Tää ois niin mun tuuria;(
Kohta neljä vuotta ollaan oltu ilman ehkäisyä ja lasta ei vaan ole kuulunut. Tosin ei kyllä olla myöskään käyty missään tutkimuksissa, kun on ajateltu, että tulee jos on tullakseen, mutta sen vuoksi ei mihinkään hoitoihin mennä.
No nytpä sitte juhannuksena oltiin isommalla porukalla tuttujen mökillä, jossa mieheni veti heti aatonaatosta alkaen ryyppyn päälle ja silloin kun ei ryystänyt, niin makasi sammuneena ja rapuloissaan meille varatussa aitassa.
Miehen örvellyksestä suuttuneena ja itsekin pikku huppelissa erehdyin sitte tuttun miehen kanssa yösaunaan ja sinnehän me jäätiin, saunakamariin ja vasta aamulla kömmittiin puolisoittemme viereen... Kauhulla tuossa juuri tajusin, että mullahan on menkat jo viikon myöhässä. Mitä jos tässä onkin käynyt niin???
Kommentit (46)
Pidä lapsi ja jatka normaalisti, jos tuo vieras mies nyt ei ihan neekeri ole. Tehän olette yrittäneet vauvaa 4 vuotta. Ehkä miehesi ei saa lapsia.
Jossain cityn palstoilla aikoinaan oli vähän saman tapainen keissi mutta siinä ei muistaakseni ollut päihtymystä lieventävänä asianhaarana. Kaikki komppasivat täysillä kommentoijaa, joka sinun tapauksessasi nytkin sanoisi samaan tyyliin jotensakin näin että sen jälkeen jos testin tulos on positiivinen, pakkaat kimpsusi ja kampsusi hissun kissun ja häivyt mitään selittelemättä jonnekin hevon vittuun yhteystietojasi jättämättä ja mitään entistä elämää kaipailematta.
Huhhuh, ap:tako tässä pitäisi sääliä? Minua säälittää ap:n mies, joka on erehtynyt moisen naisen kanssa lähtemään pitkään suhteeseen ja vielä yrittämään perhettä. Humala on toiseksi huonoin tekosyy pettämiselle mitä tiedän, huonoin tekosyy on "meillä ei ole ollut seksiä niin ja niin moneen kuukauteen/viikkoon/päivään/vuoteen".. Miesparka. Toivottavasti saa kuulla tapauksesta ja pääsee pettäjä vaimokkeesta eroon.
Mä oon niin kateellinen sulle, jos oot raskaana. Mäkin tekisin noin jos voisi olla varma, et siitä tulis raskaaks ja jos en pelkäis tauteja. T: Melkein 6 vuotta lasta yrittänyt.
No huh huh! Voi sua naisraukkaa ap. mitä juhannussekoilua oot mennyt kännissä tekemään. Tottakait sä kuitenkin pidät vauvan, jos nyt pieniinpäin oisit.?
Ei kuitenkaan niin pahaa, ettei myös jotain hyvää. Samallahan tossa selviäis sekin, miksi et ole tullut raskaaksi aiemmin miehellesi, koska vika ei mitä ilmeisimmin ole ollut ainakaan sussa. Koska aiot uskaltaa testata?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:21"]
sokeat taas vastailee toisilleen
[/quote]
Tai sitte eivät yksinkertaisesti ymmärrä lukemaansa.
Toivottavasti lapsi tulee isäänsä! Äitiä kun ei ole järjellä varustettu...provo saa aina palkkansa :)
Näin ulkopuolelta katsoen sinullahan on ollut hyvä tuuri kun sait spermanlahjoittajan. Miehelle ei kannata kertoa, se pilaa kaiken. Kyse on vain siitä, miten itse kestät.
Mikä sun pointti oli? Ei kukaan terve ihminen aloita tuollaista ketjua vain näpäyttääkseen muille liiallisesta mielikuvituksesta...
Onnea ja voimia. Sulla on velvollisuus kertoa miehellesi ja tuolle toiselle miehelle.
Onnea. Kaikkihan päättyi parhain päin :) Nyt vain onnellisesti odottamaan, sinä ja "isä", ei nyt sille kannata mitään sanoa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 01:17"]
Noh, jutun juonihan on tietenkin niin, että ap on sammunut vieraan miehen kainaloon juhannuksena, eikä mitään panemista vieraan miehen kanssa ole edes tapahtunut. Omalle ukolleen on ollut raskaana, ja sitä tässä pohdiskelee. :DDD
Mistä lyödään vetoa, että ap tulee kohta kertomaan, kuinka typeriä te kaikki olette olleet, kun olette päästäneet jälleen ylivilkkaan mielikuvituksenne irralleen. Sitten minä nauran, ja paljon naurankin. Milloinkahan te oikein opitte? Aina lankeatte samaan halpaan.
Ohikulkija
[/quote]
Loistava oivallus ja saatatpa "Ohikulkija" olla hyvinkin oikeassa. Eihän ap. todellakaan aloituksessa kertonut mistään muusta, kuin siitä, että oli tutun miehen kanssa lähtenyt Juhannuksen mökkireissulla yösaunaan ja jatkoille saunakamariin. Seksistä ei sanottu mitään, joten ehkäpä siellä saunakamarissa onkin vain jatkettu naukkailua ja parantanettu mailmaa aamun pikkutunneille, jonka jälkeen ovat kömpineet omien kultiensa viereen.
Eihän ap. tuolla missään kohti myöhemminkään ole viitannut suoranaiseen seksiin. On vain ovelilla sananvalinnoillaan antanut meidän mielikuvituksemme vapaasti lentää.
Toivottavasti ap. tulet kertomaan meille totuuden.
[/quote]
Samaa mieltä. Aloittaja leikkii meidän mielikuvituksella ja hihittelee näitä teidän kommentteja lukiessaan.
Mies oli yhtä ällikällä ja iloissaan tästä alkaneesta raskaudesta, kun kerroin hänelle testin plussasta.
Entä mikä on totuus tuosta juhannusyöstä?
Kaikki aloituksessa kertomani on totta. Muu taas, kuten se pettäminen on teidän oman vilkkaan mielikuvituksenne tuotetta.
En myöskään sammunut kenenkään kainaloon sinne saunakamariin, vaan me pelkästään turistiin viiniä naukkaillen ja odotettiin aamunkoittoa mieheni vanhimman veljen kanssa. Juhannusyön sauna ja tuo aamuun asti valvominen on heillä ollut suvun tapana niin kauan kuin minä tiedän. Nyt vaan kaikki muut olivat siinä kunnossa, että me kaksin jouduimme pitämään yösauna perinnettä yllä.
Mielikuvitus on ihana asia, joka erottaa meidät eläimistä. Anteeksi, että harkiten sitä aloituksellani härnäsin. Tämä palsta on vaan sellainen, että se innostaa tuollaiseen pikku hullutteluun:).
# Ap.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:28"]
Mies oli yhtä ällikällä ja iloissaan tästä alkaneesta raskaudesta, kun kerroin hänelle testin plussasta.
Entä mikä on totuus tuosta juhannusyöstä?
Kaikki aloituksessa kertomani on totta. Muu taas, kuten se pettäminen on teidän oman vilkkaan mielikuvituksenne tuotetta.
En myöskään sammunut kenenkään kainaloon sinne saunakamariin, vaan me pelkästään turistiin viiniä naukkaillen ja odotettiin aamunkoittoa mieheni vanhimman veljen kanssa. Juhannusyön sauna ja tuo aamuun asti valvominen on heillä ollut suvun tapana niin kauan kuin minä tiedän. Nyt vaan kaikki muut olivat siinä kunnossa, että me kaksin jouduimme pitämään yösauna perinnettä yllä.
Mielikuvitus on ihana asia, joka erottaa meidät eläimistä. Anteeksi, että harkiten sitä aloituksellani härnäsin. Tämä palsta on vaan sellainen, että se innostaa tuollaiseen pikku hullutteluun:).
# Ap.
[/quote]
No niin, sitä minä ajattelinkin, että provohan tämä on. Toivottavasti av-mammat ottavat vihdoinkin opikseen, ja pitelisivät mielikuvituksensa suitsia hieman tiukemmalla, myös tuo säälittävä pikkuotus, joka ei vieläkään osaa kirjoittaa huoraa oikein. (Pitäisiköhän sille järjestää luki-opetusta näin palstan voimin. ;))
Onnea odotukseen, ap!
Otan osaa, raskautesi on hymiöistä päätellen huono juttu! Oletko abortoimassa?
Et kerro miehellesi miten on lapsi saanut alkunsa. Opettele elämään asian kanssa. Ei miehesi ole ainut ihminen maan päällä, joka toisen lasta omakseen luulee
Miehet: kaikki naiset eivät ole tuollaisia pettureita ja valehtelijoita. Naiset ovat yksilöitä.
Onnea matkaan, aloittaja. Säälin sua.