärysmittakoko 110. Pienemmät erot voi ymmärtää koska ihmiset ovat hyvin erilaisia muodoiltaan, mutta miten noin suuri ero voi olla mahdollinen?

(Jos ap on erityisen pitkä, pientä ympärysmittaa on vieläkin vaikeampi ymmärtää, koska pidemmät naiset ovat yleensä myös leveämpiraamisia.)

[/quote]

No tuskinpa ap vuosi sitten edelliset liivinsä osti. Minäkin olen laihtunut vuoden sisään "vain" 15 kg ja tässä välissä on pitänyt ostaa jo monet pienemmät liivit! Ja suhteessa kuppikoko tosiaan on kasvanut! (ei sillä kun tissit on jotenkin "tyhjät" nyt)

Ap, jos käy täällä vielä näitä lukasemassa, niin riippuu tosi paljon myös mallista noi kuppikoot, muistat sitten vaan ensi kerralla hyppiä ja hytkyä siellä kopissa että tissit varmasti kupissa pysyvät. Se on välillä tosi arpapeliä nuo kuppikoot, Sokokselta saa myös yleensä asiantuntevaa apua ja siellä paremmin kokoja kuin just esim. Lindexillä, kannattaa käydä tsekkaamassa sieltä! 

Vierailija
27/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin... Olisikohan järkevämää olla yhteydessä liikkeeseen ja tehdä asiallinen reklamaatio asiasta? Mielummin niin, kuin että jakaa vitutustaan tällä palstalla eikä tee mitään konkreettista asian hyväksi.

Ja huom: asialliset reklamaatiot saavat aina hyvän vastaanoton, räyhäämisellä ei pitkälle pötki.

Vierailija
28/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niillä palautusoikeus!

Ja tsemppiä vaan laihdutukseen! Ei taida oikein putkeen mennä, jos kupit on vielä H-tasoa. Suurin osa niistä on rasvaa, yäk. Norm. kuppikoko on B, siinä sulle tavoitetta!

Vierailija
29/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran itse olit sovittaessa samaa mieltä, että hyvin istuu, niin miten on myyjän vika että ei sitten istukaan? Olisko helpottanut, jos olisi tullut sinne koppiin kokeilemaan niitä sun kanssa vai...?

Vierailija
30/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:05"]

Ja tsemppiä vaan laihdutukseen! Ei taida oikein putkeen mennä, jos kupit on vielä H-tasoa. Suurin osa niistä on rasvaa, yäk. Norm. kuppikoko on B, siinä sulle tavoitetta!

[/quote]

Itseasiassa kuitissakin lukee että palautusoikeutta ei ole!

Ja olen kahta kiloa vaille normaalipainoinen eli ihan hyvin menee laihdutus, kiitos vaan :)

Ja siinä mielessä se mun mielestä on myyjän viak kun kai se nyt jrkikin sanoo että jos 75H otetaan yhtä pienempi koko niin se koko on silloin 70I ei 70H!

ap

Vierailija
31/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut Changesta joka kerta väärän kokoiset, vaikka myyjä olisikin keskittynyt. Jotenkin ne liivit vaan siellä kopissa tuntuu hyvältä päällä, vaikka vähän hyppisi ja kumartelisi, mutta jo yhden käyttökerran jälkeen huomaa, että kuppikoko on liian pieni. Jostain syystä olen mennyt tähän samaan lankaan monta kertaa (omaa tyhmyyttä!). Tai siis tuskinpa ne myyjät tahallaan vääränkokoista myyvät.

Toivottavasti saat vaihdettua oikean kokoisiin! Minä kävin mainitsemassa, että nämä ostamani liivit olivat liian pienet, mutta ei myyjä tarjoutunut niitä muihin vaihtamaan (ja olin niin kiltti, etten osannut vaatia). Nyt olen Changesta ostanut oikean kokoiset, joita myyjä olisi varmaan liian isoiksi väittänyt jos olisi ne minun päälläni nähnyt. Satuin liikkeeseen aikana, jolloin oli paljon asiakkaita ja vähän myyjiä ja otin vaan hyllystä isompaa kokoa kuin tavallisesti. :)

Ps. Sinä jonka mielestä H-kuppi on järkyttävä rasvakasa ja B-kuppi on "tavoite"... huoh!

Vierailija
32/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Miksi kuppikoko kasvaisi, jos otetaan pienempi koko, selitäpä nyt tyhmälle.

Rinnatkin pienenevät laihduttaessa.

Vierailija
33/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain väärän malliset liivit Changesta. Ei vaihto- tai palautusoikeutta. Kiva firma...

Vierailija
34/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, I on isompi kuppi kuin H.

Kokeilepa vaikka luetella kirjaimet aakkosjärjestyksessä... A, B, C, D, E, F, G, H, ja mikä tuli sen jälkeen... no I.

Toisin sanoen I on isompi kuppikoko, ei pienempi.

Vierailija
35/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAXU HALI!!!! ihq daa

Vierailija
36/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis itsehän sinä päätöksen teit. Ja kukaan muu ei voi sanoa miltä ne tuntuu päällä.

Vierailija
37/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:12"]

Mitä? Miksi kuppikoko kasvaisi, jos otetaan pienempi koko, selitäpä nyt tyhmälle.

Rinnatkin pienenevät laihduttaessa.

[/quote]

No ap:lla taitaakin olla silikonit

Vierailija
38/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ostaa liivit jostain oikeasta liiviliikkeestä. change on halpisketju..

Vierailija
39/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

totah...b on aika pieni. miksi ole kateellinen ap:n uhkeasta povesta?

Vierailija
40/52 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

LOL :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä