Mitä se kertoo miehestä jos on ollut
Kommentit (50)
Itse tunnon 19-vuotiaan miehen, jolla on tällä hetkellä 50-60 panoa. Tuohon 30 ikävuoteen mennessä on varmaan jo reippaasti yli 100 jos noin jatka. Mies on tietääksenin kerran käynyt maksullisella, muuten vaan tuikkailee sinne tänne, ilmeisesti joku kilpailu kavereiden kanssa. miehelle myös syntyi juuri lapsi, jonka äidin siis on nähnyt kerran silloin kun lapsi pantiin alulle. Eli, jos tapaisin 30-v äijän jolla yli 100 panoa, niin varmistaisin ennen mitään että onko tauteja ja onko lapsia maailmalla.
Kuka nyt todellisia määriä kertoo.
Saastainen mieshuora, joka pettää heti kun tilaisuus tulee. Tauteja ym. Kannattaa välttää, koska tod.näk. psykopaatti, jos vielä odottaa naiselta perinteistä käytöstä ja säännöt ovat sitten muita varten ennen kuin herralle itselleen. Valehtelija ainakin.
Ihmettelen, että joku jaksaa laskea kaatojaan. Itse en ole laskenut, enkä tiedä monenko kanssa olen olut. Miksi määrä pitäisi tietää..
Olennaisempaa kuin 100 naista on reipas alkoholinkäyttö ja taipumus suuttua silmittömästi, kun yrität aloittaa keskustelua tutustuaksesi hänen ajatuksiinsa.
Olet oikeassa, hänet on syytä unohtaa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:20"]
Olen saman ikäinen miehen kanssa.
Hän hermostuu aika pienestä, lähtee ovet paukkuen ja on todella vaikeata
hänen pyytää anteeksi.
Kun kysyelen syitä lukuisiin naisiin, hän sanoo, "olen yhtä koulutettu kuin sinäkin" ??
Tuo lapsi 20v tytön kanssa. Tyttö kuulemma lähestyi häntä. Kysyin, etkö voinut sanoa, ei, kieltäytyä. Suuttui silmittömästi.
Kovasti haluaisi lapsia minunkin kanssa heti..
Alkoholi. Hänellä paljon kavereita, käy risteilyillä, ulkona poikien kanssa, että...
Mietin aina, onko hän iskenyt taas tyttöjä..ehkä hänet viisainta unohtaa.
-ap
[/quote]
noh, kyllä jos miehellä on sata kumppania ollut niin huorahan se on.
Jos se yhäkin pistää kaiken maailman kurjuuden sen piikkiin että on 20v menettänyt traagisesti "elämänsä rakkauden" niin JUOKSE.
Onhan se varmasti ollut hirveää. Mutta siitä on toista vuosikymmentä! Ja jollei mies koe jotain äkkivalaistumista, niin en näe miksi se muuttaisi käytöstään. Tuollaisen jossittelun taakse on kovin helppo paeta. (Hänen elämänsä olisi ollut niin ihanaa, jos...)
Ja eniten mua huolettaa se alkoholinkäyttö. Siinä sulla sitoutumiskammoinen päihdeongelmainen, olkoon se muuten miten ihana tahansa.
Kannattaa paeta vielä kun voit, Ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Voisi olla jopa narsistisia piirteitä ja kun tutustut asiaan tajuat kuinka helvettiä elämäsi voisi olla ja mies ei muutu. Löydät paremmankin, älä ota häntä!