Mitä se kertoo miehestä jos on ollut
Kommentit (50)
KAIKKI NÄKÖJÄÄN KELPAA tuolle miehelle. Itselleni ei kelpaisi koska on liian käytetty ja ajattelisin, että hänelle kelpaavat kaikki jotka vaan hänen kanssaan v iitsivät olla. Ja sekaantunut jopa pikkutyttöihin, äklöä!
Juokse, juokse, ennen kuin päädyt Ilta-lehden otsikoksi! Sarjanussija ja sarjapetturi ja aivan varmasti valehtelija, jollei muuta. Ehkä vielä tosiaan heikkoitsetuntoinen juoppo tms. mikä yhtä paha juttu. Mies ei osaa rakastaa ketään kuitenkaan ja pahaksi kaikille ja ihan itselleenkin. Tautipesä. Muuta ei ole tällä tarjottavana kuin krooninen tippuri ja kasa valheita. Ja ehkä nyrkki.
Tykkää naisista ja seksistä. Paljon.
Eipä muuta kuin tykkää seksistä ja seuraa on hyvänlaisesti ollut saatavilla.
Ei taida olla ihan "normaali" Miksiköhän tekee niin? Olisi mielenkiintoista tietää.
Helppo, ellei jopa varma. Pakko olla jotakin sellaista, mistä naiset pitävät. Paitsi tietysti, jos on ollut maksullisten kanssa.
Täytyy olla jokin syvempi syy kuin että tykkää naisista&seksistä.
Ei ole ollut kykyä tai halua parisuhteeseen. Sen sijaan naisia osaa näköjään iskeä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:08"]
Täytyy olla jokin syvempi syy kuin että tykkää naisista&seksistä.
[/quote]
Miksi? Jos tarjontaa riittää, niin miksei sitä ottaisi? Miksi se vaatii syvemmän syyn?
Ryhtyisitkö itse parisuhteeseen tälläisen miehen kanssa?
On tosi komea, ruskeat silmät, 185cm, hurmaava.
Mutta pelkään että se on miehen "luonto" jatkaa samaa rataa suhteessakin.
Huomioitavaa on että tytöt olleet lähinnä parikymppisiä, itse hän on siis 35v
-ap
viitisen naista vuodessa, jos jutut pitävät paikkansa. aika monta aloitetta on tehnyt elämänsä aikana, kun otetaan huomioon montako pitää tehdä yhtä onnistunutta kohti.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:14"]
-ap
[/quote]
Missä se muka noita parikymppisiä kohtaa?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:14"]
-ap
[/quote]
En ryhtyisi. En kykenisi kunnioittamaan tuollaista ihmistä. Niin ymmärrettävää kuin onkin tykätä seksistä ja kauniista naisista, niin en vain voisi arvostaa miestä, joka on noin helppo. Mä tykkään erittäin vaativista ja valikoivista tapauksista.
Paneeko kaikkea mikä liikkuu...
No enemmän ehkä ratkaisee onko mies koskaan ollut kunnon parisuhteessa ja onko ollut silloin uskollinen?
Ja paneeko paljaalla menemään eli onko sextauteja?
Niin ja vähän minua ainakin tökkisi jos mies tuollaista tietoa itsestään jakaa eli onko jotain egobuustia eli eikö nuo tarkat luvut olisi paras pitää omana tietona puolin ja toisin.
Hänellä on myös tytär 20v tytön kanssa. 3v eli tuo tyttö oli 16v tullessaan
raskaaksi.
Kun kysyin seksitaudeista, sanoi ettei ole, vaikka ei ole koskaan ollut testeissä.
-ap
Rehenteleekö kaikille...olen ollut 100 kaksikymppisen naisen kanssa sillai ;) Se jo kertoo paljon miehestä!
Jaa että teinitkin kiinnostaa...juu ei kiitos ainakaan minulle moista ukkoa yöks!
Teot kertovat enemmän kuin sanat.
Ja menneisyys ennustaa yleensä tulevaa käytöstä, joten..suosittelen myös
JUOKSE!