nordea verkkopankki
mulla ei toimi nordean verkkopankkitunnukset. Onkohan ihan yleinen ongelma?
Kommentit (31)
Jos tekninen häiriö tunnetaan, niin ihmetyttää, miksei asiasta tiedoteta mitään ettei tarvitsisi ihmisten ihmetellä, miksei pankkiin kirjautuminen onnistu.
Toimii osittain. Sisään pääse, mutta esimerkiksi erääntyviä laskuja katsellessa antaa ilmoituksen järjestelmähäiriöstä.
Minä en edes pääse kirjautumistilaan Nordean verkkopankkisivulta. Ei auta mitkään temput, joita IT ammattilaisena osaan tehdä. Kirjautumis ikkuna on näkyvillä muutaman sekunnin ja katoaa. Perkele, että vituttaa koko Nordean pankki!!!!
Helkkari, näin pari yötä sitten unta että tilini oli hakkeroitu ja siellä oli kymppi jäljellä.
t: Hermostunut Nordean asiakas
Täällä toimii ihan hyvin.
(tää ketju tosin aloitettu jo vuosi sitten, joten tänhetkiset ongelmat ei liity mitenkään aloitukseen)
Sama juttu, tätä tapahtuu suht usein. Ja tosiaan herjaa että tunnarit ei täsmää, ei siis ilmoita että vika heidän päässä. Pitäisi tehdä kiireellinen tilisiirto...
Onko muilla tänään samaa ongelmaa? Yritin maksaa laskua ja näppäilin tunnusluvun oikein tasan tarkkaan, silti väitti, että on väärä ja en pääse pankkiin ollenkaan sisälle. Noh, jos tili on lukossa niin kai se huomenna sitten toimii. Mutta vannoisin, että näppäilin oikean luvun jo ihan alussa.
Mä yritän maksaa laskuja. Aina sama teksti ”jokin meni vikaan - yritä uudestaan”. Läppärillä onnistui ja vanhalla tunnuslukukortilla. Älypuhelimella ei.
Soitin asiakaspalveluun ja on tunnettu tekninen häiriö verkkopankin tunnistautumisessa.
kehottivat kokeilemaan aamu 9 jälkeen uudelleen, vaikka vikaa korjataan koko ajan.