Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hazel väriset silmät ovat vain 5 % ja harvinaisimmat maailmassa!

Vierailija
03.08.2020 |

Esin ruskeat ja sitten siniset ja sitten Hazelit. Liloja ei edes lasketa koska niitä niin vähän. Korkeilla vuoristoilla jossain.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa joillain sinisilmäisiksi määritellyillä on sellaiset orvokin väriset, miltei lilat silmät, ne ovat mielestäni todella kauniit ja harvinaiset, myös sinisissä silmissä on sävyeroja, joten ei mikään perus hazel ole harvinaista nähnytkään, selliaset on minullakin. Vihreä on se tilastojen mukaan harvinaisin, mutta ei taida samat tilastot laskea edes lilaa/violettia tai jäänsinistä, joka erottuu taas perussinisestä, oikeaksi vaihtoehdoksi, kun on vain ne peruspohjavärit kerrottuna.

Vierailija
42/46 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä harmaat?

Käsittääkseni sinisen variantti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harmaan vihreät, joissa keltaisia ja ruskeita pilkkuja. Hyvin tummat. Monet muistavat minun olleen ruskeasilmäinen tummuuden vuoksi.

Vierailija
44/46 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrooli on kaunein. Siinä ei ole harmaata, muistakaa se! Oikeaa harmaataei ole juuri kelllään ja se on harvinaisin sävy.

isolla osaa suomalaisista se ruskea sävy on kovin hento. Monella on kunnon sinisetkin TUMMEMMAT kuin ne hailakan ruskeat.

ettekö muista, että tummiin sinisiin hukkuu, sellaiset silmät oli entisajan vetävimmillä naisilla,,kuten Ansa, Armi jne.. sävyjä tummempi kuin monen teidän haaleenruskeet..

Vierailija
45/46 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sinivihreät silmät, vaalean turkoosit, ei ole montaa tullut vastaan.

Vierailija
46/46 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista silmistä on hyvin vaikea minun itsenikään sanoa, onko ne harmaat vai tummanvihreät. Riippuu valosta ja siitä, mitä on päällä. Moni on sanonut harmaiksi, yhtä moni vihreiksi.

Jos on vihreä paita tai huivi päällä, niin silmät on omasta mielestänikin ehdottomasti vihreät. Välillä taas näyttävät täysin harmailta, ilman häivähdystäkään vihreästä.