Mitä se kertoo miehestä jos on ollut
Kommentit (50)
Ei rehentele, vastasi kun kysyin.
Pelkään ettei kunnioita naisia tai kykene parisuhteeseen.
-ap
No minusta kertoo enemmän niistä 100 naisesta.
Muttta jos suhteeseen alat, niin ei ihan hirveästi kannana pihtailla.
Se kertoo, että mies on tämän luvun sulle kertonut. Sitähän sä kysyit.
Ja herrasmies ei kerro.
Mies ei vaikuta potentiaaliselta aviomiesainekselta, tuskin hänestä on poikaystäväksikään, olkoon vaikka kuinka komea.
Noin 5 naista vuodessa ei ole paljon, mutta nuo miltei alaikäiset tyttöystävät epäilyttävät. Vaikuttaa kaikkinensa ainakin sitoutumiskammoiselta ja muutenkin hieman lapsenomaiselta. Vain typerykset uskovat, ettei heihin voi tarttua tautia eikä heidän sen takia tarvitse käydä testeissä tai käyttää kondomia.
Todennäköisesti taustalta löytyy muitakin ongelmia. Usein nuo lapsimiehet ovat pahasti alkoholisoituneita ja muutenkin kieroon kasvaneita.
Sinuna etsisin jonkun toisen poikaystäväkseni.
Kuulostaa kaikkineen törkeältä tapaukselta, en ottaisi.
-mielestäni saatainen
-kaikki kelpaa
-epäluotettava
-jotain häiriötä tunteissa
-seksiaddikti
En vaan tuollaista haluaisi rakastella, en rakastaa enkä kunnioittaa.
Hän menetti 20v onnettomuudessa tytön johon oli rakastunut.
Se muka syynä näihin lukuisiin naisiin, kun olen kysellyt. Enpä tiedä..
-ap
Siis saastaine ei saatainen, vikka varmaan on saatanallinenkin :)
Toi nyt ei ole mikään ihme, että naisia on paljon, jos on ollut valtaosan elämästään sinkkuna. Jos on vaikka 15-vuotiaana mennyt poikuus, niin siinä on 20v tullut touhuttua. Eli vaikka olisi ollut vain yksi nainen vuodessa, olisi tuo naismäärä jo 20kpl.
Mutta se, että mies on pannut 16-vuotiasta 31-vuotiaana on se, mikä mua tossa oksettaa. Toki ihan laillista touhua, mutta normaalin 3-kymppisen mielestä teinitytöt on ihan lapsia (vaikka saattavat jopa olla kivoja katsoa, niin ei niihin AIKUISET koske).
Ja toinen mikä tökkisi on se, että ei ole koskaan käynyt testeissä ja silti väittää olevansa tauditon. Todistetusti kuitenkin ainakin kerran vedellyt paljaalla menemään. Ei siis niinkään se, että ONKO niitä tauteja vai ei, vaan se, että on niin edesvastuuton, että VÄITTÄÄ ettei ole vaikkei todellakaan voi tietää.
Noiden kahden syyn takia olisin valmis myös vetämään johtopäätöksen, että kyseessä on teinin tasolle jäänyt pikkupukki, joka ei koskaan tule olemaan uskollinen, koska pakko on todistella itselleen aina välillä, että sitä nuorta lihaa irtoaa edelleen.
Jos on aloittanut seksielämän vaikka 16-vuotiaana ja on nyt 35, niin 100 jaettuna 19 on noin 5 naista vuodessa. Ei nyt mikään järkyttävän iso luku.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:44"]
Hän menetti 20v onnettomuudessa tytön johon oli rakastunut.
Se muka syynä näihin lukuisiin naisiin, kun olen kysellyt. Enpä tiedä..
-ap
[/quote]
Aikamoinen selittelijä on, ei menisi minulla läpi tuollainen "puolustus". Ole varovainen tuollaisen törkypesän kanssa, minulle tulisi mieleen aina häntä suudellessa kuinka monen naisen tussua on imenyt, hyi!
Ei välttämättä kerro yhtään mitään muuta kuin ettei oikeaa naista ole vielä löytynyt. ottaen huomioon että vuodessa on 365 päivää, mies on 35 vuotias, niin onko naisten määrässä jotain kummallista?
Itsekin olen tapaillut elämäni aikana yli 100 miestä, enkä ole edes 30 vuotias vielä.
Sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt. Helpoksi en itseäni sanoisi
En ryhtyisi mihinkään vakavaan suhteesee moisen miehen kanssa. Kyseessä naistenmies, joka ei tule oppimaan ikinä parisuhteeseen kuuluvaa yksiavioisuutta, jos on vielä 35-vuotiaana tuollainen panomies.
Onko koskaan seurustellut, lyhyttäkään aikaa?
Sinänsä tuo seksikumppanien määrä ei ole ihan hirmuinen, jos todellakin kuvitellaan että seksin on aloittanut 15-vuotiaana. Siitä on 20 vuotta aikaa joten se ei tosiaan ole kuin 5 kumppania vuodessa, mikä ei ole kovin paljon.
Itse olen 32-vuotias nainen, ja aloitin seksin vasta 20-vuotiaana. Sen jälkeen kymmenessä vuodessa mulla oli noin 40 seksikumppania. En seurustellut, joten enimmäkseen nuo oli yhden yön suhteita. Mutta neljä kertaa vuodessa ei mun mielestä ole kovin paljon. Eikä mulla ainakaan ole mitään syvempää syytä, totta kai halusin seksiä joskus mutta parisuhdetta ei löytynyt. Otin sitten seksin sieltä mistä sitä helpolla sai :)
Tietysti sinänsä tuo voi olla huolestuttaa, että kyllä mulla tahti hiipui mitä lähempänä kolmekymppiä oli, ei vain jaksanut lähteä baariin eikä kasuaali seksi tuntunut niin hyvältä enää. Eli jos edelleen jatkaa samaa tahtia niin vähän ihmettelisin, mutta toisaalta naiset ja miehet on kai erilaisia... :)
En näe miestä naistenmiehenä, mutta sitoutumiskammoisena kyllä. Joku itsetunto-ongelma tai perversio ajaa nuorten tyttöjen luo. Oletko sinäkin nuori vai miehen kanssa samaa ikäluokkaa? Jos olet jo yli 30 v, miten mies osaa vuorovaikutuksen kanssasi? Onko muuten raha-asiat kunnossa ja ei mt - tai päihdeongelmaa?
Tuollaista miestä on aika helkkarin vaikea saada pidettyä tyytyväisenä suhteessa. Et pysty vuodesta toiseen tarjoamaan hänelle parikymppistä tuoretta lihaa, seksiä useasti ja päivittäin, ennen kaikkea et pysty antamaan hänelle yhä uudelleen sitä onnistuneen valloituksen tunnetta. Siis et ainakaan itse. Ja tuskinpa haluat niitä parikymppisiä (tai alle) pimuja apuun..
Olet törmänyt kylän kimppakulliin. Toivottavasti oli sen arvoista
Olen saman ikäinen miehen kanssa.
Hän hermostuu aika pienestä, lähtee ovet paukkuen ja on todella vaikeata
hänen pyytää anteeksi.
Kun kysyelen syitä lukuisiin naisiin, hän sanoo, "olen yhtä koulutettu kuin sinäkin" ??
Tuo lapsi 20v tytön kanssa. Tyttö kuulemma lähestyi häntä. Kysyin, etkö voinut sanoa, ei, kieltäytyä. Suuttui silmittömästi.
Kovasti haluaisi lapsia minunkin kanssa heti..
Alkoholi. Hänellä paljon kavereita, käy risteilyillä, ulkona poikien kanssa, että...
Mietin aina, onko hän iskenyt taas tyttöjä..ehkä hänet viisainta unohtaa.
-ap
Jos on kyseessä uusi suhde, ja nyt jo mies paiskoo ovia, niin jo se kertoo jotakin miehen kypsyydestä.
Kannattaa unohtaa tuo mies.
Herää kysymys miksi haluaa nyt seurestella sinun ikäisen kanssa
jos vain 20v tyttöjä naiskennellut aiemmin?!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:23"]
Hänellä on myös tytär 20v tytön kanssa. 3v eli tuo tyttö oli 16v tullessaan
raskaaksi.
Kun kysyin seksitaudeista, sanoi ettei ole, vaikka ei ole koskaan ollut testeissä.
-ap
[/quote]En koskisi tuollaiseen ukkoon.