Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ennen menkkojen alkua alat käyttämään siteitä?

Vierailija
04.08.2020 |

Mä rupean käyttämään pikkuhousunsuojia heti menkkaoireiden ilmaantuessa, kun vatsaan rupeaa esim sattumaan. Joskus joudun käyttämään viikonkin pikkuhousunsuojia, joskus vaan muutaman päivän.
Kuitenkin haluan käyttää niitä varmuuden vuoksi, ettei vahinkoa satu. ;-)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopäivänä 28 laitan pienimmän siteen ja pidän niin kauan, että menkat alkaa. Joskus samana päivänä, joskus viikon päästä. Pikkuhousunsuojia käytän runsaan valkovuodon takia menkkojen loputtua siihen asti, että on kiertopäivä 28.

Vierailija
22/24 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pikkuhousunsuojia muutama päivä ennen oletettuja menkkoja, koska mulla ne on vähän epäsäännölliset eikä ole mitään ennakkomerkkejä, joten en voi tietää milloin pöksyihin ilmestyy se alkutuhru. Samoin käytän menkkojen loppuvaiheessa pikkuhousunsuojia. Muuten en käytä ollenkaan. Kierron keskivaiheilla mulla on 1-2 päivän ajan runsaampi valkovuoto, mutta silloin vaihdan alushousut tarvittaessa, koska en halua käyttää jatkuvasti pikkuhousunsuojia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kun kuukautiset alkavat. Seuraan kuukautiskiertoa tietyllä sovelluksella ja se ennustaa kuukautisten alkamisen melko tarkasti, eikä vuoto ole alussa onneksi runsasta niin ei tule vahinkojakaan, yleensä tulee vain hieman verta paperiin vessassa käydessä.

Vierailija
24/24 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun huomaan menkkojen alkaneen. tai en sittenkään. en käytä siteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi