Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää ois niin mun tuuria;(

Vierailija
16.07.2013 |

Kohta neljä vuotta ollaan oltu ilman ehkäisyä ja lasta ei vaan ole kuulunut. Tosin ei kyllä olla myöskään käyty missään tutkimuksissa, kun on ajateltu, että tulee jos on tullakseen, mutta sen vuoksi ei mihinkään hoitoihin mennä.

No nytpä sitte juhannuksena oltiin  isommalla porukalla tuttujen mökillä, jossa  mieheni veti heti aatonaatosta alkaen ryyppyn päälle ja silloin kun ei ryystänyt, niin makasi  sammuneena ja rapuloissaan meille varatussa aitassa.

Miehen örvellyksestä suuttuneena ja itsekin pikku huppelissa erehdyin sitte tuttun miehen kanssa yösaunaan ja sinnehän me jäätiin, saunakamariin ja vasta aamulla kömmittiin puolisoittemme viereen... Kauhulla tuossa juuri tajusin, että mullahan on menkat jo viikon myöhässä. Mitä jos tässä onkin käynyt niin???

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista odotusta!

Vierailija
42/46 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 20:16"]

En näkisi mitään ongelmaa, jos vaan tämä syrjähyppy on saman värinen kuin siippasi. Pidät vaan suun kiinni ja olet onnellinen tuloksesta. Miehellesi valehtelet suvereenisti, että kyllä hän on isä, ihan itse polkaisi vaikka ei itse tilannetta muista kun oli niin kännissä että filmi meni poikki.

[/quote]

Just näin! Jos haluat lapsen ja elää miehesi kanssa, niin älä missään vaiheessa kerro miehellesi, kaverisi miehelle tai yhtään kenellekään. Ole nyt hyvä ihminen onnellinen lapsestasi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeat taas vastailee toisilleen

Vierailija
44/46 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siia nussitko sun miehen veljen kanssa???

Vierailija
45/46 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖH! Vain yksi huorittelu.  Jospa Ap. siis vielä uskaltais päivittää...

Tänään aamulla luulin, et alkaahan ne menkat sittenkin, kun jäi pyyhkiessä paperiin pienenpieni tuhru, vaan siihenpä se jäi ja siteeseen ei tullut päivällä muuta, kuin hiukan kirkasta valkovuotoa:(

Olo on kyllä alavatsassa menkkamaisen juilivaa ja jotenkin turvottavaa, niinkuin menkkojen alussa mulla tuppaa olemaan, mutta vuoto ei vaan ala. Sen sijaan on tullut näitä muita outoja tuntemuksia kroppaan... Jotenkin sitä vaan pelkkää ja koettaa siirtää raskaustestin ostoa ja tekemistä, vaikka siitä on jo niin monta vuotta turhaan saanut unelmoida.

# Ap. 

Vierailija
46/46 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa sitten miten kävi! Mä tiesin mun kaikki kolme raskautta reippaasti ennenkuin testejä suositeltiin edes tekemään. Tiesin ja tunsin, ja olin 100%:n varma asiasta. Onnea matkaan! :-) t. 4