Hazel väriset silmät ovat vain 5 % ja harvinaisimmat maailmassa!
Esin ruskeat ja sitten siniset ja sitten Hazelit. Liloja ei edes lasketa koska niitä niin vähän. Korkeilla vuoristoilla jossain.
Kommentit (46)
Minulla on hieman tuollaiset silmät. Tosin olen aina mieltänyt silmäni vihreiksi jossa on outo rengas.
Kenelläkään lähisuvussa ei ole vastaavaa, vain perus ruskeita, sinisiä, harmaita.
Minun rengas on periytynyt eteenpäin, lapselleni ja aivan eri värisiin silmiin. Eli taitaa olla kyseessä heterochromia.
Minkä väriset silmät ovat puoleensavetävimmät ja miksi?
Sellaset vaaleanharmaat iirikset tummilla reunoilla olisi hienot.
Ne olis mun goals silmät.
Mun silmät on pierun väriset. Siis sen väriset millainen jälki jää valkoisiin housuihin jos päästää löysän pierun. Onko nyt uusi nimitys Hassel?
Minulla joskus vihreys ja ruskeus silmissä rehevöittää niin paljon että aivoni huijjaa niiden värit siniseksi.
Enpä tiennytkään että mun vihreät silmät on noin harvinaiset. Suomessa suklaanruskeat on niin harvinaiset että niitä pidetään kauniina. Sinisen sävyjä on kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tälläiset silmät. Ihan vaalean harmaat ja pikimustat iirikset. Jotkus jotkut sanoneet että näyttää ihan hullun silmiltä xD Porautuu katse sisimpään asti.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kuitenkin vihreä olla harvinaisin väri
Mulla on vihreät silmät, yleensä, joskus harmaat ja ja joskus siniset. Millä nimellä tälläisiä silmiä kutsutaan?
Vierailija kirjoitti:
Koen itseni vainotuksi. Minulla on ruskean ja vihertävän sekoitukset silmissäni.
Joskus peilistä näen kuinka vihertävät silmäni ovat ja joskus näen kuinka ruskeat ne ovat.
En tykkää hazel sanasta silmistäni. Haze on kannabislajike. Mielestäni silmäni on enemmän dinosauruksen vihreä ja cacao pavun ruskea.
No miellyttäisikö nimitys hasselinruskea enemmän? Sitähän tuo hazel tarkoittaa.
Ne ovat suomeksi vihreänruskeat silmät.
Ja eivät ole harvinaisimmat. Vihreät ja harmaat ovat harvinaisempia. Kaikkein harvinaisimmat värit ovat paljon erikoisempia, violetteja, keltaisia, jopa punaisia.
Mä en tiedä yhtään minkä väriset mun silmät on :( Suomalaiset silmät on outoja.. ei sininen ei harmaa, ei ihan vihreäkään..
Mun silmät on keskeltä oranssinruskeat ja reunoilta vihreät. Vihreä reunus on melko paksu, joten ruskeaa ei oo paljoo.
En ole muistaakseni tavannut yhtäkään toista kenellä ois kans "hazel" väriset silmät. Mun äidillä on vihertävän siniset silmät, isällä siniharmaat ja myös veljillä, siskolla silmien väri kauttaaltaan oliivinvihreä. Miehelläni siniharmaat ja myös pojallamme. Muilla sukulaisillani ja ystävilläni on pääosin siniharmaat tai kokonaan ruskeat silmät. Mieheni suvussa harmaan ja sinisen sävyjä, joissa iiriksen sisäosa on kellertävä tai rusehtava.
Joten omassa lähipiirissäni hazel on harvinainen silmien väri. Myöskään yhdelläkään koulukaverillani ei oo ollu tämän värisiä silmiä. Globaalisti varmasti melko yleinen silmien väri, mutta ei omassa suvussani tai tuttavieni joukossa.
Täysin vaalean harmaat silmät olen nähnyt vain yhdellä henkilöllä. Ja kerran olen nähnyt todella vaalean vihreät silmät. Siis sellaiset kirkkaan pastellinvihreän sävyiset. Todella kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tälläiset silmät. Ihan vaalean harmaat ja pikimustat iirikset. Jotkus jotkut sanoneet että näyttää ihan hullun silmiltä xD Porautuu katse sisimpään asti.
Onko nuo ns. Huskyn silmät?
Mun mielestä sellaiset vaalealla kauniilla naisella ja kylmät väreet menee pitkin selkää.
Hazel-eyes tarkoittaa sitä, että silmät ovat osittain rukseat ja osittain vihreät. Esim siskollani on lähes tarkasti rajautunut silmän väri 3/4 vihreä ja ikäänkuin pieni ruskea kakunpalanen tarkoilla rajoilla 1/4 ruskeaa. Itselläni on ruskea/vihreäkirjavat silmät eli vihreissä silmissä ruskeita läiskiä. Etenkin auringonvalossa erottuu selkeästi nämä kaksi väriä toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Koen itseni vainotuksi. Minulla on ruskean ja vihertävän sekoitukset silmissäni.
Joskus peilistä näen kuinka vihertävät silmäni ovat ja joskus näen kuinka ruskeat ne ovat.
En tykkää hazel sanasta silmistäni. Haze on kannabislajike. Mielestäni silmäni on enemmän dinosauruksen vihreä ja cacao pavun ruskea.
Harvinaisin hiukset ja silmät kombinaatio puolestaan googlen mukaan on sinisilmäiset punapäät, 0.17% maailman väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Lähdettä kaivataan.
Op:n lähde on joku tekoälykuvilla kuorrutettu roskapostaus Facebookissa.
Hazel sattaa olla hyvinkin "hienompi" nimitys kun ei voi suoraa sanoa, että kusenväriset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä väri on Hazel? Mulla voi olla, mutta kun minun vesiväripaletissa ei ole Hazel nimistä värinappulaa niin en voi vastata juuta enkä jaata.
Silmät, joissa on sekä ruskeaa että vihreää. Vilkaise kuvia vaikka Ivanka Trumpista.