nordea verkkopankki
mulla ei toimi nordean verkkopankkitunnukset. Onkohan ihan yleinen ongelma?
Kommentit (31)
Ei mullakaan! Herjaa koko ajan vaan, että "tunnusluku ja käyttäjätunnus eivät täsmää" tms. Soitin 010-alkuiseen palvelunumeroon ja laitoin sieltä määrätyn tunnusluvun. Siltikään ei toimi. Nyt en enää pysty soittamaan ko. numeroonkaan.
Varmasti joku isompi vika siellä siis.
eli ei siis toimi jollain toisellakaan? Pitäis päästä laskuja maksamaan NYT
On. Nordean koodintiedustelunro myös tukossa. Vaikka pääsisikin läpi, niin järjestelmä väittää että oma tunnusluku ei ole oikea.
Mulla toimi aikasemmin päivällä ihan hyvin.
En tiedä, onko tämä nyt vain ihan sattumaa, mutta minä sain uudet tunnusluvut jokin aika sitten ja ne tulevat käyttöön huomisesta alkaen. Oletteko te muutkin saaneet uusia tunnuslukuja?
Ehkä he siellä päivttävät ohjelmia niiden takia.
Ei toimi ei. Ja tiedotusta ei näy missään :(
juu ei toimi, koodintiedusteluautomaatti sanoo järjestelmähäiriöö ja as.palveluun ei pääse läpi...
Siis MIKSI niitä laskuja pitää tähän aikaan maksaa? Tietysti siksi, että pääsee nurisemaan.
Ja ei pankki mitään "ohjelmia päivitä" SUN tunnuslukulistan takia :D Muutenhan näitä "päivityksiä" olis joka päivä ja useita!
Rauhottukaa, eiköhän aamulla toimi.
Ei toimi täälläkään. Jossain saisivat ilmoittaa jos päivityksiä tai vastaavia tekeillä..
Sama juttu. Riippuen mitä yhteyttä kokeilee, niin väittää. että tunnus ja salasana ei täsmää, tai sitten tulee joku järjestelmävirhe. Tuosta ekasta hämääntyneenä kokeilin sitä sivuilla annettua palvelunumeroa, josta saa seuraavan tunnuksen numeron, mutta sieltäkin tuli ilmoitus järjestelmävirheestä. Täällä valitetaan samasta:
Joo ei toimi, ei varayhteyskään ja puhelin numero johon voi soittaa 24h ilmoittaa teknisestä ongelmasta. Ja tästä palvelusta me joudumme sitten joka kk maksamaan.... että sillai.
Ei toimi ei. Ei oma eikä miehen. Eikä mitään tiedotusta...
Jep laittoivat uudet tunnusluvut kortille. Ja jotkut laskut verkkopankissa ei olleet menneet ja palautuneet.
just ton takii (+pankkimaksut) vaihdoin pankkia
Ei toimi täälläkään! Ja asiakaspalvelukin kuulostaa omituiselta. Ei pääse ees jonoon vaan tiputtaa linjoilta. Outoa.
Hei!
Varmaan yleinen vika. Herjaa, että käyttäjätunnus ja salasana virheellinen. Tai teknistä vikaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 22:54"]
Ja ei pankki mitään "ohjelmia päivitä" SUN tunnuslukulistan takia :D Muutenhan näitä "päivityksiä" olis joka päivä ja useita!
[/quote]
En minä niin luullutkaan :). Et tainnut itse ymmärtää minun viestiäni. Ihan vain heitin ajatuksena, että liittyisikö tunnareiden muuttaminen noihin ongelmiin. Nimenomaan ei tarvitsisi päivittää jatkuvasti, jos lähettävät suurelle joukolle asiakkaita uudet tunnarit samoihin aikoihin. Mutta ehkä mitään päivittämistä asiaan liittyen ei ole olemassakaan.
Toki tiedän, että ihmiset käyttävät eri määrän tunnareita riippuen laskujensa määrästä. Itse olen saanut uusia numeroita viimeeksi elokuussa 2011, eli kaksi vuotta sitten. Joku toinen ehkä kuluttaa numeronsa puolessa vuodessa.
-Nr.7-
ovat tiedottaneet ainakin kortin omistajia uusista tunnusluvuista.
ei toimi täälläkään. puhelinpalvelu tyrkyttää koko ajan käyttöön tunnuslukua nro 80.
tuntuu olevan