NOLO! Tää kyllä kuuluis siihen "bloggaajien mekamokat"-ketjuun..
http://blogbuzzfin.blogspot.fi/2013/07/behind-scenes.html
Vai lukeeko tääll kukaan ees tota Siljan blogia?
Naurettavaa :D
Kommentit (28)
No onhan tuo nyt paljon nolompaa, kuin se että Pipsa on sanonut olevansa allerginen kissalle ja sitten hankkiikin kissan tai tekee rahkan kattilaan. Nuista asioita jaksetaan täällä jauhaa, ja siitä että Xenialla on joka kuvassa sama ilme. Mutta ei sitten mistään muusta, OK! :D
Ja onhan täällä päivitelty sitäkin, että joku on ottanu silarit eikä oo voinu myöntää sitä blogissa. Sama asia. Joku on ottanu auto-lainan/rahotuksen, mikä on normi juttu varsinki tuon ikäisillle, MUTTA ei voi myöntää sitä, vaan väittää vieläkin että täysin oma auto :).
No, puhutaanpa tästä eteenpäin sit OMK:n huoneiden vaihdoista tai Xenian Nelly-kollaaseista, nehän ne vasta mielenkiintoisia onkin, voi että!! :D
Kunhan vain jaoin tuon tännekkin, kun itseä huvitti tuo juttu, mutta näköjään muita ei, täällä taitaaki olla niin paljon Siljan nuoleskelijoita :P
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:32"]
Ööööö...joku nobody väittää että poikaystävä on maksanut itse autonsa vaikka onkin todellisuudessa ottanut lainaa auton varten... ja missä se mekamoka oli?
[/quote]
Kyllä se laina pitää ihan itse maksaa, jolloin tulee se autokin itse maksettua. Vai mitä asuntovelalliset? Kuka teidän asumisenne maksaa.
[/quote]
Heh, ootko kuullut leasing autoista? Sillai ne monet hankkii hienot ja kallit autonsa, eivätkä missään vaiheessa maksa itse autoa, käytöstä vaan. Eihän sitä tuossakaan tiedä, vaikka olisi sopparilla.
[/quote]
Mut sanooko monetkaan omistavansa itse sen leasing auton...?
[/quote]
No ei varmaan, mut miten se tähän liittyy? Kommentti oli tuohon, kun joku totesi, että auto maksetaan jokatapauksessa itse, joko heti tai sitten lainaa lyhentäen.
[/quote]
Ihan sama mut vale kun vale, se liittyy just tähän ja on moka. Kuka enää uskoo, et toi bloggari olis rikas tai sen poifrendi.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:43"]
No onhan tuo nyt paljon nolompaa, kuin se että Pipsa on sanonut olevansa allerginen kissalle ja sitten hankkiikin kissan tai tekee rahkan kattilaan. Nuista asioita jaksetaan täällä jauhaa, ja siitä että Xenialla on joka kuvassa sama ilme. Mutta ei sitten mistään muusta, OK! :D
[/quote]Ai missäs vaiheessa Pipsa on ollut allerginen kissalle? Mun mielestäni se oli vain jollekin siitepölylle allerginen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 15:38"]
[/quote]Ai missäs vaiheessa Pipsa on ollut allerginen kissalle? Mun mielestäni se oli vain jollekin siitepölylle allerginen.
[/quote]
No en minä voi tietää, oon vaan täältä lukenu niin, mutta en oo asiaan sen kummemmin perehtyny, koska ei ole kiinnostanut :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 15:48"]
[/quote]
No en minä voi tietää, oon vaan täältä lukenu niin, mutta en oo asiaan sen kummemmin perehtyny, koska ei ole kiinnostanut :D
[/quote]No sen verran taitaa kiinnostaa että levittää sitten ihan väärää tietoa. Eipä silti, en usko mitään mitä näillä sivustoilla kerrotaan ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 15:48"]
[/quote]
[/quote]No sen verran taitaa kiinnostaa että levittää sitten ihan väärää tietoa. Eipä silti, en usko mitään mitä näillä sivustoilla kerrotaan ihmisistä.
[/quote]
Kuka on levittäny ja mitä? Sanoin vain, mitä olen täältä lukenut ;)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:32"]
Ööööö...joku nobody väittää että poikaystävä on maksanut itse autonsa vaikka onkin todellisuudessa ottanut lainaa auton varten... ja missä se mekamoka oli?
[/quote]
Kyllä se laina pitää ihan itse maksaa, jolloin tulee se autokin itse maksettua. Vai mitä asuntovelalliset? Kuka teidän asumisenne maksaa.
[/quote]
No eihöhän tässä ollu se juttu, että väitetään, että ei olla lainalla ostettu, mutta sitten onkin. Typerää esittää jotain muuta. Autolainassa ei ole mitään hävettävä. Noloa ruveta salailemaan tommosta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:37"]
Mut sanooko monetkaan omistavansa itse sen leasing auton...?
[/quote]
Sanoo. Eivät kuollakseenkaan haluaisi myöntää, että eivät ole itse autoa ostaneet. Ja sitten kun ottavat uuden leasingsopparin, niin "laitettiin auto vaihtoon".